Belgische meeting met BBQ

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Belgische meeting met BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 00:16

Jaja, we zijn nog niet eens naar Six Flags geweest, of de volgende meeting wordt al gepland! Haha!

Wat? een BBQ Vork , met mogelijkheid tot overnachting
Wanneer? op zaterdag 12 juli, vanaf 16u
Waar? Bij Jola thuis, in Kapellen (routebeschrijving zal te verkrijgen zijn)
Wie? (Belgische) bokkers, met partner(/aanhang)
Kosten? bijdrage in aperitiefhapjes, vlees, groentes, houtskool, dessert ... (hebben we nu nog geen goed zicht op, zal ook afhangen van de animo die er is, een kostenberaming komt later)

Wat willen wij van jullie weten?

* Wie komt, en met hoeveel personen?
* Wie wil er eventueel veggiestuff op de bbq? (worden veel salades en groenten voorzien)
* Wie blijft overnachten?
* Voor degenen die overnachten, wat kunnen jullie meebrengen aan tent, slaapgerief, etc...? (er zal ook binnen kunnen geslapen worden, dan wel nog steeds matras en slaapgerief nodig)

De mannen zijn zeer zeker ook welkom, en speciaal voor hen zullen we niet de hele tijd over paarden babbelen (als zij niet de hele avond over computers/auto's/voetbal/... praten natuurlijk Extreme duivel )

Er kunnen mensen afgehaald worden van het station in Kapellen.

We stellen voor dat iedereen zijn eigen drank meeneemt, da's het makkelijkste en dan heeft iedereen wat hij/zij graag drinkt.

Ten laatste zondagavond 29 juni moeten we zeker weten wie er komt en hoeveel personen, dit ivm het vlees dat besteld moet worden. Dit is heel belangrijk, zodat we niet met teveel vlees blijven zitten, of er mensen moeten honger lijden.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa komtumaar!!

Jola, Bunbun, Leentje

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:50

Heb net een PB'tje gekregen met de verwijzing naar dit topic... Goed plan denk ik en ik heb er ook veel zin in. Ik zou dan wel met de trein komen, dat zal het handigste zijn. Tenzij er mensen uit Leuven met de auto gaan?

PROBLEEM: misschien weten jullie het al of niet, maar ik ga naar Spanje om een paard te kopen en dat komt dan op transport richting mijn thuis. MAAR ik weet natuurlijk nog niet wanneer hij komt. Dat hangt nog allemaal af van het transportbedrijf e.d. Stel dus dat mijn toekomstige kanjer die zaterdag of zondag komt, kan ik natuurlijk niet. Maar dat weet ik dus ook niet voor 29 juni, want dan zit ik namelijk nog in Spanje (van 21 juni tot 1 juli ben ik weg).

VRAAG: Zou het een heel erg probleem zijn als ik later zou inschrijven en dan desnoods mijn eigen vlees meebreng?

Ik kan ook voor dessert zorgen eventueel, ik ben namelijk heel goed in het maken van chocoladetaart!!!

Overnachten hangt er ook weer vanaf of ik min paard dan al heb, dan moet ik hem 's ochtend natuurlijk eten geven en dan gaat dat niet.
Mijn vriend zal ik ook eens vragen maar dan moet ik wel zeker zijn dat er nog andere mannen meekomen, anders gaat hij zich wschlk vervelen... Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 13:08

pbtje gestuurd

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:49

Ook ik heb een pb'tje gekregen & heb hier wel zin in. 12 juli... hhhmmm, dan zitten we wsch midden in onze verhuis. Maar in principe moet dat wel lukken Lachen

Ik zou met de auto komen dan, dus wie er nog vanuit Leuven vertrekt kan gerust mee.

& Ik ben trouwens vegetariër, & denk dat het vriendje niet echt staat te springen om hier mee naartoe te komen...

