Vrijdag-avond bbq Almelooooooo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Vrijdag-avond bbq Almelooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 10:07

Jaja… het lijkt haast een traditie te worden met die bbq ter voorbereiding op het ruiterbal Haha!

Ik heb even een inventarisatie gemaakt van de mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven voor de bbq. Sommige mensen hebben niet uitdrukkelijk aangegeven aanwezig te zijn vrijdag, maar ik ga er maar gewoon van uit dat ze van mijn kookkunsten willen genieten Haha!

De kosten van deze (uitgebreide) bbq bedragen 10 euro all you can eat Knipoog de betaling geschiedt als volgt: ik sta bij de bbq, elk persoon die een stuk vlees van de bbq (niet inkoppen beste mensjes Knipoog ) wil hebben komt naar de bbq toe, zegt wat hij/zij wil hebben en draagt 10 euro aan mij over en mag daarna zoveel eten als hij/zij wil. Dat lijkt mij de makkelijkste manier om er niet bij in te schieten die avond Haha!

V.w.b. het drinken… wat mij betreft neem je het zelf mee en betaal je niets. Anders betaal je 4 euro voor het drinken. Geef even aan of je mee wilt drinken voor 4 euro of dat je het zelf meeneemt.

Zou iemand van de ‘vaste’ ploeg (overnachters) het in ontvangst nemen van het geld voor het drinken voor zijn/haar rekening willen nemen? Haha!

Ok… wat is er te bikken en te drinken:

Vlees:
Spare-ribs
Saté
Hamburgers (beperkt aantal vegetarische burgers)
Frikandellen
Beperkt aantal groente-spiezen

Salade’s:
Huzaren-salade
Aardappelsalade
Rauwkost

Broodjes en diverse sauzen

Drinken:
PILS!! (onbeperkt Haha! )
Breezah’s (beperkt)
Coooooolaaaaaa
Fantaaaaaaa
Jus
Dubbelfris

De deelnemers:

0. Maarten
1. Afiena (vriendin Wendy)
2. Michiel (broer Maarten)??
3. UlbeH
4. Mayo
5. Wendy (stalgenote Maarten)
6. Marian (Eigenaresse Maro, zie profiel Tong uitsteken )
7. Miekje
8. Nienke
9. Lissy
10. Karin
11. Spades
12. Fitzroy
13. Mdmoiselle
14. Biebel 1
15. Biebel 2
16. Kojack
17. Von
18. Stalgenootje Von
19. Von 3
20. Miss-petit
21. Yannick (geen bokker Haha! )
22. Chantal (geen bokker Haha! )
23. Mause
24. Lautje
25. Garfield?
26. Lovely
27. Vriend Kojack?
28. Machie
29. Marije
30. Superpepeijn
31. Youngster
32. Tallie1979
33. Obsession
34. Steef
35. pipo
36. Saluut
37. Memiro
38. Vriend Afiena
39. Jantien
40. Zep
41. Suzanne F.
42. Von4

Uiteraard is iedereen welkom om mee te eten, zolang er maar netjes betaald wordt Knipoog Haha!

Er zijn een beperkt aantal stoelen . Dus wie de mogelijkheid heeft om een stoel mee te nemen... be my guest Knipoog
Laatst bijgewerkt door Maarten op 16-06-03 12:30, in het totaal 13 keer bewerkt

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:28

Hé Maarten! Hoe laat start de bbq?? Misschien dat ik ook wel die kant op wil komen, maar dan moet ik vanuit m´n werk daarheen rijden. Wat moet ik me trouwens bij dat ruiterbal voorstellen?? En is het nog mogelijk om evt. bij iemand te overnachten van vrijdag op zaterdag??

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 10:33

De bbq gaat gewoon de hele avond door en gaat vanzelf over in het ruiterbal. Het ruiterbal is gewoon een boerenfeest met veel bier enzo. Stelt niet heel veel voor, dus je hoeft niet in het net Haha!

Mogelijk zijn er enkele tenten beschikbaar bij onze camper en zou je daar kunnen overnachten. Lachen

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:49

Ik wil ook wel komen!

Moet nog even kijken of ik ook naar het ruiterbal ga, maar eigenlijk lijkt me dat toch wel gaaf! Net als vorig jaar kijken naar 'dressuurruiters' Haha!!!

Dus Maarten, je mag mij aan het lijstje toevoegen!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:00

Ik wil wel het geld-voor-het-drink-potje spelen *LOL*

Oh ja, van de Cooooolaaaaaa graag ook normale Cooooolaaaaaa, ik doe niet aan light Haha!

Maureen, ik geloof dat Mike ook voor de vrijdag en zaterdag komt en zichzelf in een tent neerpleurt, moet je hem even lief aankijken, komt vast goed Knipoog

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:43

Ik denk dat mijn stalgenoot en ik voor het meedrinken gaan Haha! (scheelt weer boodschappen slepen Haha! ), misschien dat onze wederhelften ook deze avond van de partij zijn, maar dat laat ik nog weten! Heb er zin in Vork

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:54

he maarten leuk dat je mij erbij zet, maar helaas moet ik werken omdat m'n collega dan in londen zit.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:39

jeuj ik sta al op de lijst! moet alleen wel ff kijken of ik dan al weer kan eten, moet namelijk die ochtend naar de tandarts Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:44

Ahh, er stijgt direct een hoofdpijn op als ik aan het ruiterbal denk, enkele jaaaaren geleden heb ik me ietwat misdragen daar. Niet eten wel veel drinken.... de rest mag je zelf invullen.

