instructie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

instructie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 17:07

Ben op zoek naar nieuwe (privé instructie). Wij hebben via de rijvereniging 2x een clinic gehad die gegeven werd door Remy Bastings (stalruiter bij Greven) en dat smaakt naar meer. Nu zit hij in Haaksbergen en dat is helaas te ver weg. Hij heeft zelf bij Hinnemann les gehad en neem aan dat in zijn lesgeven veel daarvan is terug te vinden: rond door de nek, van de hand af, snel voor het been (niet ondersteunend drijven maar alleen voor voorwaarts), na verruiming paard laten terugkomen door volte zonder hand etc. etc. Weet dat Coby van Balen ook op deze les geeft (zit wel bij ons in de buurt) maar dat zal niet echt een optie zijn wegens mijn (gebrek aan) talent en financiën. Denk zelf aan max. 50 Euro per uur en dan 1 x per week. Is nog wel een rib uit mijn lijf maar ja..........

Wie weet iemand een instructeur in de omgeving van Tiel die op deze wijze les geeft???

Alvast bedankt voor jullie reacties.

pluk de dag


rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:00

omgeving Tiel helaas niet, wel in de omgeving van Utrecht, maar dat is wellicht ook te ver weg?

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 09:54

Dat ligt aan welke kant van Utrecht (oost of westkant). Utrecht zelf zou ong. 3 kwartier rijden zijn dus goed te doen.

pluk de dag

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:16

anders moet je eens op een grote wedstrijd in de buurt kijken, kun je kijken welk z ruiters goed zijn, en eventueel les kunnen geven

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:05

Utrecht- oost (kijk maar op mijn website Schijnheilig )laat het maar weten wanneer je interesse hebt!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:40

ik woon ook vlakbij je......

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:51

Wellicht is het intressant om met Rhijnauwen in zee te gaan!

Zij is echt een persoon die weet waar ze mee bezig is!!!!!!!

..........................................................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:43

Eddy de Wolf van Westenrode zit een beetje in die hoek, misschien is dat iets voor je?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:02

Jippie schreef:
Eddy de Wolf van Westenrode zit een beetje in die hoek, misschien is dat iets voor je?


huh?....Eddy woont in Kockengen en zegt momenteel erg weinig tijd te hebben

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:55

Dan loop ik achter Haha!
Ik heb wel eens voor hem geschreven, maar dat is ook al wel 2 jaar terug, vandaar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 80 bezoekers