Ruiterpaden Meyendel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Ruiterpaden Meyendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 16:15

Ik rij de laatste tijd regelmatig in Meyendel, maar ik weet eigenlijk maar 1 rondje. Nou kan ik wel in het wilde weg gaan rijden, maar heeft iemand misschien een kaart met ruiterpaden liggen of weet waar daar die te verkrijgen zijn?

Alvast bedankt!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 16:20

Bij die pannekoeken boerderij zit een soort bezoekers centrum waar ze kaarten hebben.

succes!

Wij hebben wel zo'n boekje met kaart maar die is uit 1980 ofzo Haha!

:evaw:

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:46

Bij de VVV's in die regio is een kaart te koop met alle ruiterpaden tussen Noordwijk en Den Haag. Is heel duidelijk!

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:35

Mischien zijn we elkaar wel eens tegengekomen Haha! Haha! ,ik rijd daar ook vaak rond
Zo,n kaart lijkt me wel handig,zie je nog eens een ander pad zonder te verdwalen zoals ik in het begin
Zo heb je rondje watertoren,ik ga dan altijd afslag meyendel in,je kan ook verder rechtdoor maar hoe lang ben je dan aan het rijden voor er weer een afslag komt Verward
Niet echt een antwoord op je vraag,sorry voor het offtopic

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:22

ik ben jaloers Frusty . Ik heb vroeger in Voorschoten gewoont en bij Van Santen gereden. Elke zondag naar Meijendell, heeeeeeeerlijk. Nu woon ik in Noord-Holland en er is geen ruiterpad te bekennen hier. Wel heel veel smalle weggetjes met aan beide kanten sloten. Boos! Extreme duivel Koe Je kan wel met de trailer naar Schoorl of ergens anders heen. Maar in je uppie is dat niet leuk.
Bij Van Santen was het poetsen, stukkie Papelaan, de Dell overstekken, Hertenkamp in, Kieviet in, Klip op en gaan met die banaan. Je kon vroeger ook de Waalsdorpervlakte op. Lekker crossen daar.
Je kan ook de gekleurde paaltjes volgen. De kleur geeft de route aan en vaak zie je aan het begin van zo'n route hoeveel km het is.
Rij ze!!!! en geniet!!!!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 00:19

Ik geniet zeker! Haha!
Ik ben dit ook niet gewend hoor, waar ik vandaan kom was ook geen ruiterpad te ontdekken en waren de natuurgebieden door natuurmonumenten gesloten voor paarden. Ik vind het heerlijk hier, ik ben echt met m'n neus in de boter gevallen.

Wij zijn trouwens makkelijk te herkennen hoor Patricia. Ik rij op een schimmel (zie profiel) die z'n misthoorn aanzet zodra hij andere paarden in het visier krijgt. Ik rij nu een rondje van ongeveer een half uur รก 3 kwartier en ik wil het graag uitbreiden. Ik rij eerst richting het strand en vervolgens ga ik weer richting de Kievit. Ik ben absoluut geen ster met de weg vinden, ik heb er 3x over gedaan voordat ik Meyendel uberhaupt gevonden had. Haha!


PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 08:05

Ik rijd Odessa nu sinds 3 maanden dus ik weet ook nog niet alle paden.
Ik ben toevallig vorige week richting de kievit gereden,dan kom je op een gegeven moment weer in wassenaar terecht en daar ben ik gekeerd.
Ik vind het ook echt heerlijk en geniet van ieder ritje,beter kunnen we het inderdaad niet treffen wat uitrijmogelijkheden betreft!
Welke dagen rij jij ?ik op maandag en dinsdag...
Haagse bos is trouwens ook mooi en lekker koel met het warme weer,echt een aanrader!!Ik ben wel met iemand meegereden ivm de drukke weg die we dan over moeten steken,dat durf ik nog niet alleen Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: moniek21 en 136 bezoekers