mijn vader wil weer dat ik en Benthe bij hem komen wonen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 15:04

Ja, je leest het goed.
Dat ie het durft! Boos! Boos! Boos! Boos!
Jach, moet dit echt effe kwijt hoor! Hij vind het niet leuk dat we verhuizen naar 's Gravendeel, dus daarom moeten we maar bij hem komen wonen! Boos! wat een @%*(^(*&)(%^&$#@%#!$^en een @$^^*&&%#&(&(& en nog eens #@$^&&(*^%$W%!
Van Benthe kan in het begrijpen die zit hier op school, die heeft hier vrienden en die WIL hiet niet weg! Frusty Maar ik WIL weg! Ik wil helemaal over nieuw beginnen, ik wil dicht bij Nina en de rest zijn! Boos! Dus hij heeft het recht niet om dan te zeggen dat we bij hem moeten wonen. GRRRR! Ikke super boos zijn! Misselijk

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:12

je bent oud genoeg om over jezelf te beslissen. en je moeder heeft toch de voogdij (hahaha lijkt wel een of andere dramaserie, bestaat dat in nl, ja toch?)
gewoon weggaan dan.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:23

Hij kan het misschien wel zeggen, maar jij bent oud genoeg om zelf te mogen beslissen! Extreme duivel Erg egoistisch van hem om te willen dat jullie bij hem komen wonen terwijl jij duidelijk zelf aangeeft dat niet te willen, sorry, maar hij moet maar genoegen nemen met jouw wensen! Enne...hoe oud is Benthe als ik vragen mag?


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 15:26

11 jaar

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:54

Hij kan jouw niet dwingen hoor!! Jij bent oud genoeg om zelf te kunnen/mogen beslissen! En je moeder is er ook nog, zegt die er niets over???

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, _Nadia_, Abiola, Amazonbot, Antonius, Chantalla, Justme_24, marley93, meintje, Muronia, NogSteedsGek, Swift, troi, Wintu en 200 bezoekers