[NH] cursus emiel voest ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

[NH] cursus emiel voest ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 22:10

ik ga zaterdag tot maandag een cursus doen van emiel voest heb er erg veel zin in maar had een paar vraagjes die mij niet echt duidelijk zijn geworden

* wat leer je nou precies dat weekeind wat voor opdrachten kan ik me nou op verheugen
* wanneer einigt het maandag ochtend? of maandag avond?

alvast bedankt!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:01

Je gaat die cursus doen, maar je weet niet echt wat het inhoud, als ik het goed begrijp. Eerlijk gezegd vind ik zijn methode nogal simpel en ik zie ook niet overal het nut van in, met een beetje gezond verstand kan je zelf een hoop verzinnen.

ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 22:00

ikweet wel wat het inhoud en ik ben naar een clinic geweest maar ik weet de opdrachten niet en ik wil het toevallig alleen maar weten omdat ik geblesseerd ben aan mijn knie en dat ik niet mijn knie overbelast door te veel te rijden ed. want dan weet ik of ik sterekere pijnstillers mee moet vragen of niet

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:30

Nou volgens de info op de site ga je de eerste dag zoiezo alleen maar grondwerk doen zodat je het vertrouwen in jezelf en je paard krijgt...en de 2de dag ook grondwerk en een stukje rijden met barebackpad...

ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 17:04

leuk thanx voor informatie

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:09

heeej ippolata,zou je mij misschien wel willen mailen of PBen over je cursus hoe die was en wat je zoal hebt geleerd,ik ben namelijk ook info aan het verzamelen voor een cursus van emiel...lijkt mee heel mooi om te doen..alvast bedankt!! en succes daar

Ingrid2
Berichten: 96
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:35

Op de site www.emielvoest.nl staat ook hoe de cursus in elkaar zit en als het goed is heb je toch ook het boek Freestyletraining toegestuurd gekregen? Daar staat alles in. Ik heb de cursus ook gedaan en de eerste dag is loswerken en veel theorie, 2e dag ook weer loswerken en grondwerk en derde dag is rijden. Veel plezier en en het is lichamelijk niet zo belastend hoor, met rijden is het alleen stappen en als je wilt draven, dus dat moet wel lukken (weet niet hoe erg je knieblessure is)
Veel plezier!