Yezzzz hele fijne les

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 08:06

Gisteren hadden mijn moeder en ik les. Eerst mijn moeder een half uurtje en ja hoor op de linker- en rechterhand gegaloppeerd. Ik was ontzettend trots op haar. Toen mocht ik en ik had mijn leren laarzen weer voor de eerste keer sinds tijden aan. Wel vreemd hoor als je de hele tijd met chaps gereden hebt. Maar het ging eigenlijk hardstikke goed. Ik heb nl 9 september weer mijn eeste onderlinge wedstrijd dus........ Barb maakte nette overgangen van galop naar draf is meestal nogal een probleempje want dan gaat hij hard draven maar dit keer niet. Paar keer goed middendraf geoefend, nu snap ik dus wat de jury wil zien maar om hem naderhand in een normaal draftempo te krijgen pffff nog even oefenen. Na drie kwartier hebben we schouderbinnenwaarts gedaan. Volgens mijn instructrice een moeilijke oefening. Dus vanuit een volte laten wijken en hij deed het...... echt te gek. Haha! Toen nog stilstaan geoefend maar meneer denkt ja dan moet ik weer achteruit dus die zet hij meteen in. Dus van Annie een goede tip gekregen dat als hij alleen moet stil staan dat ik hem met 1 hand in zijn manen moet kriebelen en het werkte. En toen ik klaar was zei een meisje tegen dat hij wel als een speer ging. Ik snapte niet goed wat ze bedoelde maar toen legde ze uit dat het zo goed ging tussen mij en Barbje. Haha! Dikke glunder.


evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 11:20

Heerlijk als een les zo goed gaat. Ik kan daar zelf altijd weer een hele tijd op doorgaan. Meestal houd ik dat gevoel dan altijd een paar dagen vast. En gaat het rijden heerlijk.
Leuk dat je moeder ook zo enthousiast is. Het lijkt me heel fijn Party!! om samen met je moeder een hobby te kunnen delen.

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 12:00

lijkt mij ook

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 12:13

Is ook heel leuk. Mijn moeder is eigenlijk mijn beste vriendin. Het botst wel ooit hoor maar eigenlijk gaat het altijd goed.


Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 13:26

Nou is toch leuk, dat je het zo goed met je moeder kan vinden, en dat jullie allebij dezelfde hobby hebben


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Mark0919, Swift en 40 bezoekers