Tijdelijke opvang voor kat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Tijdelijke opvang voor kat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 09:33

Ok heftig verhaal; ik heb hier een dame die zelf probeert vanmiddag een plekje in het blijf van mijn lijf huis te vinden, alleen haar kat kan naar alle waarschijnlijkheid niet mee.
Kennelijk is er geen dergelijke opvang geregeld voor dieren tenzij je afstand doet, en dat is echt niet de bedoeling want haar katje is zo'n beetje alles nog wat ze heeft.

Iig hoop ik dat ik vandaag voor hen beiden een goed en veilig heenkomen kan vinden.


Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:24

is er niet een mogelijkheid dat de kat tijdelijk naar het asiel kan (met uitleg van de situatie dat ze `m dus wel weer op komt halen)
of dat het beestje naar een dieren pensioen kan ? er zullen vast wel mensen zijn die de situatie snappen en de kat een tijdelijk onderkomen willen geven voor een gereduceerd tarief? Als dit dan in de buurt is kan ze er nog gewoon heen en word het beestje goed verzorgt...
of is dit geen optie?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 13:46

Ik kan al geen opvang voor de dame zelf vinden :/

Zelf het leger des heils niet Verward Tong uitsteken

Het is echt om moedeloos van te worden :/

Ik ben blij dat ik gewoon me eigen huisje heb zonder sorres


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, brennie85, carola, Carolinelady, dalena, diemth, estell__, fro, GoogleAdsense, Hootje, jasmijn16, Jayya, leintje_, LouLi, Nathalie__, oblix, shaddy82, zuperzmoker en 55 bezoekers