Waar zat ik met mijn gedachten.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Waar zat ik met mijn gedachten.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 12:29

Gisteravond had ik weer rijles en eigenlijk zouden we gewoon les krijgen, maar doordat de les na ons niet doorging zijn we 2 uur wezen buitenrijden.

In het begin ging alles goed, maar hoe verder we de bossen in gingen hoe leuker mijn paard het vond. Heb zo ongeveer alle bosjes in Wenum Wiesel van dichtbij gezien (lees ben er doorheen gegaan), nou zul je wel denken dan rij je er toch omheen, heb ik geprobeerd maar het paard waar ik op rij is al best oud en als je over kleine steentjes (grint) heen loopt gaat ze heel voor zichtig lopen net alsof het pijn doet. A fijn, wij weer verder rijden komen we op een weg waar veel plassen en modder ligt, dit blijkt (achteraf) mijn paardje ook niet zo fijn te vinden dus ik hem er een beetje omheen lijden dit ging goed totdat er een hele dikke boom aan kwam en mijn paardje het kennelijk niet zo'n goed idee vond om een klein stukje door de modder te gaan dacht ie kennelijk "ach natje zit lekker op mijn rug dus ik kan wel vlak langs die boom" met het gevolg dat mijn knie dus tussen de boom en het paard zat Frusty. Oke wij weer verder, stukje galop, "ach lekker daar rechts zie een gaatje laat ik daar maar even snel tussen door galoperen dan kan ik lekker voorop rijden", dit vond ik en mijn lerares niet zo'n goed idee dus mijn lerares bedenkt zich niets en stuurd haar paard naar rechts en zet hem voor mijn paard neer, ondertussen zat ik nog steeds, met het gevolg dat mijn paard dus ook weer naar rechts ging en ineens zat dat er een boom voor hem stond en dus weer linksaf ging , en ik zat nog steeds (ben best trots op mezelf aangezien ik eerst een galopfobie had Haha! ). De rest van de rit is gelukkig goed gegaan, ben ook gewoon blijven zitten, maar met al die kleine ongelukjes vroeg ik me wel af waar ik zat met mijn hoofd. De volgende keer moet ik me denk ik toch maar beter gaan concentreren en beter moet opletten.

Sorry voor het lange verhaal Haha! .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:32

Aldoende leert men. GEwoon zo doorgaan. Je gaat vanzelf dingen zien aankomen en anticiperen. MAar wel regelmatig blijven buitenrijden, want als je het niet frequent doet, dan leer je het niet en het paard al helemaal neit.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 15:01

Ach je weet wat ze zeggen.....oefening baart kunst Haha!, maar ik blijf gewoon lekker doorgaan, heb wel gelachen gisteren *LOL*

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:37

ach en anders kan janna je nog wel leuke verhalen vertellen over haar en een ontmoeting met het prikkeldraad in een gloednieuwe rijbroek.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 15:49

sjakie schreef:
ach en anders kan janna je nog wel leuke verhalen vertellen over haar en een ontmoeting met het prikkeldraad in een gloednieuwe rijbroek.


haha kan ik ook altijd nog naar vragen, bij de volgende rijles
*LOL*