paard doet gek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
hipkippie

Berichten: 2217
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Deventer

paard doet gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 15:29

hoi.
ik heb al een tijdje een eigen paard een tinker die heb ik zonder moeite ingereden.
ik rijd normaal altijd samen met ene vriendin wiens paard bij de mijne staat. maar toen ze drachtig was en op het laatst dus niet meer bereden mocht worden.
in het begin ging het goed met mijn paard maar met de dag begon ze gekker te doen en nu kan er zelfs al helemaal niemand meer op haar zitten want dan begint ze te bokken en te steigeren en wil ze wegrennen.
ik probeer het steeds weer maar ze blijft gek doen.ik longeer haar nu zodat ze wel beweging heeft maar rijden lukt echt niet want zodra je erop zit begint ze raar te doen.ik weet echt nie wat ik met haar aanmoed en mn vriedin ook niet.
weten jullie misschien wat de oorzaak kan zijn of hebben jullie een tip dat zou ik graag horen.
alvast bedankt.
(oja ik denk dat ze nix met de rug heeft want ze doet wel normaal met het zadel)

:¨·.·¨:
`·.
Kimba & Luna


Nimmy

Berichten: 3942
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:20

als je er zeker van wil zijn dat het nix met de rug is toch een de da ebij halen, en als er nix aan de hand is kwaad worden zweep erbij en als ze gaat gebruiken, felle tik en naar voren rijden op jouw tempo (lekker hoog) en dan maar ff doorgalopperen. verder met rijden egt aan het werk gaan, hou dr bezig dan heeft ze geen tijd om over bokken na te denken en zorg voor voldoende afwissling in het werk (ga een keer springen of buitenrijden)
En neem les met haar, dan kan iemand zien wat ze doet/gaat doen en kan ze hopelijk helpen met het afleren van die gewoontes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:33

Dit topic staat -per ongeluk- nog een keer op het forum, graag hier verder:
[RT] paard doet gek

Bij voorbaat dank Lachen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: vidya en 51 bezoekers