Kat kwijt en Aquila geïnsemineerd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Kat kwijt en Aquila geïnsemineerd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 19:11

Onze Poekie gaat wel vaker 's avonds de buurt onveilig maken Extreme duivel , dus toen hij er om 23.00 nog niet was maakte ik mij nog geen zorgen. Om 0.00u. begon ik het toch wel vervelend te vinden dat hij er niet was, want ik wilde gaan slapen. Om half één ben ik mijn bed nog maar eens uitgegaan omdat ik het toch niet gezellig vond zo in mijn eentje in dat grote bed (mijn vriend had nachtdienst) en ik telkens beelden had van dat zielige rooie ex-katertje van ons wachtend tussen de struiken Verdrietig . Helaas nog geen poekie, dus ben ik toch maar gaan slapen.

Toen mijn vriend me vanochtend wakker maakte, vroeg ik als eerste of hij de kat al gezien had. Dat was het geval. Mijn vriend was thuis gekomen en hoorde een klagend gemiauw, hij zoeken, blijkt dat arme beest al vanaf 21.00u. opgesloten te hebben gezeten in het washok . En om het nog erger te maken, het washok ligt naast onze slaapkamer , hoezo slechthorend Haha! . Het arme beest wist niet hoe snel hij daar weg moest komen.

Nou ja, ik was al helemaal blij dat ie weer terecht is. Verder kreeg ik nog meer goed nieuws te horen vandaag. Onze merrie staat in Brabant totdat haar veulen oud genoeg is en de vrouw bij wie ze nu staat zou er voor zorgen dat ze gedekt werd. Vanochtend moest ze naar de hengstenboer om gescand te worden. Ze toont nogal slecht hengstigheid, dus de hengstenboer had gezegd dat ze haar maar even moesten brengen.

Dus ik hartstikke nieuwsgierig om half twaal maar even gebeld om te vragen of er een eitje zat. Blijkt ze al geïnsemineerd te zijn . Ik wist niet wat ik hoorde. Er bleek een eitje te zitten dat op springen stond, dus hebben ze gelijk de hengstenhouder van Orion Fortuna gebeld en is ze enkele uren later geïnsemineerd. Oh ik ben zo blij *LOL* , nu maar hopen dat ze gelijk pakt en dat we volgend jaar mei weer een kleintje hebben rondlopen .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:59

zo ben ik eens een dag op zoek geweest naar een van mijn katten die in mijn eigen auto opgesloten bleek te zitten !! rotkrengen !

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 22:48

Hoe kwam die kat nou in je auto, wilde hij een stukje meerijden Haha! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:08

Mijn kat is ooit 's in de auto van een bezoeker geslopen, en ook 's in de droogtrommel Haha! ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, Leedebee, Lynnepinny, meniekske, Pellelilly, Poety, sterregoud, xRaisin en 121 bezoekers