meer paardensport op tv

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

meer paardensport op tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 17:15

vinden jullie ook niet dat er meer paardensport op tv moet komen?
al dat gevoetbal en getennis... laten ze maar eens wat meer wedstrijdverslagen enzo zien.
en dan vooral de top van de dressuur, want van het springen zijn wel verslagen te zien...
laat je mening horen!!

groetjes sandra

gediplomeerd (vrouwelijk) hoefsmid
http://www.hoefsmederij-ijzersterk.nl


Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:31

Ja vind ik ook, maar helaas zijn er nog steeds meer voetballiefhebbers dan paardenliefhebbers in Nederland, dus dat voetballen brengt meer geld in het laatje...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:50

helemaal mee eens, maar hoe maak je dat hun wijs, handtekeningen inzamelen, actie voeren of ons vastbinden aan hun auto's? zodat ze beloven dat er meer paardensport komt. ik weet het niet, nog een paar idee's?

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:52

Ben ik het ook mee eens er zijn inderdaad wel springuitslagen maar meer dressuur op de buis!


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:55

ben het er helemaal eens,bv nk enz.

Z1+4

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 18:13

Daar zat ik laatst nog overna te denken..dat er meer paardensport op tv moet komen, ben het er volledig mee eens..

!Update profiel!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 18:15

SPRINGEN!!! Das veeeel leuker dan dressuur (vind ik) Haha!

Obelix is gewoon stoer!

IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 18:21

tsja, nou, springen is er wel genoeg hoor, eurosport enzohw. maar waar blijft alle dressuur? en kunnen ze niet eens orgineel doen en een documentaire maken over het paard ofzo? de hele evolutie of juist over het ontstaan van de rijkunst en dergelijke? nog meer suggesties??

gediplomeerd (vrouwelijk) hoefsmid
http://www.hoefsmederij-ijzersterk.nl

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:33

ik vind dat er meer dressuur moet komen,ik zie ze eigenlijk nooit?
is ook welles leuk als ze eens een b,l of m klasse erop komt Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:36

Nee sorry ik vind paardensport niet leuk om te zien ik ga liever zelf rijden!!

oeps ben geloof ik te enige sorry!!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:54

mango schreef:
Nee sorry ik vind paardensport niet leuk om te zien ik ga liever zelf rijden!!

oeps ben geloof ik te enige sorry!!!


geloof het ook Extreme duivel

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:16

Van mij mag er wel meer dressuur op de buis hoor! Op de Duitse tv is meer paardensport te zien dan bij ons btw. Overigens vind ik tennis ook heel erg leuk om naar te kijken.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:46

Ik zou het eigenlijk helemaaaaaaaaaal niet erg vinden als er eens een keer IJslander-wedstrijden op tv komen, dat is echt stoerrrr!! Maareh, voor die paardensport die jullie bedoelen... kijk op: www.paarden.tv

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:23

ja meer paardensport. Maar de tennis mag ook blijven hoor. Alleen dat voetbal-gebeuren mag verdwijnen van mij

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:28

van mij mag dat darten wel vervangen worden voor de mooiste sport: paardensport!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:32

Voor de Belgische bokkers: op Vitaya loopt er een reeks over paarden. Er is onder andere al geweest: polo, shetland Grand National, western rijden (iets van koeien drijven dacht ik Verward ), een meisje die wilde paarden temde, ... Deze avond is er een nieuwe aflevring, gaat over Monty Roberts.

Maar dressuur mogen ze idd best wel laten zien!

Oja, en nog voor de Belgische bokkers: op RTBF 1: elke 2 weken zenden ze daar Cheval Magazine uit. Is natuurlijk wel Frans gesproken, maar je verstaat het eigenlijk wel goed. Dat is zaterdagmorgen om 10 voor 12 's middags en dacht op donderdagavond (laat) en maandagmorgen ook.
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:20

Springen is nou best vaak maar ik wil ook wel weer eens wat dressuur zien! Haha!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 14:49

Ik kijk nooit op de nederlandse zenders naar paardensport, daar zit ook zo'n nono van een commentator bij; de passage, piaffe; een verheven draf op de plaats en dat is dan het commentaar wat hij bij elke combinatie zegt. Duitsland is 10x beter! Die zenden ook de andere concurrenten uit en niet alleen maar de beste 3. Deze week komt er veel paardensport op WDR. Dressuur neem ik ook vaak op op video, kan ik nog eens een voorbeeld aan nemen.

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 17:23

Ich verstehe keine deutsch. Maar kijk meestal op eurosport vind ik altijd wel leuk.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 17:56

Op eurosport komt ook nog te weinig paardensport vind ik... Als alle bokkers nou eens een mail sturen naar eurosport of een andere sportzender, met daarin het verzoek om meer paardensport uit te zenden...Haha! Misschien werkt het wel

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 08:52

Ineke2 schreef:
Ja vind ik ook, maar helaas zijn er nog steeds meer voetballiefhebbers dan paardenliefhebbers in Nederland, dus dat voetballen brengt meer geld in het laatje...


Tsja... Jammer genoeg wel ja:(:(:(

Lynn B+18 - L1+13

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:30

Ja, en áls er eens een keer dressuur is laten ze alleen het afgroeten zien Boos! Nee da's praktisch Scheve mond
Ik vind ook dat er wel eens wat meer zendtijd aan andere sporten behalve voetbal besteed mag worden. Je ziet wel wat er van dat gedoe met voetbal is gekomen, alle clubs gaan failliet Scheve mond Want clubs moeten erbij horen dus kopen ze een megadure speler op. En failliet zijn ze bijna. Maar nee, daar is de gemeente om het stadion op te kopen.
Kom op, nergens hebben de gemeentes geld voor over, maar er is wel geld voor een voetbalstadion???? Laten ze lekker geld aan andere NUTTIGE dingen besteden.

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:50

Ja, dat vind ik ook maar voetbal heeft altijd voorrang. Bij studio sport laten ze een paar ruiters zien op een springwedstrijd met erg slecht commentaar. Er wordt bijna geen hele wedstrijden meer uitgezonden en dat is wel jammer. Eurosport laat ook niet veel meer zien van de paardensport. Het gaat nu nog alleen maar over voetbal en inderdaad over NAC (of een andere voetbalclub) dat ze geen geld meer krijgen voor hun voetbalstadion etc. Ja hoor, echt belangrijk nieuws!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:25

ja, idd
maar paardensport is altijd nog het leukste als je het zelf beoefdend Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:19

Ja dat is waar. Maar als je daar dan niet mee bezig bent, dan op tv. Maar die van studio sport zijn met alle sporten (behalve voetbal) slecht. Dan is die gast van eurosport wat beter.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, eridinges, Mark0919, noordje, Pinacolada, sterregoud, SunnyHorse, Taucha en 38 bezoekers