Update: Het gaat al wat beter met Blacky

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Update: Het gaat al wat beter met Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 15:38

Na het topic: [VvdD] Het gaat weer slecht met Blacky...+ UPDATE
Plaats ik hier dan toch nog een topic.
Het gaat wat beter met Blacky....hij loopt gelukkig weer Haha!
Hij lijkt geen pijn te hebben maar ik geef hem voor de zekerheid nog steeds zijn medicijnen. Hij staat dus op een afgezet stukje in de wei waar weinig gras groei. Gister kwam ik daar aan met mijn zus....hij had helemaal geen water meer Verdrietig hopelijk is de eigenaar dat savonds nog komen brengen. Ik had zelf een flesje water meegenomen dus hij heeft toch nog wat kunnen drinken.
Het lijkt iig de goede kant op te gaan met black
Met mij gaat het ook wel, heb alleen steeds hoofdpijn en nekpijn

Kisss sun

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:08

Nou gelukkig hoor ik had het gelezen al een tijdje geleden je meot inderdaad wel checken voor wat water want dat is toch heel belangrijk zeker met dit weer!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:10

ben blij dat het beter gaat maar aan 1 flesje water heeft ie eigenlijk niks, kan er niet een bad geplaatst worden of kan ie bij de sloot???

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 16:18

Ja 1 flesje is inderdaad te weinig. Maar ik wist niet dat hij geen water meer had...dus had ik hem dat flesje water gegeven. Maar ach...beter iets dan niks Lachen
Je kon merken dat ie erge dorst had...maar vind ik niks gek want hij staat pal in de zon (hij kan nergens schuilen).

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:34

wat fijn om te horen dat het beter gaat!!
succes ermee en ik hoop ook dat de baas langs is geweest met water, want anders heeft hij dalijk nog uitdrogings verschijnselen.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:44

fijn dat het weer beter gaat

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:48

Jeeje, wel fijn dat het weer goed gaat, hij heeft dus toch zijn medicijnen gekregen. Dat water is wel stom, kan hij geen badkuip neerzetten ofzo? Is ook niet alles maar daar kan dan best veel in.
Je zou evt. een jerrycan kunnen kopen, die thuis vullen met water (20 lietr) en die meenemen, weet je iig dat hij dan te drinken heeft.

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:57

Fijn om te horen dat het goed met hem gaat. Maar dat hij geen water heeft met dit weer. Ik snap niet dat zijn eigenaar dit niet snapt Ik heb voor RB ook een badkuip en neem inderdaad iedere dag (en met dit weer zelfs 2x) een jerrycan mee. Misschien dat je geen badkuip kan regelen maar een jerrycan moet lukken toch (hebben ze ook van 10 liter is wat handzamer) dan kun je hem water in emmers geven. Veel succes!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 15:40

Er staat nu zo'n blauwe ton.....straks ga ik er misschien naar toe....ik heb hier zon grote dinges staan waar allemaal water inkan Haha!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 19:21

Ik kon vanavond niet meer naar Blacky en wilde perse weten of hij water had dus heb de eigenaar maar gebelt. Hij vond het goed dat ik gebelt had en de hoefsmid komt nu eerder omdat ze nu echt te lang zijn. Hehe hij begint het door te krijgen hoor
Hij zei ook van: Ja maar als ze hoefbevangen zijn kun je de hoeven niet laten bekappen want het is hetzelfde dat als jij bijv. tandpijn hebt en de tandarts er tegen gaat tikken.
Vond ik eigelijk nergens op slaan en het klopt volgens mij ook niet.
Maargoed Blacky heeft weer een volle ton vers water en morgen hoop ik er nog wel heen te kunnen.
Echt allemaal bedankt voor de reacties...ook in het vorige topic! Heb ik steun van gekregen Lovers

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:45

Van die hoefsmid heeft hij niet helemaal ongelijk in hoor!
Tuurlijk moet hij wel komen zeker, maar het kan best zijn dat blacky er niet blij mee is.
Toen mijn pony hoefbevangen was en de hoefsmid kwam liep hij daarna eigenlijk slechter dan ervoor en dat klopte ook met wat de hoefsmid voorspelde.
Hij heeft hem wel zo bekapt dat de stand zodanig werd dat hij er beter door ging staan maar op het moment van bekappen was mijn pony niet echt blij met de situatie.
Nu heeft hij nog een hekel aan de hoefsmid terwijl er daarvoor nooit problemen waren, hij vond de hoefsmid zelfs geweldig, nu niet meer helaas.
Hij is wel braaf maar je kunt duidelijk merken dat hij die ervaring destijds toch wat minder vond.

Wel mooi dat de eigenaar inmiddels wat beter meewerkt!
En gelukkig maar dat hij weer vers water heeft want dat is met dit weer echt heel erg nodig.