Scooters, vrachtwagens enz.. = opgefokt paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Scooters, vrachtwagens enz.. = opgefokt paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 19:43

Vandaag even weer met Larissa gereden, vooral om te kijken hoe ze liep, omdat ze gister licht onregelmatig was.
Heerlijk gereden, ik ga lekker uitstappen, lange teugel, beugels uit.. Totdat ik in de verte een stel vrachtwagens zie aankomen, dus maar eventjes beugels in en teugels opgepakt, voordat ze weer spoken zou zien Knipoog
Hoor ik opeens op het fietspad een eindje van de bak een knal en glasgerinkel, hop, Larissa sprong opzij (ik blij dat ik voor iets anders m'n beugels weer in had Tong uitsteken)
Ik even goed kijken, ligt er een scooter onderuit en geen berijder te zien die opstaat. Paar mensen van stal ernaartoe, ik nog een rondje gestapt en maar op weg naar stal gegaan. M'n moeder moest even op een ander paard letten, dus moest zelf maar zien hoe ik ging oversteken met paard dat niet tegen vrachtwagens en auto's die harder geluid maken kan in d'r eentje.
Tsja, het was natuurlijk wel te voorspellen, eerst 2 auto's die een sportuitlaat eronder hadden ofzo, dus toen stonden met een paar sprongen van Larissa een stuk verder van de weg, daar maar even blijven staan omdat ik vrachtwagens hoorde.. Komen er 3 vrachtwagens langs, dat vond Laris een beetje teveel dus die besloot maar op 2 benen te gaan staan, ik alweer lekker geschrokken, dus d'r maar omgedraait om even een rondje door de bak te gaan lopen, maarja, zij hoorde nog een auto dus die galoppeerde maar naar de bak toe (met mij aan de teugels erachteraan, zal er wel leuk uit hebben gezien Schijnheilig ) Gelukkig waren de stallen wat intressanter en stopte ze daarvoor weer, stond ik ook weer overeind.. Pff, uiteindelijk met iemand op de uitkijk langs de weg, terwijl ik nog een beetje met d'r rondliep overgestoken..
Ik wist wel dat ze anders was dan Rocky (Rocky = klein, lekker relaxed, koel in z'n hoofd en een sloompie, Larissa = groot, best wel druk, snel opgefokt en lekker voorwaarts) maar zo heeft ze nog niet eerder gesteigerd.. weet in elk geval dat als we een eigen paard gaan kopen, het niet zo'n druktemaker moet zijn, ik kan d'r nog net tegen en ben altijd teveel met het paard bezig om zelf te schrikken, maar m'n moeder springt nog harder omhoog dan het paard op zo'n moment (toen Laris met mij erachteraan galloppeerde/draafde, kwam ze ook met d'r handen omhoog op ons afgesneld, nog erger geschrokken dan ik volgens mij Scheve mond)

Ehm, sorry, volgens mij is het weer een flink saai, onduidelijk en vreemd verhaal geworden, moest het gewoon even kwijt Nerd



Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 20:00

Leuk hè die heethoofden af en toe. Wel goed dat je zelf niet zo heel erg schrok. Toch is er nog wel hoop voor dat soort paarden, die van mij was vroeger ook zo, maar daar kan je nu *bij wijze van spreken* een kanon naast afsteken. Qua verkeer dan, kan in de stad, of op drukke wegen overal langs, van luchtballonnen die opgelaten worden tot hele groepen voetbalsupporters (ik sta vlakbij het stadion en dan kom je daar af en toe nog weleens per ongeluk tussen verzeild), maar owee als er in het bos een grasprietje iets schever staat dan de rest Maar goed, beetje langdradig, maar met veel oefenen wordt elk paard wel makker.

had de bestuurder van de scooter trouwens iets?

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 21:03

Tsja, de schrik komt bij mij als het paard weer veilig in de wei of op stal staat Knipoog
De bestuurder van de scooter had voorzover ik heb begrepen niets (heb maar heel even staan praten, wilde zo snel mogelijk naar de wei met Laris) was wel in de war en had gescheurde kleding/kapot horloge ofzo, maar niets ernstigs blijkbaar.. Gelukkig maar Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Edisons, mirriejj, turtlelito en 95 bezoekers