Welke manege is beter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Welke manege is beter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 23:07

Hoi,

Mijn nichtje komt ook in Friesland wonen en wil zich bij een van deze 2 maneges aansluiten. Ik ken deze niet echt, dus misschien jullie wel.

Ze zit te twijfelen tussen manege de Welle in Welsrijp en Manege Hatsum buiten Dronrijp.

Kennen jullie deze en wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes!!



Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:29

ken ze niet
maar je kunt beter zelf ervaringen op doen
ga op beide maneges een paar keer rijden
krijg je een veel betere indruk van dan wat andere mensen erover zeggen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 04:00

Ik ga met Chrissie mee.
Bovendien neem ik aan dat iedere manegeruiter zijn eigen manege top vindt, en andere maneges bagger. Om het maar even zo uit te drukken.

* To Belg, or not to Belg *

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:45

Bij manege de Welle in Welsrijp ben ik een aantal weken geleden geweest om met school daar een aantal paarden te bekappen.
Wat ik daar zag, paarden stonden absoluut niet lekker op hun hoeven de eigenaar scheen er zelf af en toe eens wat aan te doen maar het zag er niet lekker uit
Hoe de lessen daar zijn weet ik niet, er waren ondertussen wel lessen bezig maar daar hb ik niet op gelet (weet wel dat het me opviel dat ze in het Fries gegeven werden)

De andere manege ken ik niet.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:58

gewoon zelf gaan uitvinden welke jullie het leukste vinden! dus maak bij alle twee de maneges een afspraak om een keer een proefles te nemen. En als je er bent voor die proefles lekker alles vragen wat je wil weten en goed rondkijken en dan kiezen

Dag lieve mama...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:16

om heel eerlijk te zijn kun je beter een PAAR lessen nemen zonder te melden dat je ook nog een andere manege in het hoofd hebt ... want het blijft toch een inkomen voor die mensen dus zullen ze alles net iets beter laten klinken dan het in werkelijkheid is ...
maar ja ook even kijken hoe de beestjes erbij staan is ook wel fijn want ik vind als het waar is wat Jobbeltje zegt dan vind ik niet dat die paarden in de les moeten lopen... en vind ik zelf dat er geen geld aan verdient mag worden maar ja dat ben ik ... (en ja als er in het fries les gegeven word is het natuurlijk niet altijd makkelijk voor iemand die van buiten friesland komt )

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:15

Ik ken de Manege in Dronrijp wel
Het stelt qua manege niet veel voor heb ze mooier gezien maar de lessen zijn er in groepjes van hooguit 6 dus er wordt echt op je gelet de paarden zijn lief staan er goed bij voor manege paarden heb ze slechter gezien allemaal in boxen een hele nieuwe overderkte manege bak en gediplomeerde instructrices en loopt een paardje slecht dan gaat ie uit de les en wat ik al zei je krijgt goed les.
Maar ook ik sluit me verder aan bij de andere ik zou zelf gaan kijken en een paar lessen nemen voordat je besluit welke manege het wordt
Succes

Auke Fan Bommelsteyn 03-05-2000-21-05-2006 RIP

http://itfryskehynder.forum2go.nl/index.php


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Jannie79, Jennii92 en 112 bezoekers