starttijden AR

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Machie

Berichten: 15993
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

starttijden AR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 12:43

Ik woon zelf in Twnete, en kom dus zeker kijken. Zelf meerijden zit er nog niet in, mijn paardje kan de galop nog niet :D
En omdat ik bij zoveel mogelijk bokkers wil komen kijken is het wel handig om jullie tijden de weten :D En dagen natuurlijk :)
Als jullie die hieronder zouden willen plaatsen?
Ik wete niet of ze al binnen zijn, maar dat hoor ik dan nog wel!
Liefs. En tot snel he :D


[Edit] titel [/edit]


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:40

Ik rijd van dinsdag t/m zaterdag, iedere dag 1 proef in de M1.
Ik verwacht langzamerhand wel een programmaboekje eigenlijk.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:48

Ik groom alles wat los en vast zit tijdens de paardenweek Haha! Dus ik ben ook vast ergens te spotten Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:16

Moet je niet starten mayo??? Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 17:17

Nope, de kosten rezen aardig de pan uit en door m'n huidige situatie leek het me niet slim om te doen. Dus ik ga fungeren als groom en vreetzak *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:21

Ik rij dinsdag t/m zaterdag alle proeven van de M2 (di 1, wo 2, do 1, vr 2 en za 1) Volle bak dus!!!

Enne Mayo....misschien wil je mij ook wel voorlezen???? Als je er toch bent...
Degene die met mij meegaat kan dan filmen (lezen is absoluut niet zijn sterkste kant, en als mijn vriend komt...die wil al helemaaaaaaaaaal niet lezen...) Mag ik jou lief aankijken? (of iemand anders???) *kijkt nu met Droopy-ogen...*

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:34

Je mag mij heel lief aankijken, maar als je je punten wil rijden kan je beter een andere lezer hebben *LOL* Ik heb nog nooit een M-proef voorgelezen, ik ben nog niet verder dan B/L-lezen Haha! Als je het aandurft wil ik je best voorlezen, moet ik het wel snel weten, dan kan ik nog even oefenen *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:37

OEFENEN!!!!! hahaha, nee hoor, hoeft niet perse, maar zou het wel heel leuk vinden. Als je niet wilt zal er vast wel iemand zijn die het wel aandurft toch?
En ik ga dapper mijn best doen om de proeven een beetje te kennen (zoals het hoort!)

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:41

Nou weet je wat? ik ga gewoon huiswerk doen, ik ga leren M-proeven te lezen *LOL* Dan kunnen we tegen die tijd kijken of ik er klaar genoeg voor ben om je voor te lezen Haha!

Welke proeven moet je rijden? Ik heb het boekje nu even niet bij de hand Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:48

Mayo, jij gaat maar fijn M-proeven leren, kun je best! Ik moest vorig jaar ineens een Z2-proef voorlezen, ook nooit gedaan, kende ze maar t/m de M2. En het valt echt ontzettend mee! *LOL*

En anders bied ik me nog wel aan als voorlezer voor de vrijdag en zaterdag, tenzij ik moet schrijven. Maar als ik vrij rondloop, dan roep je maar hoor, kan vast wel even een paar minuutjes vrijmaken voor een proef! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:58

Maar ze gaan zo snel achter elkaar die oefeningen *LOL* Straks raak ik de draad kwijt tijdens het lezen. Dan mag ik de rest van de tijd ondergedoken in een trailer gaan schuilen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:19

Ik heb even zitten neuzen op internet, klopt het dat het voor de M2 proef 36 en 31 zijn? 36 verplicht en 31 wanneer een 2e proef gereden wordt? Geldt dit voor alle dagen?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:03

Pfoe, ik heb net even de proeven voor het M2 doorgekeken. 36 gaat heel vlot achter elkaar *LOL* 31 is nog wel te doen.

Ik ga hard proberen te oefenen *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 00:11

Je mag bij mij eerst wel M1 oefenen Mayo Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:56

Oh, damn Haha! Welke proeven moet jij rijden? 30 en 25?

Ik ga nog meer huiswerk doen *LOL* Ik garandeer niks, maar ik doe m'n best voor jullie Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:03

Weten jullie wanneer je je starttijden precies te horen krijgt? Want het is al bijna, maar ik heb nog niks over mn starttijden te horen gekregen.

*geen onderschrift*

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:41

Dindag t/m zaterdag in de B.
Stalgenootjes dinsdag t/m zaterdag in de L1 (en bij de eerste de beste winstpunt de volgende dag in de L2).
Starttijden hebben we nog niet binnen.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:42

Ik moet op zaterdag Lachen Om 8.00 parcoursverkennen Haha!
jacht om 15.15 en zondag progressief om 8.30 parcours verkennen.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:43

steefie schreef:
Ik moet op zaterdag Lachen Om 8.00 parcoursverkennen Haha!
jacht om 15.15 en zondag progressief om 8.30 parcours verkennen.


Ik ook! Haha! *LOL*
Laatst bijgewerkt door LMsWinnetou op 04-06-03 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

*geen onderschrift*

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:17

Starttijden lagen net in de bus:
dinsdag: 13.22 uur ring 9
woensdag: 8.58 Slapen ring 9 en 14.04 ring 6
donderdag: 16.08 ring 7
vrijdag: 8.58 ring 9 en 17.30 ring 8
zaterdag: 19.27 Verward ring 7

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:21

Von schreef:
Starttijden lagen net in de bus:
dinsdag: 13.22 uur ring 9
woensdag: 8.58 Slapen ring 9 en 14.04 ring 6
donderdag: 16.08 ring 7
vrijdag: 8.58 ring 9 en 17.30 ring 8
zaterdag: 19.27 Verward ring 7


in welke klasse rijd je?? kan ik wel komen kijken als ik zelf niet moet rijden

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:23

Yep, zaterdagavond wordt er ook tot laat doorgereden. Ook een boel springrubrieken zijn in de avond.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:41

Karin schreef:
Mayo, jij gaat maar fijn M-proeven leren, kun je best! Ik moest vorig jaar ineens een Z2-proef voorlezen, ook nooit gedaan, kende ze maar t/m de M2. En het valt echt ontzettend mee! *LOL*



Haha! aan jou heeft het verleden jaar iig niet gelegen, Ka! Super voorlezer, kan ik iedereen aanbevelen Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:47

Merilyn was IMO nog beter, die kon met dat stemvolume drie ringen in één keer voorlezen! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:18

Hmm, ben nu niet thuis, zal morgen eens kijken wat mijn starttijden zijn Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers