zadel tegen geld inleveren bij divoza?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

zadel tegen geld inleveren bij divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 19:55

Kun je je zadel ook tegen geld inleveren bij divoza?
Ik raak de kieffer niet kwijt Boos! en aangezien het bij mij wel een lange tijd kan duren voor ik weer rijden kan en het de vraag is of ik uberhaupt nog lekker kan zitten op een engels zadel, wil ik dat ding gewoon weg hebben.

Bij de plaatselijke ruiterzaak kon ik hem alleen inruilen tegen een ander zadel.

ps ik heb overal op internet al geadverteerd, ben er al 3/4 jaar mee bezig!.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 20:10

Wat raar dat je je zadel niet kwijt kunt. Vervelend is dat.
Of divoza zadels inkoopt weet ik niet zeker. Maar ik heb dat weleens gedaan bij regionale ruitersportzaken. Dan kreeg ik mijn geld zodra het zadel was verkocht, dat wel. Maar over het algemeen was dat vrij snel. Binnen 2 weken.
Succes.

* To Belg, or not to Belg *

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 20:12

Divoza koopt idd zadels in. Heb ik ook gedaan met mijn oude ponyzadel.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:49

ze kopen zadels in maar wel voor weinig
ben er ook met mijn zadel geweest ze wouden er 325 voor geven en toen ik zei dat ik een zadel be ze wou kopen was hetzelfde zadel 475 waard

ONDERSCHRIFTLOOS

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:19

Voor tweedehandszadels geven ze bij ruitersportzaken in de regel echt geen drol.
Ik kreeg, toen ik in tijdnood zat, bij Fugers 175 GULDEN voor drie zadels: voor 1 bijna nieuw kunststof zadel met verstelbare boom, 1 goed onderhouden Stübben Parzifal en 1 Argentijns IJslanderzadel.

Ik weet niet hoveel jij voor je zadel wilt hebben, maar je weet nu hoeveel je nog in prijs kunt zakken voordat je zo'n laatste strohalm grijpt.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:40

Ik kreeg bij Divoza een heel nette prijs voor een Kieffer VZH. Zag er goed uit, maar duidelijk gebruikt, en een van de Kieffer logo's miste. Leverde 450E op, hoefde geen zadel te kopen, kreeg het contant.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:07

De tip dat ze plaatselijke ruitersportzaak jouw zadel gaat verkopen naar een voor jouw goede prijs vind ik een goed idee. Hun komen er misschien wel snel vanaf en jij hebt je geld ervoor.
Succes.

Wodan en ik onderweg in de M2

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:22

dat je er minder voor krijgt is ook wel logisch, hun moeten er ook aan verdienen. Ik ben laatst ook voor twee zadels geweest, we kregen ook super weinig. Maar hij zei ook eerlijk dat we de zadels gewoon beter zelf via internet konden verkopen. Maarja, als dat niet lukt is dat natuurlijk wel lastig.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:26

Ben ik nou de enige die er echt goede ervaringen mee heeft? (Divoza in Zoetermeer)

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

DubbelFun

Berichten: 88483
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:14

Kijk eens wat ze op Ebay-DE ongeveer opbrengen. Dat kan best nog meevallen.

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:46

Vaak mag je een tweedehandszadel ook wel bij een ruitersportzaak neerhangen en dat zij een bepaald % van de prijs krijgen. Maar vraag je er misschien wat te veel voor? Je kan ook bij een ruitersportzaak vragen wat je als inruil zou krijgen of als je hem aan hun verkoopt, en dan heb je vervolgens een richtprijs voor jezelf en kun je afwachten wat er geboden wordt... Een kieffer is geen slecht zadel en past op veel paarden. Niet logisch dus dat je hem zo slecht kwijt raakt.

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:29

Je kan eens bellen met manege Noot, ik weet niet of ze op dit moment zadels nodig hebben, maar ik weet dat ze daar tuk zijn op tweede hands Kieffers, dus is het het proberen waard. ( Zit in Callantsoog volgens mij).

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:38

Carolien007 schreef:
dat je er minder voor krijgt is ook wel logisch, hun moeten er ook aan verdienen. Ik ben laatst ook voor twee zadels geweest, we kregen ook super weinig. Maar hij zei ook eerlijk dat we de zadels gewoon beter zelf via internet konden verkopen. Maarja, als dat niet lukt is dat natuurlijk wel lastig.

sorry ben er vergeten bij te vermelden dat ik niet bij divoza ben geweest, maar hier ergens in de buurt.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 13:45

Ga er eems mee heen en vraag wat ie bij hen oplevert. Dan weet je in elk geval of je je prijs op i-net moet aanpassen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k en 14 bezoekers