Ik ben weer helemaal beter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 17:58

Nou ja helemaal. Ik ben in ieder geval weer op de been. het duurt nog wel even voordat ik echt helemaal beter ben maar ben op de goede weg.

Nu heb ik natuurlijk een heleboel gemist. Ik wil dan ook iedereen vragen een kort verslagje te schrijven van de afgelopen twee maanden. Ben ik weer een beetje up-to-date.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:02

Gefeliciteerd. Leuk dat je weer wat vaker op bokt te vinden bent!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:03

Jehhhhhhhhhhhhhh heike is beter!!!!!! Gelukkig meid,we begonnen je al aardig te missen...
Gefelicibokt...maar wel rustig aan blijven doen hea Party!! Party!! Party!! Vingers aflikken

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:42

Hey Heike... wat lekker voor je dat het weer beter gaat met je Knipoog Dat je op Bokt bent is al een goed teken dat het de goeie kant op gaat Haha!
groetjes.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:50

Heeeee fijn dat je er weer bent. Doe je wel rustig aan we willen je niet weeeeeeer kwijt voor zo'n lange periode hoor Haha! .

Ene foto;s van Barley Verward We zitten met spanning te wachten Pling

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:53

nou heike ik ben erg blij te horen dat het al beter met je is!
tja mijn up-to-date:ik ben zelf nog steeds in de lappenmand wb mijn hoofdpijn/migraine aanvallen.ik heb veeeeeeel medicijnen gehad die niks hielpen en nu (sinds vorige week)lijkt er eindelijk schot in de zaak te komen.
ik heb nu een therapeute die me helpt met ontspannings oefeningen en heb natuurlijke medijcen om t ontspannen.........verder ben ik per ongeluk weer aan het fotograferen gekomen en probeer nu een beetje bij te verdienen dmv reportages van paarden voor de eigenaren van die paarden.........
ehmmmm tinkie loopt nu sinds de eerste week van juni al in het tuig en ze doet het echt goed,we hebben dressuur les en maken buitenritjes(5 keer per week)maar ik doe het wel rustig aan met dr,meer als een half uurtje per keer hoeft ze niet te lopen.ze is ontzettend slim en heeeeeeel braaf en pakt alles echt zo snel op!niet te geloven gewoon!
ik ben reuze trots op dr en heel gelukkig!ze is mijn grootste trots........(ook zou ze dat zijn als ze niet voor de wagen liep hoor Lovers )
verder heb ik niets bijzonders.

nou ik hoop gauw weer van jou verhalen van barley te genieten.
owja toen er een welsh-foto-verkiezing kwam heb ik voor jou barley ook erop gezet en ze heeft een derde plek verovert!!!1ste was pinky en tweede was tinkerbell.je kunt nog je prijs ophalen bij ehhhh moet je even aan pinky_girl vragen die weet van wie de prijs kwam.....

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-21 22:46 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:56

Wow, wat fijn dat je je weer beter voelt. Houden zo hoor!!

Nu kunnen we misschien eindelijk eens de Artisbok in gaan plannen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:31

gelukkig zeg!
Fijn weer van je te horen
en zeker weer heel leuk om weer verhalen over Barley te horen.
En wel rustig aan doen hè zodat je kan blijven bokken en natuurlijk naar je leuke paardje kan.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:41

Dat is fijn Heike!!! Uhm...een kort verslagje...nou ja, ik zit eventjes in de lappenmand met Escala en mijn katje...niks ergs gelukkig, Scaal zal wel gek hebben gedaan in het land en heeft een spiertje verrekt of een klein scheurtje er in, kat heeft hele erge blaasontsteking en moet ik elke dag zelf een injectie geven...arghhh! Nou ja, ik heb er nu 12 gegeven en nog 2 te gaan...pfoeh, zal blij zijn als die 2 dagen ook voorbij zijn, vindt mijn kat het misschien weer eens leuk om me te zien... Haha! Nu zie je hem gewoon denken: oh nee, niet weer dat kreng met die rotnaald...hoewel hij het in de houtgreep gehouden worden volgens mij veel erger vindt dan het prikje hoor... Schijnheilig oh ja, en ik heb 2 ontstoken achillespezen, gaat ook al stukken beter (kan Escala nl. toch niet rijden, dus dat scheelt al...) Tsja, dat is het wel zo'n beetje van mijn kant geloof ik...oh, mams to be (Escala) staat tegenwoordig alleen op het land (in haar eigen stuk van 40x40) want ze is haar ongeboren kind nou al aan het verdedigen tegenover de andere merrie... Haha! Gelukkig vindt ze mij nog heeeeeeel lief... Schijnheilig

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:46

Hoi Heike, Ben blij dat je je weer goed voelt.
IK heb je niet echt veel te melden alleen dat ik weer vrijgezellig ben sinds 5 weken dus je hebt dat verhaal helemaal moeten missen maar vertel ik je eerdaags wel als ik op visite bent, moeten gauw maar wat afspreken.

Hoop gauw je berichtjes over jou en barley te lezen.

groetjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:51

Prima Heike, kunnen we gelukkig weer genieten van je verhalen en foto's van Barley!
Ik wil binnenkort echt graag komen kijken.
Vanaf morgen zit ik in Mierlo Hout op school. Dat is niet zover van barley af, toch?
En je moet ook snel een keertje naar Pinky komen kijken hoor!!!

je prijs van Barley kun je krijgen van Exlover, als ik het goed heb Lachen

Klein verslagje:
Met mij gaat het nogsteeds goed. Niet erg veel gebeurt, behavle dat we eindelijk na een heel aan ta veel te lange maanden Mysty (zusje van Pinky) hebben mogen kopen en ze eindelijk bij haar broer in de wei staat! Lovers
Het is echt grote liefde en ze kunnen nu al niet meer zonder elkaar!

Nou, dat was het belangrijkste nieuws wel weer!
Ik pb je snel voor een bokt meetinkje Lachen

Liefs, Kim

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:31

hej heike, fijn dat je weet terug bent!!
Mijn up to date:
Ik heb eindelijk een verzorgpaardje. Ze heet Floor en ze is echt lief!!! Ik ben helemaal weg van dr!! Ik zal dr eigenaresse hier ook wel heen sturen Haha! En verder niet echt iet bijzonders gebeurd hoor Haha!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:46

Fijn dat je weer beter bent! ( ok, bijna beter....)

Verslagje:

Ik rijdt inmiddels (bijna) niet meer bij Matti Heideman, ga alleen nog mee groomen en pony's toiletteren voor de wedstrijden. Af en toe rijdt ik Paul en Marco nog wel, maar dat is meer om ze een beetje braaf te houden onder het zadel........
Heb nu een 10 jarige westfaler van 1.54 waar ik op rijdt, gaat best goed. Verder gaan de shetlanders bij Willem weg. ( naar Merilyn en Verward ) Maar dat herinner je je vast niet meer dat ik dat ooit verteld heb........
nou, volgens mij heb ik nu het belangrijkste neergetikt. Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:48

Hai!! fijn dat het weer goed met je gaat!!!

mijn verslagje:
Ik ben weer voor het eerst sinds maart op Floor geweest. Het ging heel goed en Kim heeft me geholpen!!! ehhh dat was het wel weer *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 00:41

Hee Heike! Fijn dat je er weer bent meissie, en nu niet weer zo lang wegblijven! Bart heeft je vast wel het een en ander verteld over wat er op Bokt gebeurd is, de grote lijnen in mijn leventje heb je vast ook wel gehoord. Als je zin hebt, praten we binnenkort even live bij. En nu alleen nog een stijgende lijn hè!

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 00:49

Ha die Heike,
Ik ben blij dat het weer beter met je gaat, hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop. Met Marlou gaat alles z'n gangetje, ik lig er nog steeds regelmatig naast, maar dat is oud nieuws. Ik hoop voor jou dat je snel weer zover bent dat je zelf op Barley verder kan en ben blij dat ik in elk geval weer van jouw verhalen kan genieten. Sterkte verder!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 08:16

Heeeey WB! Party!! Ik hoop dat je gauw weer alles kan doen.... Knipoog

Mijn verslagje:
Met Phoebe zijn we druk aan het mennen en we gaan haar laten dekken, maar zal wel volgend jaar worden aangezien ze opeens maar niet hengstig wordt.

