Baan kwijt, druk aan het solliciteren,...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Baan kwijt, druk aan het solliciteren,...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 09:54

Ja ja, ook ik ben de pineut van de algehele economische "rotzooi" op dit moment. Sinds januari dit jaar werk ik als intercedent bij een uitzendbureau en wegens bedrijfseconomische omstandigheden wordt mijn half jaar contract daar niet verlengd,... Wel zijn ze zo schappelijk geweest om me de maand juni betaald verlof te geven zodat ik nu op mijn "gemak" een andere baan kan zoeken. Dus ik heb al wel volop genoten van het mooie weer en ben lekker bijgebruind Haha!.

Nu ben ik dus officeel per 2 juli 2003 werkeloos Boos! (tenzij ik voor die tijd een andere baan vind natuurlijk). Nog nooit een dag werkeloos thuis gezeten en dat ben ik nu ook niet van plan!!! Gisteren ook al weer een soll. gesprek gehad bij een werving en selectie bureau en nu mag ik komende dinsdag (als resultaat n.a.v. het gesprek van gisteren) bij een bedrijf op gesprek als Sales Consultant!

Wel kijk ik om mijn kansen te vergroten in 2 regio's: Brabant en Utrecht. En ik merk duidelijk dat er in regio Utrecht toch echt meer werkgelegenheid is. Mijn vriend woont in Amersfoort en dan zullen we onze "hok"plannen maar iets moeten bespoedigen als het zo uitkomt Haha!. We shall see!!!

Duimen jullie svp voor me mee????
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 05-06-03 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt


Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:10

Anders kun je wel contact opnemen met Akzo in amersfoort....

...Dreaming with my eye's wide open...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:10

*duim* *duim* *duim* *duim* *duim*

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:10

Duim met je mee hoor! Veel suc6!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:11

Ik zal voor je duimen Haha!
En mocht je richting Amersfoort komen, het is hier ook gezellig hoor

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:12

mmm een kennisje ook al weggesaneerd bij een uitzendbureau, ben benieuwd of het dezelfde is...........R.....D uitzendbureau ooooooooo je kent de kreet wel..... Haha!

Blij word je er niet van nee en dus wens ik je veel succes bij het zoeken naar een nieuwe baan, je hebt in ieder geval een goede instelling!!!

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:17

Nou ik zal voor je duimen veel succes met solliciteren!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 10:35

Dank jullie voor het duimen, maar draai je duimen niet kapot (je hebt ze nog zo hard nodig met paardrijden om je teugels vast te kunnen houden Haha!)!!!

Akzo? www.akzo.nl ? Ik zal zo eens kijken, ben benieuwd,... Enne, nee het was niet die R..d..d Haha!. Was een kleiner uitzendbureau, in Tilburg, kennen jullie waarschijnlijk toch niet (maar doet er nu eigenlijk ook niet zo heel veel meer toe Haha! ).

Enne, kunnen jullie me dan ook meteen wat meer op weg helpen met een stalling in (omgeving) Amersfoort???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:56

Ik zelf ben op zoek naar een intercedent, en we hebben ook een functie in Utrecht. Pb maar voor meer info!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:57

Voor stalling, ga naar stal Tolboom in Bunschoten, dat is een echte goede stal waar alle mogelijkheden zijn. En niet zo belachelijk duur!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:32

Heel sterkte en succes lijkt me een drama als dat gebeurt kan ik me ook niet voorstellen (vaste baan gelukkig) maar als het me gebeurt wil ook snel aan het werk anders kan ik ook mijn paard niet meer bekostigen en dat lijkt me helemaal een drama!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:34

Pipo schreef:
Voor stalling, ga naar stal Tolboom in Bunschoten, dat is een echte goede stal waar alle mogelijkheden zijn. En niet zo belachelijk duur!


Dat valt behoorlijk tegen in de praktijk, maar ik pb je wel even Anoukie.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 19:58

Leuk alle pb's die ik heb gehad van jullie, dank daarvoor Haha! ! Nu even goed alles lezen, bekijken, overleggen en afwegen,... Maar eigenlijk zijn nu dit mijn 2 aparte topics ineen Haha! !

Morgen weer 3 sollicitaties versturen, heb weer wat vacatures uitgeknipt. Het kost wat energie maar dan heb je ook wat!!!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:13

Succes met solliciteren en hopelijk vind je snel weer een leuke baan.

