Ik ga het denk ik niet doen hoor :@

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Ik ga het denk ik niet doen hoor :@

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 14:59

Ben ik net op de manege om te kijken hoe laat ik moet starten vanavond, wordt ik bij een van de commisie leden ofzo geroepen. Ze kwam me doodleuk vertellen dat ik wel mee doe maar niet mee mag doen voor de prijs. Er was mij verteld door mijn instructrice omdat ik een eigen paard ik geen diploma's hoefde te halen en meteen mee mocht doen met de wedstrijd, komt die commesaris-mens me nu vertellen dat dat niet zo is want dat zou banketstaaf voor de anderen zijn. Ja wat kan ik er nou aan doen dat mijn instructrice dat zegt? Die geloof ik toch? Ik weet niet of ik vanavond nog wel mee doe hoor, een beetje een proef voor Jan Oetlul rijden. Nee bedankt, daar doe ik niet voor mee Boos! .

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:40

Gut wat zijn ze weer vervelend grrr,nou als het echt zo is dan doe je maar lekker niet mee hoor...lekkepuh Boos! Tong uitsteken

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:51

Ik rijd zelf officieel met mijn pony, maar ook nog onderlinge wedstrijdjes bij ons op de manege. Aangezien ze dit ook niet eerlijk vonden tegenover de rest rijd ik ook niet mee voor de prijzen. Maar daar zit ik echt niet mee.
Het gaat er toch om dat je zelf plezier hebt in het rijden van de wedstrijdjes? En mooi meegenomen dat je dan meteen ervaring op kan doen en van het commentaar van de jury weer wat kunt leren waarschijnlijk.

Wel banketstaaf dat ze pas op het laatste moment vertellen dat je niet voor de prijzen mee rijd...
Maar dan zou ik de proef gewoon rijden hoor, gewoon voor het plezier en voor jezelf!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:54

Ik zou ook gewoon meerijden hoor, je hebt je paardje nog niet zolang enz en volgens mij is dat een leuke manier om hem aan het wedstrijgebeuren te laten wennen.
Het is dan misschien maar onderling (heb ik je berichtje goed begrepen?), maar het is altijd anders dan zelf gewoon te rijden. Kan je ineens zien hoe hij reageert op de spanning die zelfs op zo'n wedstrijd hangt.
Had je eergisteren geen topicje over het feit dat hij zo nerveus kon worden ineens? Dan is dit toch een supermooie kans. En ik denk dat die dingen belangrijker zijn dan het een of andere waardebonnetje (we gaan er even vanuit dat er geen supervette prijzenpot is).

Gewoon meedoen, verstand op nul, gaan met die banaan en vooral oefenen, puur voor de ervaring en niet aan die misgelopen roskam denken (of wat de eerste prijs ook mag zijn). Haha!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:56

Een beetje oefening is nooit weg. ik zou gewoon rijden.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:59

Ik zou ook gewoon gaan rijden. Zo'n wedstrijdje is toch gezellig en je paardje doet er wat ervaring mee op.
Ik ben het wel met je eens dat het nogal l*llig is dat ze je dit pas zo kort van tevoren meedelen...

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:09

Tsja, het is wel l*llig dat ze je het je zo laat pas vertellen.. Zelf had ik het denk ik gewoon bij de organisatie nagevraagd en niet blind op instructrice vertrouwd, maarja, dat maakt nu ook niets meer uit.
Maar zou wel gewoon meerijden hoor, je krijgt toch wel te zien hoeveel punten je zou hebben en als je dan de meeste punten had gehad, moet je die prijs maar even zelf bedenken Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:25

nee, lijkt me ook een beetje stom tegen over de rest, want dan ben je gewoon veelste goed voor ze Tong uitsteken
anders doe je toch gewoon niet mee?

