Zaterdag veulenkeuring Drachten, paar vraagjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25320
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Zaterdag veulenkeuring Drachten, paar vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 22:16

Ik denk dat dit hier hoort en niet op wedstrijden oid, als ik het toch verkeerd heb, wil één van de moddies dat dan veranderen?


Aanstaande zaterdag gaan we met Lyske naar de friese veulenkeuring in Drachten. En ik ga natuurlijk mee.
Ik heb nog een paar vraagjes. Ik weet dat ik in het wit moet, maar mag dat met korte mouwen, of moet dat perse lange mouwen? En een witte rijbroek is niet de bedoeling, toch? Het is de bedoeling dat je een gewone witte broek aan hebt, toch?
Ben verder echt benieuwd, ik vind Lyske natuurlijk helemaal geweldig, maar wat zullen de echte kenners nou toch van haar zeggen?
Het wordt wel vroeg opstaan, we worden om 9 uur al in de ring verwacht en het is in Drachten, en we moeten vanuit Groenekan komen.
Dus dat wordt om kwart over 5 op stal en om 6 uur wegrijden, geloof ik Slapen Maar goed, dat moeten we er maar voor over hebben.

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 11:35

Toen ik met kristel heen ging was ik niet eens in het wit, ooops!!
Maar je moet gewoon wit dragen maakt niet uit verder wat......dat heb ik daar wel gezien.
De ene had een rijbroek aan de andere een normale broek...
Lange of korte mouwen maakt ook niet uit.

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:43

Idd korte of lange mouwen maakt niet uit maar een gewone witte broek is beter volgens mij en goede loop schoenen.(geen laarzen)
Het veulentje ook een wit halstertje om.

Marije_jiplover

Berichten: 25320
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 21:04

Heb inmiddels van de Scapino een eenvoudige witte broek. Dus dat zit wel goed. Op stal zei ook iemand dat een rijbroek toch wel een beetje raar staat.
Halsters hebben we ook in het wit en geleidelijnen ook.
We hebben vandaag geoefend om ze samen in de trailer te krijgen en dat ging ook goed, ze gingen er superbraaf in.
Heb vandaag het programma boekje gezien, we hebben het enige veulen dat Lyske heeft, en ook de enige die Jilles heet, dus dat is wel leuk. Je ziet bij het friese stamboek toch vaak dezelfde namen terug keren.
Ik vind het echt heel spannend of Lyske zich gaat gedragen (en Tryntje moet zich natuurlijk ook gedragen, die moet het goede voorbeeld geven )

Nou, ik laat na het weekend wel weten wat er van geworden is, bedankt voor jullie reacties.