waarschuwings mail

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

waarschuwings mail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 07:33

Dit mailtje kreeg ik vanmorgen via de mail, misschien is het niets maar toch even voor de zekerheid.


kijk uit als guni69@hotmail.com jou wil toevoegen: niet accepteren! Dit is een hacker die d.m.v een hack programma heel je computer kan overnemen!! Stuur dit naar iedereen in je lijst om deze hacker tegen te gaan



Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:45

Ik accepteer nooit mensen die ik niet ken, dat is nogal simpel.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:07

Tessebes schreef:
Ik accepteer nooit mensen die ik niet ken, dat is nogal simpel.


nee ik ook niet.. je ziet dat iedereen over de 100 mensen hebben en meer dan de helft niet kennen.. ben ik blij dat ik er maar 40 heb en iedereen ken..Tong uitsteken

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:29

sharir"]
[quote="Tessebes schreef:
Ik accepteer nooit mensen die ik niet ken, dat is nogal simpel.


nee ik ook niet.. je ziet dat iedereen over de 100 mensen hebben en meer dan de helft niet kennen.. ben ik blij dat ik er maar 40 heb en iedereen ken..Tong uitsteken
[/quote]

Doe ik ook niet. maar ja, nu heb ik dat probleem dat iedereen 3/4 e-mailadressen heeft, dat is ook erg irritant. alleen heb ik er een paar bokkers instaan, das nog wel gezellig *LOL*

Obelix is gewoon stoer!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:56

Beetje onzin dit soort mails. 99% kans dat het niet waar is en stel dat het waar is dan is de kans dat je dit onthoudt erg klein Haha!

Aub niet meer doorsturen van dit soort onzin. Thanks Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Afanaisa91, Dyphusion, Eapy, Facebook, Love_Rosie, lynnXtubbie, MyWishMax, SJP, vevina, x_Jeanine_x, Zebrastreep en 50 bezoekers