Ochtendje shoppen met moeders bij Fugers

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Ochtendje shoppen met moeders bij Fugers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 19:05

Zou eventjes met mijn moeder naar Fugers gaan kijken voor nieuwe paardenschoenen/Joppers. Mijn oog viel al een poosje op het merk Ariat (de goedkope versie). Aangezien het warm weer was en het lekker rustig bij fugers was, liet Fugers mij ook de dure versie van Ariat eens passen.
Nou de keuze was snel gemaakt, de duurde versie natuurlijk. Nu loop ik op schoenen rond van 190 euro.

Ja en moeders wil altijd een kado geven als ik met haar op pad ga, dus had ik 2 paar mooie pikeur sokken uitgezocht Haha!
Alvast bedankt liefste moeder van de wereld! Ach gut

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:06

Schijnheilig je bent dus lekker door je mams verwend....

...Dreaming with my eye's wide open...


dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 20:18

Ja echt een lieverd he!

Ik heb haar ook eventjes laten zien wat ik voor mijn verjaardag wil hebben veelste veel om op te noemen, dat is zo'n lijst

Raar he dat je nooooooiiittt uitgekocht bent, echt verschrikkelijk Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:13

aaah wat een super lieve moeder heb jij zeg, echt duur is dat

moet ik eens bij mijn moeder aan komen zetten....

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:35

Ja die ariats.. ik moet ze ook weer hebben! ahhh. Ik weet alleen niet hoe het nu zit met de versies idd. je hebt de blauwe en de rode ofzo, welke zijn nou de duurdere?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:37

Mijn paardenuitzet is nog niet zo uitgebreid. (hihi) Dit omdat ik nog maar 2 maanden een paardje heb maar...... ik zie zoveel leuke en nodige dingen dat ik elke week weer wat nieuws koop! Gister nog een nieuwe voerton en bv. betadine spray....

Leuk hoor die nieuwe schoenen veel plezier ermee!

Pas op!!! Wycke Fan Breuningswyck loopt los
Net B gestart...

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:47

Angelique, geef je moeder mij even te leen aub Sigaar
Ik denk dat Fugers nog heel wat gaat verdienen aan mij met Kalim omdat uiteraard niets past wat van Fic was...
Beginnend met een zadel. Grrrr..die zat zo lekker en daar kan jij alles van weten

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:03

araits?
ik ken dat merk niet Haha!
plaatje? Tong uitsteken

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 08:04

Ariats zijn zooooo comfortabel... Lachen Enne...heb je nou de sokken kado gehad van je moeder (dat begreep ik nl.) of de schoenen zelf...

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 09:08

Ne je bent nooit uitgewinkeld als het om je paard of je eigen paardrij outfit gaat. Tong uitsteken
En dan weet je op een gegeven moment niet meer waar je al je spullen laten moet en dan organiseert T@anja weer een beurs om van je oude spulletjes af tekomen en zodat je weer nieuwe spullen kan kopen. Haha!

Zijn de jodhpurs echt de 190 euro waard? Heb er ook al eens naar staan kijken, maar ik vind het toch wel erg veel geld.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 10:04

Passionato schreef:
Ja die ariats.. ik moet ze ook weer hebben! ahhh. Ik weet alleen niet hoe het nu zit met de versies idd. je hebt de blauwe en de rode ofzo, welke zijn nou de duurdere?


Volgens mij heb ik blauw met zwart lip op mijn hiel De Ariats staan beneden ik zit nu op zolder achter de computer, dus ben een beetje beroerd om 2 trappen naar beneden en naar boven te lopen Slapen

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 10:08

chompie schreef:
Angelique, geef je moeder mij even te leen aub Sigaar
Ik denk dat Fugers nog heel wat gaat verdienen aan mij met Kalim omdat uiteraard niets past wat van Fic was...
Beginnend met een zadel. Grrrr..die zat zo lekker en daar kan jij alles van weten



Zou je wel willen he mijn moedertje lenen
Uiteraard nog veel plezier met je nieuwe paardje, leuk beesie trouwens
Ja het is een fijn zadel, past ie echt niet?
Bij fugers kan je het zadel inruilen voor een ander he, dat weet je denk ik wel.

Ik heb nog steeds zo ontzettend schik van mijn Hulsebos zadel die hij voor mij op maat heeft gemaakt, ik zou geen ander meer willen hebben!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 10:09

beautyfull_mickey schreef:
araits?
ik ken dat merk niet Haha!
plaatje? Tong uitsteken


Volgens mij hebben ze een site www.ariat.nl of com Verward

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 10:10

vikki schreef:
Ariats zijn zooooo comfortabel... Lachen Enne...heb je nou de sokken kado gehad van je moeder (dat begreep ik nl.) of de schoenen zelf...


Ja de sokken heb ik van mijn moeder gehad.

De schoenen heb ik zelf gekocht.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 10:12

Suzan schreef:
Ne je bent nooit uitgewinkeld als het om je paard of je eigen paardrij outfit gaat. Tong uitsteken
En dan weet je op een gegeven moment niet meer waar je al je spullen laten moet en dan organiseert T@anja weer een beurs om van je oude spulletjes af tekomen en zodat je weer nieuwe spullen kan kopen. Haha!

Zijn de jodhpurs echt de 190 euro waard? Heb er ook al eens naar staan kijken, maar ik vind het toch wel erg veel geld.


Volgens meedere stalgenoten, zijn dit echt perfecte schoen, in de dure versie zit een gelvoetbed, dit merk je wel, je schijnt er heel erg ang mee te doen, dus we zullen afwachten

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 10:16

Ik ben dus een van de stalgenoten en ik vind het wel waard want het is goed voor je zelf.... Ik heb altijd lesgegeven en gegroomd en dan de hele dag staan... 's avonds moeie voeten en nu heb ik dan niet meer en ik heb ook minder last van mijn rug...

Maar ik ga ff niet meer naar Fugers.... ik kan altijd van alles gebruiken.... en dan gaat het geld zo hard van je bankrekening...

...Dreaming with my eye's wide open...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjo84 en 35 bezoekers