Help me ajb.... Ik weet niet wat ik moet doen..:-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hApPyLaRa
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: In Drenthe!

Help me ajb.... Ik weet niet wat ik moet doen..:-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 22:19

Hallootjes... Ik heb net iets meegemaakt en ik kan en durf er nooit met iemand over praten ... Ik zal eerst even bij het begin beginnen:

Al bijna 3 jaar heb ik een verzorgpony, Sparkle. Hij is van een boer die nog 10 andere pony's heeft. Ook zijn de lessen van de plaatselijk ponyclub 1x in de week bij hem achter het huis. Ik en 3 vriendinnen komen er bijna dagelijks, en het is altijd heel tof en gezellig. De boer (hij heet Johan) is bijna 60, is getrouwd en heeft 4 kinderen van in de 30. Altijd als wij er zijn is hij er ook en het was altijd leuk, eigenlijk ben ik een beetje zijn lievelingetje.... Zonet was ik er ook en het regende ontzettend hard en ik zat samen met Johan in de schuur. Marieke en Sharon zouden ook komen en we waren een beetje aan het kletsen over van alles en nogwat... Op een gegeven moment zei hij: Maar ik hou wel van je hoor! Toen zei ik natuurlijk ook: Nou, ik ook van jou hoor! En toen omhelsde hij mij (dat doet ie wel vaker dus ik keek er niet van op)... En opeens begon hij me te "zoenen"! Hij drukte wel 5x zijn mond op de mijne en bleef dan steeds heel dichtbij en drukte me helemaal tegen hem aan... Ik durfde niks te zeggen maar ik drukte hem voorzichtig weg... Gelukkig kwam toen zijn zoon Berend er aan en liet ie me snel los (zijn vrouw was de hele dag weg en Berend kwam gewoon ff kijken)... Ik was nog nooit zo blij geweest om Berend te zien! We deden allebei heel normaal en Berend heeft helemaal niks gemerkt. Toen ik bijna wegging zei Johan nog: Nou, helaas niet kunnen rijden maar wel lekker geknuffeld...

En nu weet ik echt niet wat ik moet doen!! Huilen Johan staat bij ons in het dorp bekend als een hele vriendelijke en aardige man dus ik kan het echt tegen niemand zeggen...

Liefs, Lara

Ben blij dat ik dit even gezegd heb... Kan ik tenminste mijn verhaal even krwijt... Dit kan ik namelijk ECHT NOOIT aan iemand vertellen!! Toch? Verdrietig

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:24

Hup nu naar paps en mams en het vertellen! Dit is niet jouw schuld! Wat deze man deed is fout! Je ouders zullen weten wat nu te doen

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:26

Meis! Dit is intimidatie!
Ga zo snel mogelijk naar een vertrouwenspersoon op school.
dat jullie elkaar aardig vinden kan best, maar hij mag jou niet zoenen!!
Ga gauw naar iemand toe, als je er nog over wilt praten.. pb me gerust Knipoog
Sterkte! Dit mag echt niet!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:28

Maak eerst Johan maar eens duidelijk dat je daar niet van gediend bent, als hij er dan nog mee doorgaat zou ik naar een vertrouwenspersoon gaan...

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:41

Als mijn dochter dat zou overkomen, zou ze er absoluut niet meer mogen komen en zou ik die man even een bezoek brengen .

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:45

je durft het nooit aan iemand te vertellen en toch zet je het op bokt?

Percy

Berichten: 12071
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:03

Wat jij moet doen is dit aan de wiedeweerga gaan vertellen aan je ouders, nu kwam er iemand binnen, straks heb je een trauma voor het leven. Ze geloven je echt wel.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:04

Op internet ben je anoniem en kunnen toch veel mensen je hulp bieden.

Maar ik zou dit echt tegen m'n ouders vertellen, ook al is Johan zo;n 'oude, lieve man', ik weet zeker dat ze je geloven en dan moet je met hen bespreken wat je er verder aan moet doen, maar dit moet je zeker niet zomaar door laten gaan, want wie weet wat er volgende keer gebeurt als die zoon er ook niet is...

In ieder geval sterkte ermee!!

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:22

Hoi Lara,

hoe moeilijk het ook is, je moet Johan duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent. en het ook aan je ouders vertellen.
ik weet niet hoe je ouders hier op zullen reageeren, misschien mag je van hun er niet meer heen, maar als je er niks aan doet dan gebeurt het weer.
ik moet eerlijk zeggen dat als een van mijn dochters met dit verhaal thuis zou komen dat ik toch wel naar deze man zou gaan om te praten, want dit kan echt niet.en mijn dochters zijn 18 en 16 jaar.
heb je het trouwens ook aan de andere meiden verteld?? dat zou ik zeker doen want die hebben ook met hem te maken.
maar in ieder geval praat erover met iemand

Groetjes Annick

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:29

sjonge jonge, je zit in een situatie waar je niet om gevraagd hebt. je moet er inderdaad met je ouders over praten en alles uitleggen. En dan zeggen zij wel hoe je dit het beste af kunt werken. Waarschijnlijk zullen ze je te hulp schieten.

hApPyLaRa
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: In Drenthe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 06:30

Bedankt voor al jullie reacties! Echt, dat vind ik heel lief!

Jullie hebben gelijk! Ik moet inderdaad het aan de andere meiden vertellen... Ik zie ze vanmiddag en anders morgen... Als het weer gebeurt zal ik het zeker ook aan anderen vertellen, nu liever nog niet...


Enne Chrissie, ik kan het inderdaad aan niemand vertellen maar nu ik het op bokt heb gezegd, kon ik in ieder geval mijn verhaal kwijt... En krijg ik hulp van bokkers! (Johan is in het echt geen Johan, ff naam veranderd)...

Liefs, Lara

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:07

Citaat:
Op een gegeven moment zei hij: Maar ik hou wel van je hoor! Toen zei ik natuurlijk ook: Nou, ik ook van jou hoor! En toen omhelsde hij mij (dat doet ie wel vaker dus ik keek er niet van op)...


Ik begrijp hieruit dat jullie dus wel vaker knuffelen. Voelt het dan wel goed ? Blijkbaar is hij met het zoenen te ver gegaan. Hij is hier absoluut te ver ingegaan en is hier fout mee. Wel zou ik zelf ook iets meer afstand houden. (de kat niet op het spek binden). Ik zou proberen het knuffelen op afstand te houden.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:29

Als het weer gebeurd zal je het aan anderen vertellen???
Dat is al te laat hoor, misschien gaat ie dan nog wel verder! Weet jij veel wat er gebeurd was als zn zoon niet binnen kwam... Hij is nu al fout geweest waarom zou je dan wachten met vertellen?!
Je doet net of je het tegen niemand kan vertellen omdat jij fout bent, dat is helemaal niet zo! Gewoon tegen je ouders vertellen, straks gaat ie nog verder en heb je spijt dat je het niet eerder hebt gezegd!! succes

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:50

Ik snap dat het heel moeilijk is, maar ik zou het toch nu al aan iemand vertellen. Als hij het nog een keer doet, kan het te laat zijn. Maar (misschien nog wel belangrijker), als hij het nou een keer bij één van de andere meiden doet en er niet op tijd iemand binnen komt. Dan zal je je giganitsch schuldig voelen. Ik denk dat je het iig tegen die andere meiden moet vertellen en zeker ook tegen Johan moet zeggen dat je er niet van gediend bent.
Succes

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:54

Je moet er iemand bij halen want je weet niet wat zijn volgende stap wordt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:36

Als ik jou was zou ik niet afwachten tot het nog een keer gebeurt. Onderneem nu actie, want wie weet hoever hij de volgende keer gaat!
Laat Johan iig merken dat je hiervan niet gediend bent en vertel toch aan je ouders wat er is gebeurd... Dit soort dingen moet je niet voor jezelf houden, want dan breng je jezelf in een onmogelijke situatie.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:26

opala schreef:
Als mijn dochter dat zou overkomen, zou ze er absoluut niet meer mogen komen en zou ik die man even een bezoek brengen .


Ik ook. Wel driedubbele !!!

Een onschuldige omhelzing/omarming kan misschien nog, maar nu overschrijdt hij de fatsoensnormen!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:45

En is er al actie ondernomen? heb je al gepraat met je ouders of met iemand anders?

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 16:20

imker"]
[quote="opala schreef:
Als mijn dochter dat zou overkomen, zou ze er absoluut niet meer mogen komen en zou ik die man even een bezoek brengen .


Ik ook. Wel driedubbele !!!

Een onschuldige omhelzing/omarming kan misschien nog, maar nu overschrijdt hij de fatsoensnormen!!!
[/quote]
Nou, helemaal mee eens! Hier nog 1
Extreme duivel Grrrrrrrr, waardeloze aktie

hApPyLaRa
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: In Drenthe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 16:30

Vanavond ga ik het Sharon, Marieke en Sanne (3 vriendinnen die daar ook rijden) vertellen... Ze zullen wel ontzettend schrikken... Verdrietig Ik heb vandaag gapraat met mijn handvaardigheidleraar waar ik wel goed mee op kan schieten (hij is tevens mijn mentor en toen mijn moeder was overleden kon ik altijd met hem praten en bij hem uithuilen), hij zei ook dat ik het aan mijn ouders moest vertellen, en als ik dat niet durfde wilde hij me wel helpen... Morgenochtend belt ie mijn ouders of ze morgenmiddag op school willen komen en dan gaan we met z´n 4en praten... Vind het toch wel eng eigenlijk... Maar ik heb dus naar jullie geluisterd en zal het niet voor me houden...

Liefs, Lara

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 16:33

die meisjes zullen je denk ik niet kunnen helpen. En stel dat ze je niet geloven? Ze kennen jou niet zo goed als je ouders.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 18:50

Hartstikke goed dat je erover gepraat hebt.
Succes met het gepsrek met je ouders morgen...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:43

Laat je ons weten hoe eht afgelopen is?
Gelukkig ben je naar iemand toegegaan,. en biedt die je hulp Haha!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:01

Ik heb zoiets vroeger ook meegemaakt,toen ik 16 was.De man waarvan ik de paarden verzorgde werd handtastelijk als hij had gedronken.Ik heb dit wel tegen het andere meisje dat daar kwam vertelt,maar niet tegen mijn ouders,uit angst dat ik er dan niet meer heen mocht.Hij was gelukkig goed op afstand te houden en als ie echt vervelend werd ging ik een paard poetsen dat nogal vals was (behalve tegen mij) en daar was hij wel bang van,dus was ik daar veilig.Ik wachte dan tot ie naar huis ging.Geen ideale situatie,maar ik wilde daar perse blijven,temeer omdat die paarden anders helemaal niet verzorgd werden.Hij heeft me gelukkig nooit iets ergs of vervelends aangedaan;heeft me ook nooit gezoend Misselijk ofzo.Ik vind het heel goed van je dat je naar die leraar bent gegaan en dat je met die meisjes praat.Ik hoop dat je (jullie) er uit komen.Hou ons op de hoogte en succes verder.