Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 17:52

Is er iemand die pavo nature's best voert? Dit schijnt een nieuw product van pavo te zijn. Iemand hier ervaring mee?
En met pavo summerfit?

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:48

Pavo summerfit wel; dat zijn die koeken die je kan geven als je paard een blessure heeft of in het land staat en geen krachtvoer krijgt. Zit alles in wat ze dagelijks nodig hebben.

Ammy01

Berichten: 645
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:23

Pavo Nature's Best heb ik geen ervaring mee, maar ik ben wel van plan om het te gaan voeren van de winter. Het ziet er wat mij betreft erg goed uit. Er worden op het moment proefzakjes gratis weggegeven bij de verkooppunten.
Die ga ik volgende week eens proberen te bemachtigen. Vork
Mijn paard heeft zomereczeem en ik ben al een tijd op zoek naar iets waar zo min mogelijk suikers en koolhydraten inzitten, en dit lijkt er aardig op. Lachen

Hier is de link waar je meer kunt vinden:

http://www.pavo.nl/mueslis/pavo-natures-best.html

Als er inmiddels mensen zijn die het al voeren ben ik ook erg benieuwd naar de ervaringen.

elexis

Berichten: 814
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: Bij de paarden

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 23:10

Mijn fjord staat nu bijna een jaar op summerfit ( ook wel aura euhm.. geloof ik dat het zo heet) en het bevalt mij enorm goed.

in de winter krijgt ze naast die koek nog wel wortelen en natuurlijk hooi... en soms wat slobber maar verder niet...

ook nu in de zomer krijgt ze alleen een zo'n koek en ze ziet er beter uit dan ooit...

mijn shetje is nu 1 dus die krijgt veulenbrokken ( ook van pavo hehehe lekker verwend Tong uitsteken ) maar als die straks een jaar of 3 is gaat die denk ik ook over.

ik koop zelf nu de groter verpakkingen van de summerfit ( die heet dus auro ofzo) want dat is wat goedkoper...

TheSam

Berichten: 9892
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Maasland

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 04:30

Nee elexis.. je hebt summerfit en aura koeken, dat zijn 2 verschillende koeken Knipoog

Ik voer ook summerfit en heb daar goede ervaringen mee. Ik heb een koudbloed die van de lucht al dik wordt en geen krachtvoer bijgevoerd krijg. 's zomers voer ik summerfitkoeken en 's winters Pavo Liga.. ze doet het er bijzonder goed op Ja

Dat nature's best ken ik niet.. ben idd ook benieuwd naar ervaringen Ja

Orchid

Berichten: 1783
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:51

Kijk maar naar de samenstelling van summerfit en aura, het is echt hetzelfde, de verpakking is anders.

elexis

Berichten: 814
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: Bij de paarden

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:03

heb gister een mail gestuurd naar pavo met advies voor mijn fjord, (auro/summerfit of die nature's best) als ik antw heb laat ik wel wat weten...

Annemar10

Berichten: 194
Geregistreerd: 23-01-06
Woonplaats: Goes

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:07

Ook ik voer sinds een paar maanden summerfit koeken aan pablo hij ziet er goed uit.
Daarnaast krijgt hij hooi en weidegang maar daar staat niet zoveel op met die droogte.
Ik geef geen krachtvoer meer omdat hij aanleg heeft om snel dik te worden.
Ik ben ook benieuwd naar de Nature`s best van Pavo.Ik ga dit volgen.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:10

Over Summerfit zijn al topics. Hier svp alleen verder gaan over de Nature's Best van Pavo....

Tieme
Berichten: 4974
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:38

TheSam schreef:
Nee elexis.. je hebt summerfit en aura koeken, dat zijn 2 verschillende koeken Knipoog


er zit heel iets verschil in de samenstelling. maar dit is volgens pavo zelf te verwaarlozen. het enige grote verschil is de verpakking en prijs. aura koeken zijn verpakkingen van 90 dus goedkoper in gebruik. betaal er 23 euro voor.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 20:18

henla_tent schreef:
Is er iemand die pavo nature's best voert?

Had je mijn proefemmertje al zien staan, Henla?

Ze waren in de aanbieding in Enter voor 2.95, ik heb er eentje meegenomen om te kijken of Ret het als slobber lust. Droog lijkt-ie het erg lekker te vinden, maar nat is hij er niet zo weg van. Jammer, want ik moet echt iets hebben wat ik als nat voer kan geven op de vetgates en wat hij zo eet.

Het is een heel eiwitrijkarm product. Wat de energiewaarde is weet ik niet.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 00:50

ik ben ook wel benieuwd dus hou dit toppic in de gaten

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 08:17

ik vind Suiker & Zetmeel 32,0 % nogal wat.
Ik heb een insulineresistent paard,voer nu Pavo Liga en een handje Stimix, wat nietmeer verkrijgbaar is en vervangen door oa natures best

Volgens het voeradvies van PAvo moet mijn koudbloed van 800 kilo 5 kilo sportbrok per dag hebben, maar dat doen we dus maar even niet Knipoog

_SC_

Berichten: 885
Geregistreerd: 07-01-05
Woonplaats: Thuis, stal of werk

Re: Pavo Nature's Best en pavo summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:46

Je had voorheen de Stimix van Pavo en die is nu opgedeeld in Nature's best en Cerefit! Wij voerden altijd de Stimix en nu de Cerefit. Erg tevreden over de Cerefit...