gekneusd bekken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

gekneusd bekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 10:57

Ik ben donderdag van mijn paard gevallen. Eigenlijk heel stom. Ik was op de cirkel aan het galoperen en verloor allebei mijn beugels mijn paard ging om een of andere reden in draf, stap en terug in galop en ik verloor mijn evenwicht (ze is nog maar 2 maanden onder zadel). En ja daar lag ik. Vreselijke pijn aan mijn rechterkant van mijn bekken. Gisteren naar het ziekenhuis geweest en het was gekneusd. Wel geluk dat er niets gebroken was. Maar dat doet toch wel vreselijk pijn hoor. Gisteren naar mijn paardje geweest maar ik kon er niet op Heeft mijn vriend maar gereden.
Misschien dat ik er vanavond weer effen opkruip om uit te stappen of zo. Een drafje, galopje zit er niet in, daarvoor doet het veel te fel pijn. Stappen gaat wel gaan denk ik.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:43

auw......
hopelijk geneest het snel!
sterkte!

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:51

Beterschap.
Ga je niet overhaasten met paardrijden, voor je t weet hou je er wat aan over.

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:55

Ow das ook pijlijk,ik zou zeker alleen stappen...toen ik mijn ribbenkast een tijdje geleden helemaal had gekneust probeerde ik ook ff een drafje en galopje maar das echt heel pijnlijk.
Ik zou dus wachten tot het goed genezen is

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:02

Auw, dat lijkt me niet fijn! Maar weet je zeker dat je alweer zo snel op je paard wil stappen? Lijkt me verstandiger om daar even mee te wachten, hoor.

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:01

Sterkte ermee, en doe i.d.d maar even rustig aan Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 00:02

Zou maar even wachten met rijden tot het wat weggetrokken is. Dat duurt met dit weer wat langer, helaas.
Weet er over mee te praten Huilen

Sterkte ermee

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:00

Auw,ik kan de pijn bijna weer voelen!Wat deed dat zeer zeg,ook ik ben eens van een paard afgevallen en had toen ook mijn bekken zwaar gekneusd.Doe astjeblieft niets te snel,want zo voel je niets en zo is de pijn weer terug!Rustig aan want het geneest met rust.

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:35

Sterkte idd. Ik weet wat het is om niet te kunnen rijden. Ben net 2 en een halve week geleden geopereerd aan mijn buik. Mag officieel 4 weken niet rijden. Maar heb stiekum Lips are sealed gister een ritje gemaakt. Wel gestapt hoor!
Heel veel beterschap en echt rustig aan doen hoor ! (moet je horen wie het zegt! Haha! )