Wie heeft er hier een siemens c55?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Wie heeft er hier een siemens c55?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 15:37

Heey
Ik ben zaterdag jarig en aangezien mijn mobieltje kapot is krijg ik een nieuwe Pling . De siemesn c55 lijkt me heel leuk. Alleen in zo`n winkel vertellen ze alleen de positieve dingen. Maar ik zou jullie ervaringen ook graag willen horen *LOL* . Bedankt voor jullie reacties . Syl


Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:41

Is dat zo'n zilveren?? Met oranje verlichting?? Want dan heeft mijn vader die. Is een lekker licht en handig toestel. Het menu van de siemens is, als je het eenmaal doorhebt, erg handig en snel


deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:51

Ik heb niet de C55 maar die staat wel op mijn verlanglijstje. Ik heb nog een oude C35i maar ik zweer bij Siemens. Inderdaad een erg handig en snel menu.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:11

Ik heb er eentje, lekker toestelletje. Heb eigenlijk nog niet echt negatieve dingen. Alleen als je bijvoorbeeld spelletjes zou willen gaan spelen, dan moet je er wel rekening mee houden dat het opstarten daarvan echt heel lang duurt. Maar ja, daar heb ik dat ding niet voor dus mij boeit dat niet.
Heb je nog speciale dingen die je wilt weten? Dat is makkelijker dan een eind in de ruimte kletsen... Lachen

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:15

Ik heb ook de siemens C55, het is wel een handige telefoon.
Je hebt in je telefoon bijna hetzelfe menu als in een computer.
Je kan met smsjes allerlij dingen opvragen, zoals: het weer, sport, uitgaan enz.
Er zit ook gprs op, dat houdt in dat je kan internetten met je telefoon, klinkt heel leuk maar ik gebruik eigelijk nooit, de computer aanzetten vind ik makkelijker.
Symens C55 heeft een kleurenscherm wat natuurlijk altijd leuk is en je kan er foto's mee maken, met een klein cameraatje die je erop moet klikken.
Klinkt ook heel leuk maar als je de telefoon een tijdje heb is het foto's maken ook niet echt leuk meer.
De foto's die je maakt met deze telefoon zijn namelijk van hele slechte kwaliteit.
Ik heb als provider O2, die kan ik je afraden want je hebt bijna nooit bereik.
Nou dat was even mijn verhaaltje over de C55

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:26

Ik heb zo'n champagnekleurig gevalletje. Mooi & handig toestelletje (ik gebruik wel niet alle functies). Maar foto's kan je er toch echt niet mee maken hoor & een kleurenscherm heb ik ook al niet, is dat geen ander model? Op die van mij staat echt wel C55... Afin, ik ben er dus tevreden over.

(Weetje: 1 vd 2 spelletjes die er opstaan is Prince of Pursia & zowat alle mannen van rond de 24 jaar worden terug kleine kinderen zodra ze dat weten Knipoog)

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:29

hee ik heb die spelletjes helemaal niet!!
Ik heb alleen zo'n stom schuifpuzzel spelletje.
Hoe kan dat?

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:34

Arrabel, jij hebt een S55 en geen C55.. De C55 heeft namelijk geen kleurenscherm en geen camera, de S55 wel.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:35

o jee, ben ik even dom......

tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 09:55

Bedankt voor jullie reacties. Eigenlijk alleen maar positieve dingen Haha! . Ik heb gehoord dat als je bijv. je berichten wil zien in je inbox dat het heel lang duurt voordat die geopend zijn*hoe zeg je dat duurt lang voordat hij het opstrart*. Verder vroeg ik me af er zitten speciale lichteffecten op ofzo gaat dan je accu niet snel op. Nou al weer een hele waslijst . Hoe zijn jullie eigenlijk tot de beslissing gekomen deze telefoon te nemen.
Syl

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:55

Ik heb ook de siemens C55, ik vind het een erg leuk telefoontje.
Hij gaat ook niet zo makkelijk stuk vind ik, dat is wel heel goed voor mij Haha!
Hij is namelijk al verscheidene keren gevallen, maar hij blijft het stug doen Knipoog

Zitten leuke geluidjes op (paardengehinnik Haha!)
De batterij gaat best lang mee voordat hij leeg is.

