wat vinden jullie van deze prijs voor een zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

wat vinden jullie van deze prijs voor een zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 17:56

Ik had vroeger eens op een Rossner Amerika vlz gezeten, en dat zat heerlijk. Omdat ik mijn dressuurzadel nog helemaal moet inrijden (ben er al een keer afgevallen omdat ik er nog niet stevig in kan zitten) en ik een Rossner te koop zag staan van naar zeggen 1 jaar oud, kon ik de verleiding niet weerstaan om hem op te halen om te passen.
Dat passen en uitproberen gebeurt vanavond, maar ik vroeg me af wat jullie van de prijs vinden die ik ervoor heb betaald.

Dus: Rossner Amerika Veelzijdigheid, ongeveer 1 jaar oud, in goede staat (niet beschadigd voor zover ik het bekeken heb, was niet netjes gepoetst of zo) 17 inch, prijs: 295 euro...

Ik ben benieuwd. Ik vond het een leuk prijsje, maar ja, zo vaak koop ik geen tweedehands zadels.


SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:58

wat kosten die zadels normaal nieuw?

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:01

639,95 bij de Divoza!
€295 vind ik dus een nette prijs al het zadel geen beschadigingen heeft. Goed even aan de voorboom wrikken (of hoe zeg je dat) om te kijken of de boom niet gebroken is.

Don't dream your life, live your dreams!


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 18:10

Goed dat je het zegt... Het zadel lag op haar pony die ze net verkocht had (vader verteld hetzelfde verhaal) en die mensen hadden zelf al precies zo'n zadel. Zij zei dat ze er vorig jaar 650 euro voor betaald had, maar ik had inderdaad bij Divoza ook al gezien dat hij dat op dit moment ook nog niet kost, terwijl mijn dressuurzadel al weer 75 euro duurder is in 2 maanden tijd...

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:13

Ik heb de nieuwste Divoza voor me liggen, dus die €650 klopt echt niet!
Alles wordt steeds duurder inderdaad, maar ik denk dat 295 euro niet teveel is voor dit zadel!

Don't dream your life, live your dreams!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:17

295 euro lijkt mij een heel redelijke prijs. Niet te duur in ieder geval. Let wel op de boom, dat die niet gebroken is!

* To Belg, or not to Belg *

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:17

Hee joyce probeer het wel voor elkaar te krijgen of je em eerst even rustig mag passen,dan kan je thuis het zadel op je gemak bekijken dan ondek je altijd meer dan waneer je er bij die mensen naar moet kijken,gaat vaak wat te gehaast enzo.
Maar de prijs lijkt me niet verkeerd,zeker niet als ie er nog netjes uit ziet

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:17

Ik vind het een nette prijs, wel even het zadel goed controleren op eventuele gebreken!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:44

Nette prijs!
Maaruhm, wat die je nu met die KN dan? En je had toch al een goed vz zadel? Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:47

als hij een jaar oud is was hij toen 20 euro ofzo goedkoper (ikwilde hem eerst ook kopen, maar toen werd hij nog wel eerst even duurder Haha!) Maar ik vind het wel een nette prijs.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:49

Mijn stalgenootje heeft zo'n zadel, na een paar jaar had ze het idee dat de boom niet meer goed was. Dus toen heeft ze er een goede zadelmaker naar laten kijken ( van Rijs) en inderdaad hij was gebroken. Hij vertelde dat het zadel eigenlijk niet geschikt is voor mensen boven de 60 kg. Dat is misschien iets om in je achterhoofd te houden, ik weet natuurlijk niet hoe zwaar jij bent maar ik weet wel dat Jan van Rijs er echt heel veel van weet!! Succes met het kopen van je zadel.

XANTHA

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:27

als het zadel in orde is vind ik het een goeie prijs die je ervoor betaald hebt

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 bezoekers