Dat heb ik weer....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Figaro

Berichten: 2565
Geregistreerd: 08-05-03

Dat heb ik weer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 10:20

Ik rijd nu 3 weken het paard van mijn instructrice omdat ze op vakantie is, kom ik gisteren op stal blijkt dat haar zadel (en nog 7 zadels) gestolen zijn Boos! ! Mijn instructrice had een Daaleman, er zijn ook 2 kieffers gestolen en een zadel van net een week oud. Voorderest weet ik nog niet zoveel.

Ik kan mijn instructrice niet bereiken, maar ik ben bang dat ik haar vakantie een beetje verpest als ik het wel vertel, ik probeer het straks nog wel even.
Wat een zielige mensen ook, kunnen ze nou nooit eens van iemand anders spullen afblijven? Verward

Dus iedereen (voor de zoveelste keer) wees gewaarschuwd!

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:22

Jeetje dat is niet zo mooi! Er worden de laatste tijd veel zadels gestolen in N.H.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:22

ga wel even aangifte doen...

Figaro

Berichten: 2565
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 10:27

Aangifte is al gedaan, samen met alle andere zadels. Er wordt idd veel gestolen in N-H (Heerhugowaard, Obdam, st Pancras, Egmond en ga zo maar door) Maar je kunt er zo weinig tegen doen, ja elke dag je zadel mee naar huis nemen, maar dat fietst zo moeilijk,misschien ga ik toch maar eens oefenen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:36

Ga maar oefenen, gaat heel makkelijk Knipoog
Ik heb mijn zadel ook altijd over mijn stuur hangen, alhoewel het met een dressuurzadel wat moeilijker gaat, door die lange zweetbladen.
Maar mooi klote dat ze weg zijn!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:42

Hè balen zeg!! Denk idd niet dat je instructrice er heel blij van wordt... Scheve mond

Maar inderdaad, je went eraan om met zadel te fietsen.
Ik deed hem eerst op mijn stuur, maar tegenwoordig gewoon op de bagagedrager. Sjorriem van het fietsenrek onder de kussens door, aan mijn zadelpen, en dan schuift hij ook niet. Ideaal.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:09

Is dit bij de manege gebeurd of ergens anders??

erg balen joh!! helemaal balen dat je instructrice net
op vakantie is.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:20

Die wordt niet blij als ze dit vanaf haar vakantieadres hoort Echt zo eikelig dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.

Figaro

Berichten: 2565
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 11:26

Ik kan mijn instructrice niet bereiken, misschien doet haar mobiel het niet in het buitenland ofzo, wel vervelend als ik haar moet bereiken als er iets met haar paard is....

Het is niet gebeurd op een manege, maar op een pensionstal.