Ik had eerst een Nokia 6510, mijn vriend had deze. We hebben eigenlijk geruild, maar ik zou niet meer terug willen.
Vind hem erg leuk Lachen

Het leven is een gebakje!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:02

Ik ook, en natuurlijk allemaal de blauwe variant, dus als we gaan meeten hebben we een probleem Haha!
Batterij gaat standby iets meer dan een week mee (7,5 dag), als je je foon niet opneemt en Voicemail belt je elk uur, dan is hij wel vrij snel leeg Haha! en ik maar denken: waar héb ik dat ding toch gelaten.
Menus zijn wel lastig soms hoor, je kunt nl op tig verschillende manieren bij verschillende onderdelen komen. Heb m nu een halfjaar en regelmatig ben ik t een of ander nog kwijt...
Mijne is vooral lief, maar je kunt ook mijn ode aan mijn foon opzoeken, toen had ik m net, maar ik denk er nog net zo over!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:50

Nou, je berichten in je inbox laten zien duurt 2 tellen en het bericht laten zien ook, niet echt iets om je druk over te maken IMO.
Die lichteffecten, daar heb ik geen idee van...

Laui!, we hebben toch wel allemaal een andere screensaver? Neem ik aan? Gaan we een C55 meeting houden? Haha!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:58

Ik vind die kikkertjes het leukst Haha!.

(Mijn zusje heeft 'm ook, is er ook erg blij mee!)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 15:10

Arrabel schreef:
Symens C55 heeft een kleurenscherm wat natuurlijk altijd leuk is en je kan er foto's mee maken, met een klein cameraatje die je erop moet klikken.


uhm dat gaat over de volgende siemens dat is de S55 en geloof dat het hier over diegene gaat zonder dat cameraatje...

(ik heb die speciale uitvoering met blauw display en zwart frontje)

tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 15:32

Bengel zijn ze dan in verschillende lkeuren te krijgen ik dacht namelijk alleen in het blauw. Nou ik ga zo de stad in met me ma en dan word het kijken. Wat hebben jullie er ongeveer voor betaald weet ik zeker dat me geen poot word uitgedraaid.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 15:40

Ik heb geen siemens, maar'een vriendin van me en m'n zus wel. Maar vind die menu's echt heel erg naar. Voor mij word het dus nooit een siemens.


Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 15:44

Ik heb een tijdje geleden een C55 als leentoestel gehad maar was er niet kapot van. Erg veel gedoe met de menu's en ik vond dat het woordenboek van de sms erg beknopt was.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:30

tukker schreef:
Bengel zijn ze dan in verschillende lkeuren te krijgen ik dacht namelijk alleen in het blauw. Nou ik ga zo de stad in met me ma en dan word het kijken. Wat hebben jullie er ongeveer voor betaald weet ik zeker dat me geen poot word uitgedraaid.


ja je hebt ze ook nog met oranje scherm....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:08

Jaaaah, de kikkers! Die heb ik ook, ik had of heb 'be pleased', die kijkt echt heel gaaf uit z'n ogen (heb er al rare vragen over gehad)...
Ik ben gewoon helemaal weg van mijn schattige foontje Lovers

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30605
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:15

Ik heb een c-45, dus ouder model.
Maar ben wel super tevreden over de Siemens telefoons. Ze zijn echt sterk, gaan echt nooit stuk. En dat terwijl die van mij al vanaf meters hoogte op de beton is gevallen.
En van dat laden zeggen ze van vele Siemsens telefoons, maar vind ik onzin, gaat snel genoeg.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:43

Vreselijk pokkeding.

Heel klein, heel licht en vooral heel teer materiaal. Absoluut niet geschikt voor mij aangezien ik niet zo zuinig op mijn telefoon ben en regelmatig moet ik met de stofzuiger erop om al het vuil en stof eraf te zuigen. De menu's werken allesbehalve fijn, telefoon is heel traag, duurt uren voor alles geladen is. Batterij is redelijk.
Wat wel heel grappig is is polyphonic ringtones, en ook fijn is dat hij zo klein en licht is, maar hij zou wat steviger en sneller moeten zijn.

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:07

De moeder van m'n beste vriendin heeft ook de siemens C55 en voor zover ik weet is die er heel tevreden over..

-

tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 23:48

Nou ik hem hem gekregen voor mijn verjaardag. En ik ben er super blij mee en idem hij isfantastisch Haha! . Bedankt voor julloie meningen. Heb er trouwens 250 gratis sms jes bij heb geen eens een abonnement.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie