[AR] Timon eindelijk voor de kar ... ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[AR] Timon eindelijk voor de kar ... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 15:48

Hai
Ik ben al een tijdje bezig met lange lijnen, maar ik wilde niet voor de kar.
Maar sinds een tijdje ben ik timon wat dingen laten slepen, ging allemaal perfect. Ook de meest rammelende voorwerpen trok meneer heel braaf.
En 3 dagen terug had ik de kar opgehaalt en heeft me vader de banden gemaakt Haha!.
Maar ik ging dus met timon die kar ophalen vanaf me huis, nou hij vond het helemaal niet eng. En vandaag ging hij dus voor de kar (alleen ik ging erachter lijnen). Maar ik durfde niet alleen met die kar te gaan rijden voor de eerste keer, maar Timon was heel braaf meteen stoppen bij 'hoooo'. Maar ik had wel zin. Toen ben ik maar op de kar geklomen en weg gestapt. Ik heb alleen gestapt Clown want ik durfde nog niet te draven Lips are sealed
maar het begin is er, hij liep heel goed!


lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:28

Goed joh. Mijn pony is nu ook eindelijk beleerd. Ze had een ongeluk met de kar gehad en ging er dus niet meer voor staan. Toen hb ik haar vast gezet, en met zijn 2en de kar erzchter gezet met veel moete. Gewacht tot ze ontspannen stond en er weer achter vandaan halen. Dit nog eens hehaald een paar dagen later en het een maand laten rusten. Vorrige week do heb ik het weer geprobeert en het ging super. 's avonds nog eens maar nu los op het pad en een paar stappen zetten. Zo doorgegaan en nu rijdt ik zo met haar weg.
mandy

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:27

Goed joh Marieke!!! Ik ben trots op Timon en op jouw Knipoog Dus dat wordt vaker mennen hè?

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 19:44

Jazeker! We komen voortaan niet meer fietsend, maar mennend Tong uitsteken

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:04

Ja Marieke, doe maar weer lui Schijnheilig Tong uitsteken
Wat goed trouwens!! Party!!
Dat wil ik van de zomer wel ff bewonderen Haha!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:29

Yeah!
Goedzo Haha!
Ga je nog foto's maken? Haha! Tong uitsteken Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:08

Leuk zeg dat het beleren zo goed gaat. Ik heb 2 grote pony's én een kar, maar ga volgend jaar wel een beleerde mini kopen waar je zo mee wegrijdt. Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 18:06

ik ben bezig te oefenen met stemhulpen,want ik wil ook erg graag met mijn pony(shet) gaan mennen.vandaag heb ik een beetje geoefend met een hoofdstelletje,zadel en touwtjes en longeerlijn,alles vastgemaakt als een soort van tuig,maar ik heb er de ballen verstand niet van dus als iemand ideetjes heeft,of eens zin heeft om me te komen helpen,heel graag....!!!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers