wat ben ik ook een doos!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23419
Geregistreerd: 09-04-01

wat ben ik ook een doos!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 22:59

Wat leer je als eerste als je op de manege leert hoe je een pony meeneemt aan een halster, juist ja, nooit je vingers door het halster doen want als ze schrikken heb je een probleem

Ik had net Katinka even haar halstertje omgedaan en zat even met haar te kroelen, ik zat net even met mijn vingers tussen het halster, ze was megarustig. Ineens vliegt er een vogel op, Sharif springt opzij in het landje ernaast en Katinka draait om, juist; met mijn vingers vast tussen het halster *auw*

Katink in paniek, ik voelde me ook niet echt fijn, hoorde de boel knakken.
Eindelijk ging mijn vinger los, leek ok.
Eerst die kleine maar weer gepakt en gerust gesteld, halstertje af en binnen de schade opgenomen.

Er is (nog) niks te zien maar ik voel me vinger wel flink Scheve mond schakelen ging ook niet echt lekker in de auto terug naar huis.

Maar ja, de enige op wie ik boos kan zijn is mezelf, wat ben ik ook een muts Frusty Frusty

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:13

Auw ja das echt niet erg handig. Sterkte en nu weet je weer even goed waar dergelijke regeltjes goed voor zijn. Ik ben zelf ook gauw gemakkelijk met dat soort dingen maar dat kan dus erg vervelend uitpakken. Zijn je vingers gekneusd?

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:29

Auw! dat is inderdaad niet zo slim. Hoe is het nu met je vingers?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23419
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 10:30

het gaat nu wel weer, tis wel een beetje blauw en typen gaat niet zoals het moet gaan, maar het gaat gelukkig wel.
Gelukkig was het niet een of ander reuzeveulen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:33

O o o wat heb je nou geleerd renee.........juist niet meer doen he Haha!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:49

Ik heb het een keer gehad met Brechje, ze was 3 maanden oud en luisteren was van een andere dimensie...
We moesten haar medicatiegeven en ze vier-en-deelde zo mijn hand. Toen had ik dus een botscheur.....en ze deed het dus een 10 weken later nog een keer..toen precies weer op die plek! auw! Je weet dat je je handen daar niet moet leggen, maar ja in een reactie grijp je die knol zo vast en daar zijn ze het soms niet mee eens *oeps*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:08

auw...
hij is toch niet gebroken he?

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:22

auw auw heel veel sterkte ermee!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:42

O o ..Wat ben je dan??? Tong uitsteken Knipoog Nee hoor...Geintje..Hopen dat de schade van je vinger meevalt...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:49

Ga maar gauw naar de dokter, is bekende paarden vinger.
Kan zijn dat ze pezen uitgerekt zijn, maar gebroken pezen kan ook.
Dat moeten ze scannen anders loop je de rest van je leven met een kromme vinger (ik kan het weten)

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:51

En zo heb ik dus mijn vinger gebroken!! whahaha

Liep met een paard aan het halster (had halster dus direct vast) en mijn eigen paard beet me keihard in de arm waarmee ik haar vast had. Terwijl ik werd gebeten steigerde het paardje wat ik vast had en krak...

Dus naast een arm die helemaal finaal kapot was gebeten (heb nu litteken van zo'n 15cm) had ik ook nog mijn vinger gebroken. Fijn he Haha!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23419
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 13:57

jeetje wat een enge verhalen, nou het gaat alweer een stuk beter hoor hiero!!!
Gelukkig was het mar een klein eigenwijs shetlandveulentje.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:57

Esme_27 schreef:
En zo heb ik dus mijn vinger gebroken!! whahaha

Liep met een paard aan het halster (had halster dus direct vast) en mijn eigen paard beet me keihard in de arm waarmee ik haar vast had. Terwijl ik werd gebeten steigerde het paardje wat ik vast had en krak...

Dus naast een arm die helemaal finaal kapot was gebeten (heb nu litteken van zo'n 15cm) had ik ook nog mijn vinger gebroken. Fijn he Haha!

waarom klinkt dit me toch zo bekend in de oren????

Ik liep ooit met een van de shetlanders voorbij mn pony haar stal, ik was er bijna voorbij toen ze opeens uitvloog en me keihard in de schouder beet. Shetlander in de stal "gesmeten" en terug naar mn eigen pony gelopen. Die stond al in een hoekje ineengedoken in de stal, wist goed genoeg dat ze iets fout had gedaan. (ja en ze heeft toen een trap tegen haar achterste gehad, ik sla/trap mijn paardje nooit, met als enige uitzondering als ze me bijt of trapt, of vroeger wel eens tegen me op liep, dan kreeg ze een stomp terug, ik ben de alfa, niet zij)
Ondertussen heeft ze gelukkig al iets beter geleerd dat ze dominant mag zijn over de rest zoveel als ze wil, maar NIET als ik er tussen sta.

Ik had overigens alleen maar een blauwe schouder, gelukkig, maar deed wel veel pijn.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:16

au. dat is inderdaadniet zo slim.
maar ach je laten pletten in de stapmolen door je paard is ook niet echt slim. Haha!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:31

oei!,dat deed vast veel pijn!sterkte met je vinger!

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:22

O bah,zit hier te schuiven op mijn stoel...bah bah wat een naar verhaal.
Heel veel sterkte met je vinger en ik zou er maar mee naar de doc gaan want soms lijkt het niet ernstig en dan is er toch wat mee!