Marillion gaat echt heel fijn, in 4 wedstrijden mogen we nu M2 gaan starten, maar ik blijf zowiezo nog 1 x M1 starten (met leren laarzen Knipoog Haha! ), lekker zonder stress. Donderdag ga ik naar mijn instructrice: een weekje lessen en werken en haar paarden ook rijden !!!! Party!!
Marillion en Imatador gaan allebei mee.

Imi loopt aldoor al zuiver, zijn heel blij! Ik doe nu mee aan een caroussel met PRE hengsten, het gaat heel goed. 22/23 sept in Ermelo uitvoering, premiekeuring, zadelrubriek en Spaanse Pas clinic met 'm! Hij zit onwijze lekker in zijn vel en gaat echt zo fijn!

Ik hoop dat jij ook gauw weer allerlei leuke dingen kunt gaan doen!!!

Groetjes Suzanne

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 08:24

Wat fijn dat het weer goed met je gaat!

Zoals je al ziet; ik heb de afgelopen weken niet stil gezeten en mijn "post-teller" heeft het allemaal net kunnen verwerken Haha!

Ik zal je dus niet vervelen met een verslag!

Citaat:
Op 2001-08-20 18:56, schreef Lovely:
Nu kunnen we misschien eindelijk eens de Artisbok in gaan plannen???

Jaaaaaaaaaaaaaaah!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 09:52

Hey! Fijn dat je terug op aarde bent. Je hebt heel wat gemist, ik ben gisteren in een hondenstront getrapt. (tot zover mijn verslagje)

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:30

Wat fijn dat je weer terug bent! Houden zo he. Ik heb niet echt een verslagje, er gebeurt hier geloof ik niet zo veel *LOL* *LOL*

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:52

Hoi! Mooi dat het weer beter met je gaat!! Lachen

verslag schrijven eh...Shadow heeft inmiddels 1x voor de wagen gestaan. Ging een paar x flink steigeren, maar is uiteindelijk toch van de ene kant van de bak naar de andere kant gelopen. (in de lengte)
verder heb ik gisteren mijn 1e les gehad van Wendy (Prakkie hier op bokt) en dat ging best goed Party!!

Samier staat op het land, dus die heb ik al een tijdje niet gezien Verdrietig

En afgelopen zaterdag heb ik eindelijk weer eens op Bassie kunnen rijden Party!! (was geloof ik al 8 weken geleden ofzo Scheve mond\ )

Nou dat was het wel geloof ik...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 11:17

Fijn dat je weer bijna de oude bent Heike! We hebben je allemaal wel gemist, geloof ik!

Met Kaminka gaat alles een stuk beter, ik heb sinds kort een bijrijdster voor haar, die Kaminka 2 dagen in de week rijdt en ook de stal uitmest. Luxe... Ik ben heel blij met haar, is een leuke meid en kan knap rijden!

Met Toon is alles best! Binnenkort krijg ik hulp van een stalgenote die Lichte tour rijdt, dus dan rij ik iedereeeeeen eruit!! *LOL* Pffff...echt niet! Maar goed, die hulp kan ik wel gebruiken.

Met mij is alles prima, heb een maand of twee geleden een flinke kopstoot van Toon gehad (per ongeluk) en mijn lip moest gehecht worden Boos! . Tja. Kan gebeuren! Verder weinig nieuws!

Groetjes Mieke

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 11:17

Goed zo Heike!
Naja, ik ben ondertussen full-time aan het werk, en ik denk alleen nog maar: IK WIL HIER WEHEEEEEG, dus niet echt goed.
Joop is van mij, en tsja, van verslagjes is t niet echt gekomen geloof ik. Helaas, maar alles flex hier. Mag zondag 50 km wedstrijd.... *bibber*

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 12:33

Hee, leuk dat je er weer bent!!Kom maar op met de verhaaltjes over Barley... Party!!