Edward Gal naar het A kader

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Edward Gal naar het A kader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 21:49

Ik weet absoluut niet waar dit onderwerp thuishoort, maar ik gooi het er maar op.

Ik hoorde vandaag dat Edward Gal met Gestion Lingh naar het A kader is gegaan.
Ook Tommie Visser is gepromoveerd naar het A kader voor Young riders

Misschien is het leuk als we allemaal een mailtje sturen om hun te feliciteren. Op zijn website www.edwardgal.nl staat zijn emailadres.


IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:53

Ben je een grote fan van edward?

gediplomeerd (vrouwelijk) hoefsmid
http://www.hoefsmederij-ijzersterk.nl

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:58

Ik vind dat een goed bericht eindelijk weer eens een iemand anders die tussen de geeikte ploeg komt.
En terecht gezien alles wat hij op diverse niveau's met diverse paarden presteert.
Vond het al erg raar dat amazones zonder geschikt paard gewoon lid van het A team bleven.
Er is weer hoop voor Nederland!!

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:10

Tommie is terecht!! Die jongen wordt nog europeesch kampioen!! die jongen gaat super, edward ook wel toch?
Maak ik hoorde dat na Aken de kaderindeling veranderd wordt dus nu nog niet want het NK en de laatste selecties voor het EK komen nog...

She's my lady Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:12

Fantastisch En eerlijk is eerlijk wat Edward met zijn paarden doet is van ongekende klasse, hij laat zijn paarden allemaal dansen. Ik ken geen mensen die zo veel liefde voor de paarden en de sport hebben als Edward en Nicole. Dus buiten dat ze het dubbel en dwars verdiend hebben gun ik het ze ook nog eens van harte!
En die Tommie Visser is ook al zo'n genot om naar te kijken Knipoog . Leuk dat er nu eens wat frisse wind door de A-kaders stroomt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:14

Ben erg benieuwd hoe de resultaten gaan zijn, leuk om eens anderen te zien.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:12

ja ik vindt het terecht verdiend.
Het is een genot om Edward te zien rijden.

leef je droom, droom niet je leven.

itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 21:22

sannie1984 schreef:
Ben je een grote fan van edward?


Fan?

Moet ik fan zijn om te weten dat hij in het A kader zit dan Haha!

Ik vind idd dat hij erg goed rijdt en dat vind ik van Tommie ook. Dat zal wel komen doordat ze allebei erg veel talent hebben en in een mooi systeem rijden. En dat vinden de bondscoaches dus ook, anders zetten ze deze 2 niet voortijdig in het Akader.

Ik denk dat dit twee mensen zijn waar we idd nog veel van horen.

Ben overigens wel een enorme fan van Robbie Williams Haha! Haha! Haha!

IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:25

ik vroeg het me alleen af omdat ik toevallig in hetzelfde stallencomplex werk waar hij traint. maar laat maar zitten...

gediplomeerd (vrouwelijk) hoefsmid
http://www.hoefsmederij-ijzersterk.nl

itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 21:29

Oh vertel is. Dan ken ik je vast wel. Want er werken niet zoveel mensen bij hun op het bedrijf


IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:44

ik werk bij hun aan de overkant in de weekenden, bij els jansen. wie is jij dan?

gediplomeerd (vrouwelijk) hoefsmid
http://www.hoefsmederij-ijzersterk.nl

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:44

Hey Itty, ik kom misschien ook op gesprek bij Edward om daar te werken. Ken je Katja, das een leuke meid he! Die werkt ook daar, rijdt ook bij de junioren..

She's my lady Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 17:20

Eventjes een vraagje: als Edward en Tommie in het A-kader zitten zijn er dan ook mensen uit het A-kader gezet? Ik kan me niet voorstellen dat daar onbeperkt plaas is voor combinaties. En natuurlijk ben ik dan benieuwd Wie er uitgezet zijn.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 18:01

Nee, alles zit nog in het A-kader, bij ons komen er 7 (zaten er 4; nu 5) in als het goed (Jun YR in ieder geval) is maar er mogen dr maar 4 op EK.
Ik vrees voor Vincent dat hij zn EK kan vergeten met Spekkie....