Wodan en ik onderweg in de M2


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:33

Richtje: Ik heb daar jaren gestaan, en een aantal bekenden van mij staan daar ook. De familie Tolboom heeft veel kennis van paarden, en de stallen zijn prima!! En je hebt veel mogelijkheden. Dus ik zou graag horen van jou wat je er dan zo slecht aan vind.

Verder zijn er zat vacatures in uitzendland, na 5 maanden intercedent ben je nog lang niet uitgeleerd, en kan je je zowel verdiepen als verbreden in het vak. Minimaal 9 maanden staat voor de vakvolwassenheid. En dan krijg je nog de buitendienst, die helaas niet bij ieder buro word gedaan door intercedentes. Bij mij moeten de intercedentes, zowel binnen als buiten sterk zijn. De tijd van op je gat voor de pc zitten is voorbij, je moet naar de klanten en prospects toe. Dus misschein is een wat commercieler buro een idee voor je. Waar je meer marktbewerking kan gaan doen.

Er zijn meerdere goede werving en selectieburo's die bemiddelen in dat soort functie's. Mocht je namen willen weten, dan moet je me maar pben.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 22:46

Pipo, thanx . Ik weet dat jij in dezelfde branche zit dus weet wat je bedoelt. Eerst maar eens kijken wat er uit mijn komende sollicitatie gaat komen en dan, als dat tegenvalt, weer vrolijk verder! Dan pb ik je nog wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:49

Inderdaad als je leuke dingen hebt lopen dan komt dat wel goed. En anders hoor ik je wel. Heb trouwens nog een leuke functie voor je, niet in uitzendland, maar wel commercieel. Is wel in Amsterdam. Weet niet of dat erg is?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 08:37

Nee, A'foort en A'dam liggen niet zo heel ver van elkaar af, is dus goed te doen met de auto. Wat voor iets dan?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:07

Pipo schreef:
Richtje: Ik heb daar jaren gestaan, en een aantal bekenden van mij staan daar ook. De familie Tolboom heeft veel kennis van paarden, en de stallen zijn prima!! En je hebt veel mogelijkheden. Dus ik zou graag horen van jou wat je er dan zo slecht aan vind.


Ik zal je even pb-en, heel slecht vindt ik het trouwens niet ,maar het heeft zeker zijn negatieve kanten.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 22:31

Nou, kleine update, in principe ben ik aangenomen als Sales Consultant! Er zit alleen nog 1 maar aan,... Ik ga eerst nog even lekker op vakantie, als ik daarvan terugkom krijg ik nog een assessment. Als ik die goed afleg (wordt nog een pittige klus), ben ik aangenomen! YEUH!!!!

Nu me goed erop voorbereiden en verder alles op me af laten komen. Ik blijf erin vertrouwen, dan komt het wel goed!!! Dank allen die voor me geduimd hebben, het heeft tot nu geholpen. Blijf svp nog even doorduimen (op 4 juli wel te verstaan!). Ik laat het nog wel weten!

Ohw en de verhuizing naar Amersfoort is definitief. Wordt het deze baan toch niet, ga ik sowieso in die regio een andere baan zoeken.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 06:47

Richtje heeft gelijk Haha!

Voor mijn verdriet zou ik niet bij Tolboom willen staan!
1. Veelste duur
2. Bodem in binnenbak slecht, als je valt dan val je op beton
3. stallen oud en veelste muf, hoe veroorzaak je dampigheid

Nee dan weet ik betere plekken, bij de Bernardhoeve en of stal de Driesprong

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:03

Ik wist het natuurlijk al maar fijn dat het er op lijkt dat het allemaal gelukt is.
Kan je ontspannen op vakantie en als je terug komt aan de slag om je nieuwe leven met jouw Olaf in te richten.
Sarabande zal dan ook wel snel verhuizen naar Marcroix.
Jeetje dan moet ik straks wel ver rijden als ik haar op concours wil zien.

Maar ik hoop dat alles nu lekker gaat lopen voor je.

Succes!

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:10

Gefeliciteerd!
En lekker gezellig hier in het buurtje! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, DogWords, elfje72, JeRekers, Mark0919, mooney, Myrthe_bz, sterregoud, Vagabondo en 42 bezoekers