Bleh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38584
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Bleh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 16:19

Onze merrie is niet drachtig, de veearts is vandaag geweest en heeft de '18 dagen' scan gedaan. Dus......weer terug naar de hengst.

Het enige positive wat ik eruit kan halen is dat we weer kunnen kwijlen bij de hengst Kwijl

Ben je een Bokker of een Jokker....



Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 16:22

en welke hengst is de gelukkige??

She's my lady Lovers


Mist

Berichten: 9456
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 19:41

Ken het gevoel ! nu maar hopen dat er goede eitjes komen van dit warme weer !

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38584
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 20:19

Jacs On Top, wij fokken met Quarter Horses.

Hopelijk worden het idd goeie eitjes. Mist heeft jou merrie ook niet opgenomen? Balen he?!

Ben je een Bokker of een Jokker....


Mist

Berichten: 9456
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 21:19

Ik was er eigenlijk al niet vanuit gegaan omdat het "ei" op de dag van insemineren nog vrij hard was, maar twee dagen later was het "weg" maar ja, voor hoe lang kan niemand zeggen, ik vind het idd vrij K.U.T. al die ellende opnieuw schouwen-insemineren-scannen-3wkn wachten-scannen. bah !!!!!!!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 21:59

Och, bij mij net hetzelfde!! Hoort erbij he!!!! Gewoon opnieuw proberen, en dan maar hopen, ... !!!

En het weer is er nu echt gunstig voor hoor!!! Met dit warme weer vertelde is de hengstigheid meestal kort, maar HEEL krachtig, en HEEL gunstig voor bevruchting!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:29

nog maar een keer dan.
laat wel ff horen hoe het dan gelopen is Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:42

dat had een vriendin van mij ook haar paard wilde maar niet drachtig worden Haha! maarja er is nu een prachtig veulen uitgekomen!! dus misschien is het zelfs wel gunstig hihi *LOL*

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:25

Ik had 3 jaar geleden ook zo'n seizoen. Van mei tot september (!) bezig geweest om mijn merrie drachtig te krijgen. Ik was het op een gegeven moment zo zat Boos! .....en het had me ook al een vermogen gekost aan scannen en insemineren, de dierenarts kwam volgens mij 1x per maand een week lang elke dag. De allerlaatste kans begin september (toen het dekseizoen eigenlijk al was afgelopen, maar de hengstenhouder was zo vriendelijk om een uitzondering voor mij te maken ) eindelijk drachtig en het jaar erop een schitterend veulen Party!! Party!! Party!! (helemaal gitzwart en supermooi)!!! Dus het wachten werd beloond, hopen dat het bij jou ook zo gaat, maar ik weet hoe je je voelt. Veel succes

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:32

nou succes bij de volgen de keer dan maar.groetjes roylinde

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:01

Citaat:
Met dit warme weer vertelde is de hengstigheid meestal kort, maar HEEL krachtig, en HEEL gunstig voor bevruchting!!!


Tell me something!! Haha!

Die gekke Koe (Kore) van mij is momenteel weer hengstig, en dit keer wel heeeeel erg! Achterbenen en staart helemaal onder de viezigheid, om de haverklap die staart omhoog, bij andere paarden snuffelen en dan keihard gillen, al showend over het erf heen huppelen (alsof zij de hengst is ipv merrie) staart op dr rug... Poeh, zal blij zijn als het weer over is dalijk!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38584
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 01:32

Bij onze merrie wil het allemaal niet zo vlotten, heeft wat problemen met eitjes aanmaken. Maar dinsdag gaat ze naar de hengst en hopen we dat ze dan staat te popelen om gedekt te worden Haha!

Dat moet het gewoon lukken, altijd positief blijven, toch? Succes allemaal!!!

Ben je een Bokker of een Jokker....


Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:25

Heeee Ods, balen zeg dat ze niet drachtig is. Misschien vond ze het wel zo'n mooie vent dat Docje dacht "haha, nog een keer, nog een keer" Cool

Maar ja, kan me voorstellen dat je dit liever in één keer gedaan wil hebben. Succes! (Naam voor eventueel veulen, Top on Doc, *LOL* . Sorry, kon dit grapje niet laten.)

Groetjes, Gies

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers