Zo loom

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Zo loom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 23:29

Ik kwam vandaag op de manege had mijn paardje 2 dagen niet gezien
en ik vond mango zooo loom ik vertrouwde het echt niet
normaal hinnikt tie of briest als ik eraan komt maar vandaag echt raar vond ik het.

Ik vertrouwde het niet en ik heb hem laten nakijken door een meisje bij ons de manege oren etc .. maar nix te vinden hij was ook we allert maar ik had geen goed gevoel!

Ik toch gaan rijden heb ik echt super super gereden hij liep zoooo lekker ontspannen!

Annemarie had gisteren ook in de buitenbak les gehad en die is op het moment super zwaar dus wij denken dat ie spierpijn heeft en de warmte!

En hij liep echt super en liep weer te ravotten na de les dus er is gelukkig nix aan de hand maar ik schrok toch!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 01:31

Heel herkenbaar. Tijdens het poetsen, staat Oop ook er vaak bij van "geef mij een duwtje en ik val om". Ik bezorgd natuurlijk. Tijdens het rijden of wandelen is het alsof ze weer helemaal opleeft. En wat het nu is, is mij een raadsel.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 17:51

Ja raar he maar ik denk dat het het weer is hoor het is super warm natuurlijk en ik word er soms ook neit vroluk van en vandaag was tie weer op en top wel wat rustiger dan normaal maar wat wil je het is hier 30 graden!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:04

Yorghos heeft nu ook duidelijk moeite met de temperatuur. Ook hij is veel lomer dan normaal. Niet direct iets om je zorgen over te maken, maar hou hem toch even in de gaten als je het niet vertrouwd.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:12

Komt door het weer hoor, het is soms echt benauwd in de lucht.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:49

het was wel benauwd vandaag ja, (nu nog steeds, daarnievan Tong uitsteken)

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 20:43

He is echt super warm Gaaaap Slapen

Maar beter als het regen maarja we moeten toch altijd wat te zeuren hebben he!!!!!
Haha! Haha!

mytgard

Berichten: 185
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Lage Vogezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:45

ik heb ooit ergens gelezen dat de optimale temperatuur van een paard tussen de -8 en +16 ligt.....
hahahha op de momenten dat wij het te koud vinden is het lekker voor de paarden.... (vooral dan de pony/sobere rassen) dus nu is het gewoon veels te warm voor ze....
maar inderdaad altijd goed opletten op je paardje, beter voorkomen dan genezen...