Bedankje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Bedankje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 14:12

Gisteren onze eerste officiele WRAN erkende wedstrijd gehouden. The Woodland Spring Trophee. Party!! Party!! Party!!
Hierbij wil ik alle ruiters en groomers die gisteren niet tot het eind konden blijven toch bedanken voor jullie inzet. Wij organiseren maar jullie maken de wedstrijd. Het was voor ons een groot succes. We hadden niet op zoveel deelname gerekend dus dat was best eng. Toen er ook nog eens twee fotograven kwamen die dag begon het wel erg officieel te worden voor ons.
Het was echter alle stress en werk meer dan waard.
Wij zijn nu moe maar zeer voldaan.
Bedankt en hopelijk tot volgend jaar.

Er kwamen ook een aantal vragen om een keer een avond een oefentrailparcour te doen. We denken hierover na en zodra we weten of het dorgaat laten we het jullie weten.

Groetjes Marjan

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:30

Goed zeg!
En super dat er zoveel opkomst was,fotograven ook nog...weetje ook zo voor welk blad/krant ofzo?
Hardstikke gefeliciteerd,kan me voorstellen hoe jullie je moeten voelen!

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:56

Hele leuke wedstrijd en goed georganiseerd, mijn complimenten! Ik weet dat de ene fotograaf Jan Kan was (www.jankan.nl) maar de ander weet ik ook niet. Iemand anders misschien?

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:21

Ok zal eens op de site kijken

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:02

Foto's staan er nog niet. Wel van een show in exloo eerder dit jaar. Die zien er mooi uit. Nu is me dus ook meteen duidelijk dat jij missgoldy bent Marjan Mijn complimentjes had ik al gegeven in het topic wie gaan er naar Den Ham, maar de organisatie was echt super! Nu moet het paardje nog normaal leren doen, maar dat komt wel.

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:41

De andere fotograaf was Marion Keijzer. www.marionkeijzer.nl
Het was inderdaad een goed georganiseerde wedstrijd met gezellige mensen in de organisatie.
Vond het erg leuk dat de "doormen"( women) de mensen die de westrijdbak inmoesten op hun gemak stelden door middel van een praatje.

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:18

Inderdaad, leuke wedstrijd, mooie lokatie en goede sfeer!


Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:44

De foto's van Marion Keijzer staan er !!

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:47

bedankt, ga meteen kijken

walk
Berichten: 52
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:08

Goed ik ben er ook wezen kijken de wedstrijd liep zeer vlod om dat er volgens mij op meer deelnamen was gerekend. Persoon lijk vond ik een kliein aamtal starts na dat de laatste riuter in de ring is gekomen. Ben wel tot het laast geblijven omdat de ruiters die ik wou zien met de riening mee deden, Ben weleens bij wedstrijden geweest met 175 starts dus valt 105 starts nog wel mee.

Groeten WALK