Vraagje over mijn profiel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Vraagje over mijn profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 18:19

Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik had een vraagje: Zien jullie de fotos in mijn profiel?
Om jullie te laten zien dat ik dit niet doe om mijn profielvieus omhoog te werken staat hier het persoonelijke gedeelte, ik hoop dat de fotos het doen. Ik zie ze zelf namelijk niet meer, eerst deden ze het wel.


Hier mijn profiel met fotos:


Ha!
Ik ben Anne de Keizer.

Ik ben 16 jaar oud

En ik heb donkerblond haar en bruine ogen

Afbeelding

Afbeelding
ONverwachtse foto van mij, gemaakt door Monique op een Boktmeeting.

Afbeelding
Zo zie ik er dus uit, als ik mijn cap opdoe! Ik ben de rechter, dit was ook op de Bokt-meeting.

Ik zit nu op 4 HAVO van scholengemeenschap Stevensbeek. Ik zit in de klas H4c al mijn vriendinnen hebben een ander vakkenpakket en zitten dus ook niet bij mij in de klas. Ik vind het best moeilijk op school en ik kan me in deze klas ook slecht concentreren, doordat de kinderen allemaal heel druk zijn.

Afbeelding
Dit is op een Boktmeeting, ik ben de helemaal rechtse op de bank, in de zwarte jas.

Afbeelding
Ook weer met de Bokt-meeting, ik ben degene in de paarse trui, ergens achteraan.

Afbeelding

Ik heb drie grote hobbys:
-Paardrijden
-Fotograferen
-Tekenen:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Deze foto van mij, is heel bijzonder. Ik heb namelijk alleen maar een staart thuis en niemand ziet mij nu nog (vaak) met staart. Maar speciaal voor de Bokkers, heb ik toch deze foto maar gemaakt.

We hebben thuis een hele lieve en leuke hond van iets meer dan 1 jaar:

TOMMY Lovers

Afbeelding

Hij is geboren op 03-11-2002 geboren, bij huize Centen.
Toen we hem kregen was hij ongeveer negen weken oud.

Tommy is een kruising tussen een Duitse Staander en een Boxer.

Heel veel vriendinnen van mij zijn bang voor Tommy omdat hij zo groot is (hij weegt ongeveer 26 kilo en heeft een schouderhoogte van 65 centimeter!)

Tommy’s grote hobby’s zijn slapen, spelen, springen eten en bokken! Hij gaat namelijk altijd achter mij op de stoel zitten en mee kijken naar wat ik intyp, als ik aan het internetten ben!

Afbeelding
Zo ziet Tommy er dus uit als hij springt, hij kan nog veel hoger dan dit. Hij heeft namelijk binnen wel eens 95 centimeter gesprongen! Dat is met de bezem als een steilsprong op de kast.


We hebben thuis ook 3 cavia's:

Red Bull Nijnte, haar roepnaam is Boellie. Ze is al ruim 6 jaar en ze is van mijn jongste zus Emy.

Lucky, zij is van mij. Ze is altijd heel bang geweest, maar ze is ook heel lief en ze vindt het lekker als je haar onder haar kin kriebelt.

Muis, de jongste van de drie. Ze is nu meer dan een jaar oud. Ze is grijs/wit en ze heeft aan de grijze kant een rood oog en een wit voorpootje, aan haar witte kant heeft ze een 'gewoon' oog en een grijs pootje. Ik vind haar erg apart en mooi. Ze is ook erg lief, maar en beetje schuw.

Ze zitten alle drie samen in de buitenkooi, daar kunnen ze via een tunneltje heen als ze willen. Alleen als het vriest gaan ze met kooi en al naar de garage.
Ik kan nu niet meer zo vaak de cavia's naar binnen nemen omdat ik een allergie voor ze heb ontwikkeld, ik krijg dan meteen een migraine aanval en rode ogen enz. Daarom zijn mijn cavia's ook een beetje schuw. Wat ik erg jammer vind. Boos!

Ik heb twee zussen: Emy en Maaike

Afbeelding
Dit is met carnaval op de manege. We waren verkleed als K3 en hebben in deze rokjes ook gereden!
Ik ben de aller linkse, dan komt Femke en dan Karen (iwaijalover zie voor haar profiellink het paarden gedeelte) .


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 18:26

ik zie 2 tekeningen, een foto van jou met staart en de billen van Tommy Haha! de rest bestaat uit kruisjes

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 18:27

Sommige foto's zie ik wel, sommige niet. Kun je niet alle foto's bij Picserver uploaden, die doet het in ieder geval wel.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 18:31


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 19:11

Ja die ze je wel. Succes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie