Verkleed als zigeunerin?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Verkleed als zigeunerin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 19:03

Ik heb binnenkort een onderlinge wedstrijd waarbij iedereen verkleed moet en ik ga als zigeunerin. Ik heb al even gezocht naar oude topics met als- zigeuner-verkleed plaatjes maar die foto`s waren niet meer te zien. Waar ik dus benieuwd naar ben wat eens als zigeuner verklede Bokkers droegen en ook hoe je je opmaakt als zigeunerin. Met erg donkere ogen ofzo? Verdere tips over accesoires of versiering van m`n paardje (Fjord met lange manen die ik waarschijnlijk in ga vlechten) zijn ook welkom. Alvast bedankt!


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 19:14

veel felle kleuren gebruiken (bijvoorbeeld in zijn manen gekleurde linten meevlechten)

bij zigeunerin denk ik meteen aan lange, ruisende rokken, reuzegrote oorringen, eventueel nog meer juwelen, eventueel fel gekleurde doek om je haar

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 20:36

in mijn profiel staat er iig 1 die het doet ik zal 'm proberen hier te krijgen.
wait a moment.

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 20:37

Afbeelding

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 20:53

Veeeeel makeup, veel kleuren, wijde rokken, veel sieraden. Mooi doekie om je hoofd knuppen Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 20:55

Zo gingen wij met het tinker presentatie team verkleed:
Afbeelding

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 23:03

Bedankt voor de tips!
Wat ik heb is:
- Een zwarte lange rok met aan de onderrand kleurtjes en over de rok verdeeld drie horizontale gouddraad lijntjes.
- Een zwart bloesje met V hals met een vetertje erdoor, pofmouwen en een soort kleurig bloemenpatroon rond de V hals.
Om mijn nek doe ik nog een zwart met gouddraad sjaaltje wat dan een beetje los achter me aan kan wapperen.
Vannacht heb ik nog pappillotten in mijn haar (hetis morgen al) voor een woeste krullencoupe. Ik moet alleen nog een soort sjaaltje verzinnen wat handig om mijn cap kan (lastig).
Zou dit wat zijn?

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 23:05

Maaike schreef:
Veeeeel makeup, veel kleuren, wijde rokken, veel sieraden. Mooi doekie om je hoofd knuppen Haha!

Wat voor make-up?

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 07:50

Knal rode lippen, felblauwe ogen, rode wangen. Als je een rok aan wil doen zou ik dat eerst even oefenen met je paard. belangrijkste van een rok is dat hij echt wijd is (zowat rond) en dan nog is het t makkelijkst om hem van voren open te knippen en met elastiek aan je benen te maken. als hij goed moet blijven liggen is een zwaarder materiaal ook erg handig.
Wij rijden altijd zonder cap enja ik heb mn haar heel vaak anders. hoge staart met lint erin of 2knotjes met nephaar. laatste keer had ik allemaal kleine staartje gemaakt. Sieraden zo veel mogelijk, kettingen armbanden zo gek maken als je zelf wil.
over 2 weken mag ik ook weer heb er nu al zin in Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:20

Peet en ik hebben in 2001 mee gedaan aan de alkmaarse optocht van de bevrijdingsdag als zigeuner *LOL* was onwijze stoer!!
Grtjs Juul en Peet

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 31 bezoekers