Off topic: Idra, waar in Herent woon jij ergens? Ik werk nl in Herent... voor een softwarebedrijf, & onze kantoren zijn gevestigd in een (gedeeltelijk) gerestaureerde vierkantshoeve: het Duigemhof (in de Duigemhofstraat).

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:20

Klinkt wel zéér aanlokkelijk Vork .

Maar ik ben nog steeds mensenschuw Frusty . Weet niet of therapeut me tegen dan 100% mens-proof gemaakt heeft Haha! . Denk eerlijk gezegd van niet.

Maar anderzijds zou t wel weer een enorme uitdaging zijn Tong uitsteken, allemaal wildvreemde bokkertjes en ik die niet mag/kan weglopen . En voor barbekjoe heb ik wel vrij veel over Vork

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:27

Waaaaaat , nou zeg , kan ik eindelijk eens met mijn fietsje ergens naartoe Haha!... en moet ik dan in Tunesie zitten Boos! .Is echt niet eerlijk !Kunnen we dit in augustus over doen Haha! ?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 16:27

Eilandje schreef:
Ik ben trouwens vegetariër, & denk dat het vriendje niet echt staat te springen om hier mee naartoe te komen...


overtuig hem dan maar, hij zal echt niet de enige zijn hoor, en als ze zich niet met ons kunnen amuseren, hebben ze elkaar nog om over computers, auto's, muziek, voetbal, whatever te kletsen

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:35

Mijn vriend is ook niet meteen enthousiast...

Eilandje: ik woon een beetje aan de andere kant van Herent, in de Vloerstraat (in de straat van de tennisclub De Vloer), een zijstraat van de Wijgmaalsesteenweg, op zcih weer een zijstraat van de Mechelsesteenweg/omleiding (achter de Texaco naar rechts).

Maar ik weet je kantoor wel zijn, aan het huis op de Winkselsesteenweg tegenover de straat van het Duigemhof staat namelijk mijn ex-bijrijdpaard.

Maar ik wil wel zeker een lift ALS ik meekom...

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:52

Ik heb er iig heel veel zin in!! Haha! Haha!

*zo, nu kan ik dit Topic sneller terugvinden Knipoog *

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:53

leentje schreef:
overtuig hem dan maar, hij zal echt niet de enige zijn hoor, en als ze zich niet met ons kunnen amuseren, hebben ze elkaar nog om over computers, auto's, muziek, voetbal, whatever te kletsen


Euh, noch computers, noch auto's (hij heeft zelfs geen rijbewijs, tot mijn grote ergernis soms Knipoog), noch voetbal boeit hem, vrees ik. Fysica & filosofie daarentegen Haha! & Muziek ook wel...

Ik zal het eens laten vallen, maar denk dat ik het al wel weet. Nu, als hij mij zou willen meesleuren naar een go (een Japans strategisch bordspel)-bijeenkomst zou ik ook feestelijk bedanken hoor, dus begrijp hem wel 100%...

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:56

Eilandje schreef:
Muziek ook wel...

Als hij zich verveeld mag hij mijn cd collectie wel catalogiseren?? Tong uitsteken Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 16:59

Fysica is geen probleem als gespreksonderwerp: vriendje en ik studeren industrieel ingenieur...
(filosofie interesseert mij ook wel, maar heb nooit zoiets gestudeerd ofzo)
Dus, da's geen excuus meer...

kijk, dat is dus het probleem met die mannen he, ze zijn allemaal niet zo happig omdat ze denken dat ze daar alleen gaan zitten tussen die gibberende en over paarden kwekkende vrouwen, maar dat is het em juist, als ze allemaal thuisblijven ja idd dan gaan er niet veel mannen zijn

ze moeten gewoon allemaal komen, mijn vriend komt alvast (tenzij hij tweede zit heeft, maar dat zal wel meevallen), Bunbun neemt de hare ook mee (op voorwaarde dat wittekerke op de video wordt opgenomen, maar da's geen probleem), kom op, welke man is next???

