Bløf is live ECHT goed! 8-)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Bløf is live ECHT goed! 8-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 23:14

Net terug van een fantastisch optreden van Bløf in Vredenburg in het kader van de nieuwe cd 'Omarm'. Ze hebben in totaal dik twee uur gespeeld, zijn drie keer teruggekomen en sloten af met een van mijn favoriete nummers: 'Engel voor één dag'. Cool

De nieuwe cd lag vanmiddag in de bus, kon ik dus nog even van genieten voordat ik ze live ging zien (en horen). Ik had ze nog nooit eerder zien optreden, was dus de eerste keer en mijn conclusie is dat ze live nog stukken beter zijn dan op cd. Mijn mede-Bløfgangers lieten weten dat ze ook een prima avond hadden gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:16

Gaaaaaf Karin, ik ben helemaal niet jaloers Schijnheilig

Ik heb al sinds mijn verjaardag (nu bijna 3 maanden geleden Haha! ) de CD van Blof met het Metropole orkest in mijn CD-speler in de auto zitten en ik krijg er maar niet genoeg van!
Dat is dus ook een live CD dus ik kan me wel een voorstelling maken van hoe het vanavond geklonken heeft.

P.S. Als je nog eens op herhaling gaat, laat het mij dan even weten, dan wil ik ook graag van de partij zijn!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:47

Ik zei het toch! Haha! Bløf live is top!!!!

Geloof dat we ons alle vier prima hebben vermaakt! Nienke en ik hebben al onze gewenste nummers voorbij horen komen (nou ja, ik had er nog wel wat meer in het hoofd). En de nieuwe nummers zijn echt heerlijk!

Ik ben ook jaloers op Ka! Zij heeft de nieuwe CD al, met DVD waar Live beelden op terug te vinden zijn!!! Eeeeerg geslaagde avond en ik zal er een volgende keer zeker bij zijn!

Heerlijk!!!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 01:03

Tskkk... en ik was er niet bij???? Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 05:32

We hebben je niet gezien, dus nee, volgens mij niet! Schijnheilig

En je hebt wat gemist!!!!!!!!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 07:28

Blof is echt Nederlands beste band, naar mijn mening. Ik heb ze nu 3 keer live gezien en elke keer weer maken ze er een top feest van. Ik heb ze tijdens 4-daagse in nijmegen gezien vorig jaar, bij concert van Marco Borsato waren ze er (ze maakten nog een beter feest dan Mr. Borsato zelf) en in Enschede. Ze laten niet merken dat ze dit zooo vaak doen. Echt goed is dat!

Hebben ze een nieuwe cd? Wist ik niet. Is die al uit of was dit concert een voorproefje?

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 07:39

Gaaaaaf joh ik ben ook helemaal niet jaloers Schijnheilig

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:12

Bløf rulez! Haha!


Merk dat ik heel wat gemist heb, noujha dan maar de dvd bestellen he ? Tong uitsteken

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:23

Blof is zeker goed, ik heb ze begin vorig jaar gezien in Oosterpoort (Groningen).
Zal eens gaan kijken voor de nieuwe cd... Lachen


Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:23

laatst waren ze hier ook op de UT,
mag je 1 keer raden wie er tussen het publiek stond Haha!

*hier dus nog zo'n ven!*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 08:26

Fabiënne1 schreef:
Hebben ze een nieuwe cd? Wist ik niet. Is die al uit of was dit concert een voorproefje?


De nieuwste cd is uit sinds eergisteren, heet dus ook 'Omarm' net als de single. Ik heb de special edition (was slechts één euro duurder dan de gewone) en daar zit een dvd 'Live in Paradiso' bij. Lachen

Dit was het tweede concert van de nieuwe tour, eergisteren stonden ze ook in Vredenburg.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:32

Grin, geloof dat mijn mening over Blof wel duidelijk is... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:33

Ik heb ze een jaar of 3 geleden live gezien.. En toen in december 2001 nog een keer.. Errug koel Cool

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:43

ik ben echt niet jaloers hoor Schijnheilig
hoe ging het met je enkel tussen al dat publiek?

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:14

Geweldig zijn ze hé, het is elke keer weer een feestje om ze live te zien.
Ik moet ook maar snel die nieuwe cd gaan halen.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:36

leukk johhhh...
ik vind concerten zowiezo super..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:47

Ze zijn echt top live!!!

Sprintje was ook aanwezig volgens mij!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:48

Het was echt super!!!

Jammer dat we niet fatsoenlijk konden zitten, ondanks dat we alles perfect konden zien Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 11:25

susan schreef:
hoe ging het met je enkel tussen al dat publiek?


Geen probleem! We stonden niet tussen het publiek op de vloer. Vredenburg heeft een soort schouwburgachtige indeling, waar je ook op stoeltjes rondom kunt zitten. Wij zijn echter op een soort 'bankjes' met leren bekleding beland. Met één voet op de grond en een knie op zo'n bankje heb ik het prima kunnen volgen, van hoog boven uit de zaal! Enne... één kruk mee doet ook wonderen... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:06

"Hey ga er eens voor weg!" *klonk* *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:36

Jurga schreef:
Grin, geloof dat mijn mening over Blof wel duidelijk is... *LOL*


En nog kan ik dat gewoon NIET begrijpen!

Smaken verschillen, ok, maar toch... Vaag mens! }>

Als ik dat zo zie zou het een volgende keer net als de Six-flags opvolging worden: super druk! Tong uitsteken

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:02

Jaaaa ik was er ook! En het was suoer leuk. Ze spelen live echt heel erg strak. Maar ik moet zeggen dat het vorige concert van hun waar ik was een tikje beter was. Misschien dat dat ook aan de zaal ligt. Vorige keer heb ik ze in Tivoli (Utrecht) gezien, dat vind ik een fijnere zaal dan het vreeburg.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:46

De zaal vond ik een ietswat onhandige indeling hebben voor een concert, maar voor de rest was het prima te doen! Lachen

Ik ga de volgende keer eens voor een openlucht versie Haha! Heerlijk, zon op je kop, Bløf erbij... Prima! Die op de UT wilde ik ook wel zien, maar Utrecht was wat dichterbij Tong uitsteken

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:51

Mike schreef:
We hebben je niet gezien, dus nee, volgens mij niet! Schijnheilig

En je hebt wat gemist!!!!!!!!


Grrr.... ik was ook niet geïnformeerd Miekje!!! }>

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 19:53

Mike schreef:
De zaal vond ik een ietswat onhandige indeling hebben voor een concert, maar voor de rest was het prima te doen! Lachen


Voor klassieke concerten (waarbij je op je r**t zit) is het een ideale zaal. Haha!

Tivoli is over het algemeen meer geschikt voor dit soort dingen, 't was ook georganiseerd in samenwerking met Tivoli, maar toch in Vredenburg gehouden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, agesus, carina, Eliana, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Lalidan, leanneXXnona, neline11, Polarize, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii, xPabloBokt en 57 bezoekers