Dit jaar zijn doen we mee met de Jetset, alleen zit ik met enorme bezettingsproblemen op mijn werk, dus weet ik niet of ik alles wel ga halen, en dat is altijd zeer moeilijk te voorspellen van te voren, dus als ik kan......mag ik dan een uurtje van te voren reserveren?

Dan zijn we waarschijnlijk met 3 man, Saluut, Memiro en mijn persoon!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:10

Mayo schreef:
Maureen, ik geloof dat Mike ook voor de vrijdag en zaterdag komt en zichzelf in een tent neerpleurt, moet je hem even lief aankijken, komt vast goed Knipoog


Jij wil iedereen bij mij in de tent neerpleuren geloof ik *LOL* Niet dat je mij hoort klagen dan... Maar toch Tong uitsteken

Maureen, ik kan via Maarssen crossen, maar ik ik weet niet wat je die zaterdag van plan bent. Als je zaterdag overdag ook nog rondhobbelt daar, dan kun je best meerijden. Laat maar ff weten.

14 euro en dan onbeperkt eten en drinken??? Dan gaat ik zeker niet met kratten slepen! Haha! Ik wil onbeperkt eten en bier dus! Vinkwel! Maar moet ik nou die 4 euro aan ik-wil-het-drinkgeld-in-ontvangst-nemen Mayo betalen? Vrouw(en)(tjes) en geld??? Verward Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:13

Zet achter mij maar even een vraagteken. Ik hoorde vandaag dat ik voor vrijdag en zaterdag ben ingepland om te schrijven, weet alleen de tijden nog niet. Maar als ik kan, eet ik uiteraard mee! Lachen

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:45

ik heb ook nog wel een tent... mocht iemand hem nodig hebben wil ik hem wel beschikbaar stellen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:06

Mike, hoezo iedereen??? Haha! Ben ik iets vergeten dan? Tong uitsteken

De 4 euro mag je aan mij geven Haha! Ik ben heeeel goed met geld *ahum* Tong uitsteken

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:24

Biebel 2 is zeker! Biebel 3 kun je helaas schrappen... Huilen

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 00:03

Mike schreef:
Maureen, ik kan via Maarssen crossen, maar ik ik weet niet wat je die zaterdag van plan bent. Als je zaterdag overdag ook nog rondhobbelt daar, dan kun je best meerijden. Laat maar ff weten.


hé Mike, hoe laat zou je dan in Maarssen zijn die vrijdag?? Das wel gezellig als ik met je mee kan rijden. Zaterdag heb ik nog geen plannen, dus vind ik het wel leuk om een beetje rond te kijken.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 00:14

Ik wil Lovely en mij ook even aanmelden ! Mischien dat mijn vriend ook mee komt maar das nog niet zeker ivm werk.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 00:18

hihihi, zullen we er maar een veldje bijhuren? Wordt gezellieeeee!!!! Haha!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 00:41

Mause schreef:
hé Mike, hoe laat zou je dan in Maarssen zijn die vrijdag?? Das wel gezellig als ik met je mee kan rijden. Zaterdag heb ik nog geen plannen, dus vind ik het wel leuk om een beetje rond te kijken.


Op zich werk ik tot 16:00, als het verkeer mee zit, net als vandaag richting Utrecht, dan moet het haalbaar zijn om tussen 17:00 en 17:30 in Maarssen te zijn. Weet nog niet wat de tijd van de BBQ is, anders kan ik altijd eerder weg mocht het nodig zijn. Komt wel goed! Lachen

Ennuh Mayo... Je wilde Prakkie ook al bij me in de tent dumpen! Haha! Op zich allemaal niet erg hoor, maar een partij stapelbedden zal niet gaan passen vrees ik Tong uitsteken

Zal eerst Nienke eens PB-en of ze al meer weet over die tent! *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 02:14

Gut, oh... hihi... vergeten Haha! Beetje flauw wel dat je niet aan stapelen doet met twee mooie meiden bij jou in de tent *LOL*

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:10

hahaha nou ik zou toch denken dat elke jongen wel met zoveel meiden in een tent wil liggen, maar jah.. mike is blijkbaar een uitzondering. Haha!

En mayo goed met geld? Goed met geld uitgeven bedoel je!! Hihihihi Tong uitsteken

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:13

jaaa, mag ik ook komen?
Dan kom ik met Lissy (liselot) mee...

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:14

Karin schreef:
Zet achter mij maar even een vraagteken. Ik hoorde vandaag dat ik voor vrijdag en zaterdag ben ingepland om te schrijven, weet alleen de tijden nog niet. Maar als ik kan, eet ik uiteraard mee! Lachen



Ik moet ook schrijven de 21e. Ka, onze ringen beginnen tegelijk, om 17 uur.

Dus dat mee-eten moet wel gaan lukken, aangezien de BBQ toch de hele avond duurt!! Lachen

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:07

Ik ga met LiSSy en Machie mee Haha!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:59

Wordt er op donderdag ook gebarbeknoeid, Maarten? Ik wil misschien donderdag en vrijdag komen, en dan ga ik vrijdag weer bijtijds weg.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:33

Mayo schreef:
Beetje flauw wel dat je niet aan stapelen doet met twee mooie meiden bij jou in de tent *LOL*


Gedraag jij je toch is een keer! Tong uitsteken

Maar nu je het zo stelt... Mwah... Klinkt zo gek nog niet! *LOL*