2e graads brandwonden.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

2e graads brandwonden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 08:45

Een vriend van me is afgelopen week op werkweek geweest emt zijn school. Naar Tsjechië.
De zon scheen daar zoveel, dat hij 2e graads brandwonden had. Vergeten in te smeren... zegt hij. laat eht nou ent wezen dat hij een hekel(tje) aan zichzelf heeft, en ik hem er dus ook wel voor aanzie, om het axpres te doen.
Nou heb ik van andere mensen gehoord, dat hij naar een winkel was gegaan, allemaal alcoholische dranken had gekocht, zichzelf volgegoten had, en dat hij toen een hele dag op eht strand is gebleven. Hij was door de reddingsbrigade uit eht water gevist, teruggebracht naar het kamp, en toen is hij onder ene bloedheten douche gaan staan (reken maar op 50-60 graden)
rara hoe zou hij aan die 2e graads brandwonden komen??

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 08:54

Dat kan echt van de zon zijn, hoor! Ik had vorig jaar tweedegraads brandwonden op mijn benen na een kanotocht. Vertrokken met een bewolkte lucht en na 2 uur varen werd het opeens toch nog zonnig en warm.
Tsja, daar zit je dan in je korte broek en witte pootjes. Ik ben er zelfs nog voor naar het ziekenhuis gemoeten, ik kon bijna niet staan omdat de huid op mijn benen helemaal strak stond. Na een paar dagen werden het grote vochtblazen en het heeft maanden geduurd voor mijn velletje er weer een beetje normaal uit zag.
Als het klopt wat die jongen gedaan heeft, dan is dat idd niet erg slim. Maar ik geloof niet dat je zelf de beslissing neemt om zo te verbranden. Dat doet nl echt heel erg zeer en dat doe je niet voor je plezier.

* To Belg, or not to Belg *

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 09:07

ik zei al: die jongen heeft al een hekel aan zichzelf, ik ben er tig keer bij geweest dat hij zichzelf vergiftigde met medicijnen, zijn polsen open sneed. Hij is mijn ex, snap je? Ik zie hem er zo voor aan... maarja... het zalwel, eigenlijk moet ik hem uit mijn hoofd zetten.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:12

Dat veranderd de zaak misschien een beetje... Lijkt me geen overbodige luxe voor die jongen om hulp te zoeken, want dit is niet goed. Hoe gaat het nu dan met hem?

* To Belg, or not to Belg *

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 09:16

ehm... hij lacht zich kapot... hij staat zichzelf uit te lachen, dat joch is psygopaat, ik vraag me af wat ik óóit in hem gezien heb... Scheve mond

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:58

vaag ???

nog een maandje dan geen school meer en lekker vakantie

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:19

Klinkt wel erg ernstig, vooral als 'ie zichzelf ook nog eens gaat uit staan lachen... Ik snap hem niet, maar ja, ik weet dan ook niet wat voor problemen hij allemaal heeft in z'n leven.


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:52

AmyII schreef:
ehm... hij lacht zich kapot... hij staat zichzelf uit te lachen, dat joch is psygopaat, ik vraag me af wat ik óóit in hem gezien heb... Scheve mond

Dat is toch alleen maar heel erg triest voor zo 'n persoon. Verdrietig

En tsja, veel alcohol drinken en dan uren in de zon is ook erg bevorderlijk voor uitdroging. Misschien is dat zijn bedoeling geweest. Scheve mond

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:57

Ik heb ook een keer brandblaren op mijn schouders gehad van het overigens heerlijke Zuid-Franse zonnetje!

Don't dream your life, live your dreams!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:36

In Spanje heb ik ook eens een grote tweedegraads brandwond opgelopen op mijn schouder, en daar heb ik echt niets van gemerkt. Dus het kan best spontaan gebeurd zijn hoor.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 06:48

hmm... nouja... ik laat het erbij zitten, ik heb niet zo'n zin om me zorgen over hém te maken.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 10:56

Begrijp niet dat je zo bot kan doen als hij hulp nodig heeft.. En anders al niet waarom je een topic hierover start als je je toch geen zorgen wil maken..
Toch kunnen 2de graads brandwonden echt van de zon komen zoals linda al zegt, heb vorig jaar ook een plek op mn arm gehad.. Kwilde bruin worden dus dan ga je zonder zonnebrand een paar uur op het strand liggen, slim toch? Tong uitsteken

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 15:24

egt wel Tong uitstekenneej maar inmiddels heeft hij mij zoveel rottigheid bezorgt, alles bij elkaar... ik wil niks meer methem temaken hebben. Maar ik vroeg me dus af of je echt 2e graads barndwonden kon krijgen van de zon, of dat hij mij op de kast probeerde te jagen...

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, fleurtjeuh, Froukje, Kimberly520, liedje89, Lotje033, Mo_86, mvdende, NadjaNadja, nafkedemi, Wpaard, xU_Blinghx en 183 bezoekers