gisteren bijna tegen een boom gevlogen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

gisteren bijna tegen een boom gevlogen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 01:03

We waren dus met de manege gaan buitenrijden. En waren bijna terug. We waren op zo een breed pad aan het galoperen en ik reed helemaal van achteren. Toen ineens een paard in het midden zicht verschrok al die paarden gans wild aan het doen. Mijne pony schoot volle galop weg en gekke sprongen maken, vliegt die ineens een ander heel smal pad in Bloos

Ineens had hij door dat we verkeerd zaten draaid zich in 1 keer om en we zatten nog in volle galop gek beest Tong uitsteken Dacht echt effe dat ik tegen een boom ging vliegen maar had me gelukkig terug tegoei kunnen zetten en toen had ik hem terug onder controlen kunne krijgen.
Die vrouwe wat op het middelste paard zat was gevallen, zat zicht wel een beetje pijn gedaan want we waren effe blijven stil staan. maar daarna ging het weer.

Ik denk ook dat het paard zich van joggers ofzo had verschrokken maar ik weet niet zeker.
Maar ik was echt blij dat ik niet tegen die boom was aan gevlogen want dat lijkt me toch heel pijnlijk

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 01:27

je komt duidelijk van mijn kanten, met je tegoei en effe en zo. Maar goed dat je niet gevallen was hoor. Was wel eng zekers?

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 01:38

jep ik kom ook van Limburg Belgie he Knipoog
van waar ben je precies dan?
Ja was effe eng dacht echt dat ik tegen een boom ging aanvliegen ofzo, of dat mijn pony ging vallen!! Gelukkig is geen van bieden gebeurt

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 18:13

Ik ben van Beringen

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:12

Leuk he buitenrijden Lachen op zijn Belgisch is het nog leuker Clown

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:16

Sugarmiss schreef:
Leuk he buitenrijden Lachen op zijn Belgisch is het nog leuker Clown


gaan we weeeeeeeeeeeer !!! Het is Vlaams, Belgisch be-staat-niet !

(lach maar hoor, wij hebben minstens evenveel pret met een Nederlander Knipoog )

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:20

leentje schreef:
(lach maar hoor, wij hebben minstens evenveel pret met een Nederlander Knipoog )

Daar heb ik helemaal geen moeite mee hoor. Clown Ik ken ook hele goeie anti-nederland moppen Haha!
Maar het taaltje is zo leuk om te horen en dus blijkbaar ook om te lezen. Haha!

Sannieke

Berichten: 40
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Dilsen-Stokkem (Limburg, Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:19

Was ik er maar bij geweest, ik vind het super erg dat ik die 2 lessen heb moeten missen, maar woensdag ben ik er terug bij !!!!!!!! *LOL* Party!! Haha! Knipoog

Foto's van mijn paardjes: Joyco en Pablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, LonnekeXXX, miereneter, nien81, Sjors050, Unicorn79, Vagabondo en 169 bezoekers