She's my lady Lovers

itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 20:16

Nistria schreef:
Hey Itty, ik kom misschien ook op gesprek bij Edward om daar te werken. Ken je Katja, das een leuke meid he! Die werkt ook daar, rijdt ook bij de junioren..


Ja Katja is idd een leuke meid. En is een stuk beter gaan rijden sinds ze daar zit.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:30

Hmmm ... ben ik dan de enige die niet kapot is van Tommie en zijn rijstijl?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:49

Fitzroy schreef:
Hmmm ... ben ik dan de enige die niet kapot is van Tommie en zijn rijstijl?

Ja, ik denk dat je gelijk hebt, je bent de enige............ Extreme duivel

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:01

Ik ben helemaal weg van de schimmel van Tommie, dat paard vind ik echt geweldig. Wat een beweging, talent en uitstraling. Over tommie zelf, hij moet nog veel leren maar hij komt er wel, je moet niet vergeten dat zijn schimmel erg heet een kijkerig is ik vind het juist knap hoe hij hem toch weer elke keer rond stuurt. En edward Haha! echt toppie hij doet het echt super goed de laatste tijd met verschillende paarden, waaronder natuurlijk mijn krack Gribaldi!! Ik ben blij eens een nieuw gezicht te zien tussen de zittende "grijze muizen". Overigens is tommie leerling van edward dus dat is dubbel leuk voor de stal in harskamp! Achja misschien ben ik ook wel bevooroordeeld want het is ook nog eens een super lekker ding om naar te kijken Haha!
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 07-06-03 16:05, in het totaal 2 keer bewerkt

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:02

Go eddie Afbeelding

Keep up the good work

enne itty heeft ie nourejev al aan het piafferen of kan er nog steeds een chevrolet tussen Knipoog

itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 17:27

Fitzroy schreef:
Hmmm ... ben ik dan de enige die niet kapot is van Tommie en zijn rijstijl?


Zeker de enige!!!!

itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 17:28

Wouter24 schreef:
Go eddie Afbeelding

Keep up the good work

enne itty heeft ie nourejev al aan het piafferen of kan er nog steeds een chevrolet tussen Knipoog


Nourejev piaffeert al veel beter. MIni cooper lukt nog wel, maar de chevrolet lukt echt niet meer Haha! Haha!

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:14

Ik heb verleden jaar nog diverse malen tegen Tommie gereden met Blue Ocean maar ik vond zelf dat hij (toen iig) erg veel hand gebruikte. Ik heb hem recentelijk niet meer zien rijden, dus nu kan ik er niet zoveel over zeggen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 08:54

GribaldiFAN schreef:
Overigens is tommie leerling van edward dus dat is dubbel leuk voor de stal in harskamp! Achja misschien ben ik ook wel bevooroordeeld want het is ook nog eens een super lekker ding om naar te kijken Haha!


Kleine correctie:

Tommie is een leerling van Nicole.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 09:13

GribaldiFAN schreef:
Over tommie zelf, hij moet nog veel leren


Pardon Verward A jeugdkader, lijkt mij dat je al aardig geleerd hebt en duidelijk door de besten in dit land begeleid wordt.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 09:35

sarabande"]
[quote="GribaldiFAN schreef:
Over tommie zelf, hij moet nog veel leren


Pardon Verward A jeugdkader, lijkt mij dat je al aardig geleerd hebt en duidelijk door de besten in dit land begeleid wordt.
[/quote]
Uhm ik neem aan dat marlies van baalen toen ook nog veel moet leren en nu nog steeds om uit te goeien tot het niveau van de echte top. Het lijkt mij dat het de bedoeling is dat deze ruiters zich klaarstomen voor het echte werk bij de senioren. Tommie heeft een nog vrij jong onervaren paard en als team moeten ze nog dichter bij elkaar komen. Overigens ben ik een erg grote fan van tommie en bleu ocean. Ken weinig paarden met zoveel talent.
En sorry itty maar edward en nicole zie ik als een team Haha!

Daarnaast ben je nooit uitgeleerd, zelfs anky leert nog steeds nieuwe dingen bij~!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, NorwayFjord, Sanet, stal_HD en 27 bezoekers