Moonlight waar ben je?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Moonlight waar ben je?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 22:35

Hoi allemaal!

Ik ben eigenlijk op zoek naar mijn oude, eerste pony.
Ik ben op zoek naar Moonlight. Hij zal nu ong. 24 jaar oud zijn, maar ik ben er van overtuigd dat hij nog leeft. Het was altijd een pony met een eigen willetje. Als hij het niet met je eens was was dat enorm jammer voor jou maar dan ging je eraf. Hij zal nu helemaal wit zijn. TOen ik hem nog had, had hij nog bruine vlekjes. Hij heeft enorme dikke manen. Echt geen doorkomen aan. Ik hoop ook dat ze nog steeds zo mooi lang zijn als de laatste keer dat ik hem zag..
Moonlight is verkocht aan mensen die in Appingedam wonen. Die gingen hem verkopen, omdat ze niks meer met hem deden. Ik heb die mensne een brief gestuurd om te vragen naar het telefoonnummer of adres van die mensen maar ik heb nooit meer wat van ze gehoord. Dus nu hoop ik dat iemand hem mmisschien in die buurt heeft zien staan en weet waar hij nu woont. Laat je het me dan weten??

Dank je wel!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:40

Ik ken een schimmelpony Moonlight. Zal nu idd ongeveer die leeftijd hebben.
Hoe groot was ze? Dit is een E-pony.
Ze staat bij Henny Dekker, in Heinenoord. Ik heb helaas geen telefoonnummer voor je, maar daar kun je wel achter komen.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 23:16

geloof dat moonlicht een kleine pony is
geen E pony in ieder geval

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 09:43

Amanda schreef:
Ik ken een schimmelpony Moonlight. Zal nu idd ongeveer die leeftijd hebben.
Hoe groot was ze? Dit is een E-pony.
Ze staat bij Henny Dekker, in Heinenoord. Ik heb helaas geen telefoonnummer voor je, maar daar kun je wel achter komen.


Sorry vergeten te vertellen. Hij is ong 1.35m