Weer een winstpuntje erbij gereden in Waspik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Weer een winstpuntje erbij gereden in Waspik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 17:23

Na de actie van Laiser van afgelopen donderdagavond (zie [VvdD] De dierenarts is net weg... ) was ik benieuwd hoe de proeven vandaag zouden gaan.

Tijdens het losrijden ging het heel goed. Om niet te zeggen zeer fijn Knipoog Ik dacht dus dat het wel goed zou komen met de proeven.
Tja daar dacht Laiser anders over. Het begon al met aanmelden bij de jury. De zon scheen precies op de auto, de deuren stonden open, en ze hadden nieuwe witte palen en hekjes. Kortom dé ingredienten voor een "Ik-ben-bang-actie" van Laiser. Gelukkig hield hij het beschaafd en kreeg ik hem al snel door heel de ring heen zonder dat meneer wegsprong of draaide. Maar Laiser zo Laiser niet zijn als het hierbij bleef. Hij fopte me tijdens de proef.
Hij bokte naar een daas die op zijn kont zat. Tja je moet wat als paard Schijnheilig
En vervolgens ging hij weer heel erg inhouden en probeerde even of het steigerknopje nog werkte, maar helaas voor hem had ik dat knopje verwijderd en kwam hij niet ver omdat hij verder werd gedwongen.
Aangalloperen moet je eerst ook op de plaats doen, en pas als je nog een extra por krijgt moet je voorwaarts (volgens mijn lieftallige shetlander }> ) Met als gevolg dat we laatste werden met 149 -2. (Ach we waren eerste van onder af aan)
Gelukkig werkte Laiser tijdens de tweede proef wel weer mee en de streken die hij me in de eerste proef leverde liet hij nu achterwege. Hij kan het wel, hij moet het alleen willen Schijnheilig (Het is toch zo'n schatje ) Met als gevolg dat we nu 160 punten reden. Kortom ons zesde winstpunt in de L1, nog vier te gaan...

Eenmaal de ring uit vond Laiser het tijd om het terrein eens op zijn dooie gemakkie te gaan verkennen en slenterde tussen de trailers en vrachtwagen en wierp overal een nieuwsgierige blik naar binnen.
Gelukkig was er bij de eigen trailer heerlijk fris water om te drinken. En helemaal lekker was nog wel dat Michel de jerrycan nog even leeg goot over zijn rug. Haha! Hij keek echt zo naar andere paardjes "Lekker joh Cool , ja het kost wat zo'n baasje, maar dan heb je ook wat Tong uitsteken "
Laatst bijgewerkt door Mickey op 08-06-03 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:07

Zo, dit is weer een spannende episode uit het leven van Laiser ! Knipoog
Gefeliciteerd met je winstpunt, goed gedaan
't Is je al vaker gelukt om supersnel te herstellen na een mindere proef, en vandaag heb je het weer geflikt, knap hoor
En die eerste proef: da's een ervaring waar je misschien de volgende keer weer profijt van hebt.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 22:11

Er sprak me trouwens ook nog een vrouw aan. Ze had me al zien rijden, maar ze wilde toch even zeggen wat een geweldig paard ik had. Cool
Een 10-jarige meisje had me voorgelezen, en ze zei nog heel mooi, "die mevrouw vind Laiser een geweldig paard zei ze *LOL* "


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 07:11

Wat goed zeg, je gaat iig harder dan ik! (Wat wil je, ik rijd al tijden niet *LOL* )

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 15:36

Ik start 28 juni en 6 juli trouwens ook weer bij de Ponhoeve. Wie nog meer?


Jurga schreef:
Wat goed zeg, je gaat iig harder dan ik! (Wat wil je, ik rijd al tijden niet *LOL* )

Hoe ver ben jij nu dan Iloon?
(Het heeft wel zo zijn voordelen een ruin hoor Knipoog Die kan geen veulentjes uitpoepen Tong uitsteken )

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:43

ha ha wat een verhaal. gefeliciteerd met je winstpunt. en soms zijn het ook gekke beesten Haha!

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:36

wat een donder he. gelukkig doet hij het niet 2 proeven lang.
Lodewijk heeft in zijn pubertijd gehad dat hij met losrijden en tussen 2 proeven in heel braaf was maar in de ring was het echt drama

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:28

Jammer dat het de eerste proef wat minder ging, maar toch goed hersteld! Gefeliciteerd!

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 10:46

Waar staan de complete uitslagen eigenlijk??

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 15:43

Ik ben nu L1 plus drie en dat ben ik al heeeeeeeeeeeel lang nu *LOL*. Maar ja, twee jaar veulens en de vogelpest... *zucht*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:21

Mooi, gefeliciteerd, weer een puntje erbij en een boel ervaring rijker! Cool

Tja, het blijft een dier natuurlijk. Gelukkig blijf jij altijd optimistisch: 'eerste van onder af aan', zo zou je het ook kunnen bekijken idd! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: prii_boy en 11 bezoekers