bovendien, een gespreksonderwerp waar ze volgens mij uren kunnen over doorgaan, is klagen over hun vriendinnen die zo paardengek zijn, en wedden dat ze zich rotamuseren?? Knipoog

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:03

Leentje schreef:
Fysica is geen probleem als gespreksonderwerp:

Pfoe...ik denk dat ik voor mezelf maar een fles appeljenever haal, zwaar onderwerp! Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:04

Nog niemand die vanuit West Vlaanderen komt?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 17:04

okee okee, toegegeven, kwantumfysica is niet ons ding, dus niet alles van fysica he Bloos
alle Jola, en dat kan nog zo plezant worden, experimentjes enzo Knipoog

(never mind, beetje zottekes vandaag)

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:11

Citaat:
Ik probeer wel open te staan voor nieuwe ervaringen, cfr. chevetogne. En ik vond die paardgekke vrouwmensen in chevetogne best wel meevallen Knipoog
Maar computers, auto's en voetbal ;-S klinken mij nu niet zo aanlokkelijk. Dus als jij denkt dat het niets voor mij is, laat ik waarschijnlijk wel de kelk aan mij voorbijgaan.


Mmm, 't gaat missch toch nog lukken Knipoog

Jola, hij wil graag weten welke cd's je allemaal hebt Knipoog

Afin, we zullen wel zien! Ikzelf zal er iig (tenzij er iets misloopt met verhuis ofzo) zijn! & Hopelijk nog wat andere Belgische Bokkers Lachen

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:19

SonjaBelgium"]
Nog niemand die vanuit West Vlaanderen komt?
[/quote]
Op dit moment nog niet, maar er moeten nog een aantal pb's verstuurd worden en ik zag net dat nog niet iedereen hem gelezen heeft. Dus nog niet wanhopen hoor! Ach gut

[quote="Eilandje schreef:
Jola, hij wil graag weten welke cd's je allemaal hebt

Oei, dat weet ik dus te vertellen nadat ze allemaal gecatalogiseerd zijn! Haha!

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:37

Mijn pb's zijn ook allemaal weg.
En ik heb er al ongelooflijk veel zin in, was het al maar zover !!!!! *LOL*
Mijn vriend moet wel meekomen want ik ben niet zo'n crack in autorijden en kaartlezen en dan als ik verkeerd rij de weg vragen (waarna ik toch weer verkeerd ga rijden). Tong uitsteken
En ik wil die absoluut niet missen !!!!

Jola: vanillejenever of chocoladejenever is veeeeeeel lekkerder !!!! Vingers aflikken

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:45

ook ik heb een pbtje gekregen Pling

alleen heb ik al een afspraak staan op deze avond, wij hebben dan nl een feestje van mijn tante Slapen zij wordt 50 jaar

helaas, ik kan dus niet komen,
maar wel veel plezier gewenst aan de mensen die wel gaan/komen!!


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:03

heb ook 'n pb'tje gekregen waarvoor bedankt, vrees dat zoiets niet zal mogen, see age Lachen. wel laten weten hoe het was hoor, dan Lachen

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:34

ik weet niet of ik mag....
ik mag van men ouders niet met vreemde mensen.
ik hoop dat dit geen belediging is voor jullie maar jah ouders.....

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 20:43

Geen belediging ankie, absoluut niet, die van mij zijn namelijk ook zo Boos!
(
alleen hebben ze nu sinds een aantal maanden nèt iets minder over mij te zeggen...)

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:52

ja maar ik ben wel 6 jaar jonger Haha!
overtuig jij ze?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 21:02

tja, ik kan alleen maar zeggen dat ik een heel braaf meiske ben en dat je geen alcohol zal krijgen en dat jongens en meisjes netjes gescheiden zullen slapen, met Jola met jachtgeweer er wakend tussenin Knipoog

nog zes jaartjes wachten dan :s

trouwens: ook geen optie als ze je zelf brengen, even kennismaken en je later op de avond komen halen?

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:03

ik zal eens vragen
trouwens : wil jij mij wel mee? Haha!