St-Hippolyt - wie heeft hier ook ervaring mee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

St-Hippolyt - wie heeft hier ook ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 16:35

Ok, dat ik een muts ben die graag alles weet en probeert op het gebied van voeding en verzorging was duidelijk Clown . Inmiddels weer wat nieuws. Onze paarden staan op Hipro. Op zich fijn spul maar ik vind het niet genoeg voor die knollen van ons in de zin dat ze net even dat beetje meer nodig hebben gezien de zwaarte van de sport. Dus voer ik ook altijd wat bij. Nu ben ik afgelopen week naar Duitsland (Emlicheim) geweest en heb ik daar wat muesli's van St-Hippolyt gekocht. Ik had al de Himalayasalz leckstein en die is in een woord fantastishc. Geen steen die Raak lekker vindt en deze sleurde hij zowat uit mijn armen Haha! .

Inmiddels heb ik Struktur Energetikum, C'real basic, Reform G en de Irish Mash gekocht. De SE, Cereal en de Reform G heb ik gemixt en iedere avond krijgen ze daar nu een schep van. Ze vinden het fantastisch. Ik moet ook zeggen het ziet er super uit, voelt goed en ruikt goed. Je zou er zowat zelf aan beginnen.

Van dezelfde firma heb ik nu ook E + Selen gekocht en hun electrolyten. Dat moet ik nog binnenkrijgen. Uiteraard kon ik het niet laten Clown de kruidensnoepjes van hen ook te bestellen Bloos . Ja ja, ik schaam mij diep Schijnheilig . Ik hou altijd zoveel maand over aan het eind van mijn salaris and guess where it is going .

MAar goed, ik wilde graag jullie mening weten. Gebruiken jullie het en is het ook hier in NEderland verkrijgbaar. Nu combineer ik het met een gezellig bezoek aan Rasel, en dat blijf ik ook wel doen maar het is best handig het ook in de buurt te hebben.

Groetjes FAsel

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 22:31

Schop!!! heeft er dan niemand ervaring mee ?????

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:38

Sorry, ik ken ze alleen van de Equitana, mijn salaris gaat o.a. naar www.masterhorse.de ......Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 22:40

En bedankt he. Weer iets waar ik mijn geld aan kan uitgeven Boos!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:45

Fasel schreef:
En bedankt he. Weer iets waar ik mijn geld aan kan uitgeven Boos!


Ik heb nog staaaaaaapels Equitana-folders liggen, wil je nog meer namen Schijnheilig ?

Maar zonder gekheid, masterhorse heeft echt hele fijne producten!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 07:20

He he, altijd. Ik ben altijd in voor een goed doel voor mijn salaris Haha!

Ziet er zeker goed uit. Je kan zeggen van die Duitsers wat je wil maar ze hebben het goed voor elkaar. Dat vind ik dus ook van st-hippolyt.de . Het ziet er netjes uit en als je de spullen binnenkrijgt ook het ziet er gewoon zoveel beter uit dan wat wij soms hebben hier.