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:29

Wel balen zeg, kan me ook voorstellen dat je je toch op zoiets verheugd. Kan je het echt niet nog een keer navragen bij je intructrice? Misschien weet zij het zeker en maakt de organisatie een fout? Misschien wil je instructrice met de organisatie praten? Kan me goed voorstellen dat je baalt.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 17:28

Jerai lover schreef:
Wel balen zeg, kan me ook voorstellen dat je je toch op zoiets verheugd. Kan je het echt niet nog een keer navragen bij je intructrice? Misschien weet zij het zeker en maakt de organisatie een fout? Misschien wil je instructrice met de organisatie praten? Kan me goed voorstellen dat je baalt.


Inderdaad, balen doe ik behoorlijk. Ik weet ook wel dat het dan oefening is, maar dáár heb ik me niet op voorbereid.
Toen ik net met Racer bezig was liep hij niet lekker, gespannen en wilde niet nageven, en heb hem maar lekker losgegooit. Daar heb ik ook foto's van gemaakt, dus die zijn binnekort te zien.
Ik heb ook besloten het niet te doen, dat vonden ze gelukkig niet erg. Ik zit alleen nog met een vraag; is het 1> normaal dat je inschijfgeld betaald terwijl je blijbaar toch geen prijs kan krijgen en 2. is het normaal dat je bij afzegging je geld niet terug krijgt? Verward

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:31

2 is volgens mij wel normaal, 1 denk ik ook wel, je moet toch een jury hebben, organisatie etc. Ik weet alleen niet hoe hoog het inschrijfgeld was, het lijkt me niet reëel om dan ook nog een hoog bedrag aan inschrijfgeld te vragen.

Indian
Berichten: 5
Geregistreerd: 24-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:03

Een tip voor je: ALs je de volgende keer weer besluit om berichtjes op het forum te plaatsen. DOe me dan 1 plezier, verzin er niet van alles bij!!

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:07

Hmm hoezo?

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:09

Verward sorry maar dat vat ik ff niet

Maar ik had denk ik wel gewoon mee gedaan maargoed

Indian
Berichten: 5
Geregistreerd: 24-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:10

omdat, dit meisje een grote duim heeft

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 19:17

chatelaine schreef:
:? sorry maar dat vat ik ff niet


Ik ook niet Verward .
Tegen wie heb je het in hemelsnaam?

Indian
Berichten: 5
Geregistreerd: 24-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:20

tegen jou natuurlijk

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 19:24

Indian schreef:
tegen jou natuurlijk


Gezellig *LOL* .
En waarom heb ik dan een grote duim? Ik zou het maar gauw eens uitleggen als ik jou was, en ook even de Boktregels lezen want oneliners zijn niet toegestaan als je niet in de slowchat zit.

Indian
Berichten: 5
Geregistreerd: 24-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:31

Volgens mij hoef ik niet naar de slowchat, ik reageer toch op je wedstrijdtopic.

Met het bericht wil ik je alleen maar melden, dat k het banketstaaf voor de andere gebruikers dat je soms niet helemaal de waarheid verteld en er dan maar wat bij verzind

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 19:34

Indian schreef:
Met het bericht wil ik je alleen maar melden, dat k het banketstaaflig voor de andere gebruikers dat je soms niet helemaal de waarheid verteld en er dan maar wat bij verzind


Erg apart, kan je me uitleggen wat ik heb verzonnen heb dan? Waarom zou ik liegen? Ik vertel gewoon mijn verhaal en vraag om meningen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:34

Vertel jij dan eens wat de waarheid volgens jou is en wat Ilse heeft verzonnen?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:36

Wat een rare reacties van Indian... Verward Sorry, maar zo vaag een paar steken onder water naar Ilse vind ik een stuk onaangenamer dan om een onvolledig verhaal te horen... Ilse vertelt imo trouwens helemaal niets raars/vreemds/banketstaaf over wat of wie dan ook... dus wat zou het in hemelsnaam uit maken of er iets ontbreekt in haar verhaal... En Ilse, een wedstrijdervaring met je paardje kan natuurlijk nooit kwaad...maar ik kan me ook voorstellen dat het jammer voor jou is dat het niet mee telt. Veel plezier met je paardje en toekomstige wedstrijden iig!

