donderdag weer naar Utrecht!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 10:01

Omdat KIllian met inrijden nog regelmatig loopt en daarna meestal niet meer, maar is toch raar???
Misschien ander beslag of medicijnen???

Ik heb de verzekering gebeld en die zegt dat de handelaar(joop de Jong) hem terug moet nemen omdat ze zeggen dat wat hij heeft al voor de(klinische keuring) had moeten hebben!!!? Dus ik heb hem een boze brief gestuurd, de rechtsbijstand verder ingelicht en de verzekering sttat achter me, maar stel nou dat hij hem nu wel terug neemt, wil ik dat wel??? Ik heb hem nog maar 3 maanden maar ik ben wel heel gek op hem, maar iedereen zegt als hij hem terugneemt dat ik het moet doen!!!? Ik heb zelf zoiets, als Utrecht zegt dat hij niet goed komt doe ik het en als Utrecht zegt er is nog hoop, doe ik het niet, wat vinden jullie hiervan????
Ik weet natuurlijk nog niet zeker of hij hem terugneemt maar ik zit er toch wel mee, tja en Killian is toch vaak kreupel!!!

Groetjes Monique.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:03

Ik ga vandaag naar Utrecht. Heeft er niks mee te maken, want ik winkelen, maar veel succes!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:06

Als Utrecht zegt dat het NIET meer goed komt dan zou ik hem wel terug doen hoor Monique.......want dan zal je altijd met hem blijven kwakkelen Frusty , en daarvoor heb je hem niet gekocht..........tuurlijk ben je je aan hem gaan hechten, maar als je straks weer een ander paardje hebt dan hecht je je daar ook wel weer aan.
Misschien is het voor Killian ook wel beter dat hij dan misschien een hele lieve nieuwe eigenaar krijgt die lekker met hem recreatief gaat rijden Knipoog

Tuurlijk heb je alles voor Killian over, maar het is gewoon niet eerlijk dat jij daar allemaal voor op draait omdat hij al niet goed was Verward
Kijk, het kan ook gebeuren als je een paard al een tijd hebt......maar dat vind ik toch anders dan dat je een paard onder valse voorwenselen word verkcoht!!!!

Wat je ook doet, ik wens je heel veel sterkte en succes.....en ik hoop toch dat er een oplossing gevonden word!!!
Sterkte in Utrecht Scheve mond\

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:09

x
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 10:10

Met inrijden loopt hij onregelmatig, verkeerd ingetypt!!!
Jacqueline, bedankt voor je reactie en wat jij zegt is natuurlijk zo en zo doe ik het denk ik ook maar t is wel moeilijk!!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 10:13

O, janna daar heb ik niet eens aan gedacht, dank je!!! En anders heb ik zoiets van als Utrecht zegt dat ie goedkomt hou ik hem en anders niet!!!?

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:25

Hoi Monique, een lastig parket waar jij in zit. Die handelaar speelt er natuurlijk op dat jij je aan Killian hecht, zodat jij hem vast wel wilt houden. Maar ik heb in een ander topic wel gelezen dat je er heel veel geld voor hebt moeten neerleggen. Ik vind dan dat je pony echt goed moet zijn. Lucky ging weg omdat je daar geen goede dressuur mee kon rijden, met Killian zal dat ook moeilijk worden. Ook al zegt Utrecht dat het misschien helemaal goed komt, garantie kunnen ze je nooit geven en al starten met een pony met beenproblemen is vragen om meer moeilijkheden en hogere kosten. Als zoveel instanties achter het terugnemen van Killian staan, zou ik dat zeker doen en daar geen andere pony kopen, maar rustig op zoek gaan naar een andere lieve gezonde pony. Veel sterkte met je beslissing!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:26

x
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 11:47

Hoe langer je het dier hebt, hoe meer je je aan hem zult hechten. Weet er alles van... Het wordt alleen maar met de dag moeilijker om hem weg te doen.

Toch raad ik het je wel aan. Hier schiet je niets mee op, hou je hem toch, dan gaat het je waarschijnlijk heel erg veel geld kosten om hem goed te krijgen, als dat al lukt. Dan had je net zo goed je vorige paard kunnen houden, toch?

Ben nu even heel rationeel, maar ik begrijp je probleem heel goed, heb zelf Kaminka teruggekocht terwijl ik gewoon niet goed genoeg ben om goed op haar te rijden, dus wat heb ik er eigenlijk aan???? Ben gewoon dol op haar en heb zoveel met het dier meegemaakt en ook niet op tijd een conclusie getrokken.

Geloof me: het is het beste om zo snel mogelijk afscheid te nemen van je paard, er zijn nog zoveel leuke, niet kreupele paarden te koop!

Succes Mieke

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 21:50

Bedankt voor jullie lieve reactie's, donderdag heb ik dus die afspraak in Utrecht en de handelaar belde en ik heb met hem vrijdag een afspraak, dus dat zal mij benieuwen!!! Jullie horen wat eruit komt!!!

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 22:00

Niet mee soebatten, terug doen. dat zal heel moeilijk zijn, dat begrijp ik goed, maar het is wel het beste.
En vervolgens, uitkijken met kopen bij een handelaar. Probeer een paardje te kopen wat je kent en waarvan je iets meer weet dan hoe ie eruit ziet.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:38

Hoe keihard en hoe grof het ook klinkt ik zou niet eens meer naar Utrecht gaan. Utrecht betekent nog meer geld.
Dat paard heeft je al meer dan genoeg gekost.
Ik zou er niet veel meer aan doen hoor en die handelaar ziet een heleboel emotie en daar speeld hij op in.
Terug met dat paard.