Indian
Berichten: 5
Geregistreerd: 24-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:51

Zoals eerder iemand gezegd heeft had je ook zelf kunnen informeren.
Het waren dus kinderwedstrijdjes voor kinderen die de A en B diploma gereden hadden en daar erg hun best voor gedaan hebben om nu deze wedstrijd te mogen rijden.
Je doet voorkomen in een ander Topic dat je niet voor de prijs ging, maar nu blijkt wel anders je ging wel degelijk voor de prijs, hoe zit het met de ervaring, zoals ook al eerder gezegd is, je hebt je laten kennen met een slap excuus.
Heb je gevraagd naar je inschrijfgeld? Of alleen afgemeld?

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 22:18

Indian schreef:
Zoals eerder iemand gezegd heeft had je ook zelf kunnen informeren.
Het waren dus kinderwedstrijdjes voor kinderen die de A en B diploma gereden hadden en daar erg hun best voor gedaan hebben om nu deze wedstrijd te mogen rijden.
Je doet voorkomen in een ander Topic dat je niet voor de prijs ging, maar nu blijkt wel anders je ging wel degelijk voor de prijs, hoe zit het met de ervaring, zoals ook al eerder gezegd is, je hebt je laten kennen met een slap excuus.
Heb je gevraagd naar je inschrijfgeld? Of alleen afgemeld?


Het gaat mij helemaal niet om de prijs, ik vind dat een beetje belachelijk om conclusies te trekken. Ik heb me afgemeld omdat ik het gewoon een rotstreek vind dat het 'even' op het laatste moment wordt gezegt. Als er tegen mij wordt gezegt dat ik me op kan geven voor de wedstrijd omdat ik goed genoeg ben ga ik daar toch in mee? Ik heb me helemaal suf geoefend tot het eindelijk een beetje lekker ging, en als je dan hoort dat je het niet voor de prijs mag rijden had ik ook niet zo mijn best hoeven doen. Ik heb zelfs voor dat wedstrijdje allemaal wedstrijdspullen aangeschaft, als er meteen tegen mij was gezegt dat ik alleen een beetje voor Piet banketstaaf zou mogen rondhobbelen had ik dat dus niet gedaan. Er stond duidelijk op de proef dat er gelet wordt op de kleding en alles wat de ruiter draagt en het paard, maarja goed, het wordt mij op het laatste moment pas gezegt dat het maar een beetje oefenen was. Dan had ik net zo goed in mijn zwarte rijbroek met een t-shirt en een zwart dekje kunnen rijden. Allemaal gewoon slecht geregelt! Nogal logisch dat ik me dan dus ook nogal teleurgesteld voelde. Ten tweede liep Racer gewoon al een paard dagen niet lekker. Ik dacht, ach we gaan het gewoon rijden, laten zien wat we kunnen, maar toen ik dat hoorde had ik ook zoiets van nou ik laat hem maar lekker even los dan voelt hij zich ook weer wat prettiger. Jammer dat je je zo erg aangesproken voelde terwijl ik alleen een mening vroeg van de Bokkers. Een slap excuus vind ik het niet, het gaat mij er gewoon om dat ik het een rotstreek vind om even op het laatste moment dat te komen vertellen. Op zo'n moment hoeft het voor mij ook niet meer en misschien herken je dat ook wel ofzo, ach het kan me ook geen ene mallemoer meer schelen wat je er van vind, ik blij wel lekker bij Brigitte lessen. En zelf informeren? waarom dat? Ik ga er toch van uit dat ik gewoon meedoe? een beetje de schuld op mij afschuiven, ja dat is misschien wel makkelijker, maar niet de goede oplossing. PUNT

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:31

beetje vaag allemaal en zeer banketstaaf om het op het laatste moment te vertellen terwijl jij al allemaal spullen had gekocht en er veel tijd in had gesproken

ik organiseer bij mijn mini manage ook wedstrijden en mensen met eigen ponys maken net zo veel kans als met een pony van mij,,,