Sinds vandaag geen verzorgpaard meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Sinds vandaag geen verzorgpaard meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 16:04

Heb net de eigenaresse van Dalton, m`n ex-verzorgdraver gebeld, dat ik stop met hem te rijden. Ik heb hem een paar weken verzorgd. In het begin ging het vrij goed, maar na een tijdje werd hij steeds "gekker" }> . Nadat ik nogal hard van hem was afgedonderd, ben ik alle vertrouwen in hem kwijtgeraakt. Dit was ongeveer 4 weken geleden en aangezien ik hem nog steeds totaal niet vertrouw en steeds minder zin in het rijden krijg, heb ik vandaag de knoop doorgehakt: ik kap ermee Bloos
Best wel een opluchting, ik zag er nogal tegenop om de eigenaresse te bellen, maar die kon het gelukkig wel begrijpen.

Nu maar hopen dat ik een ander verzorgpaardje kan vinden, dus als je een paardje weet (omg. geleen), hoor ik het graag *LOL* !!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:18

succes met zoeken hoor jammer dat het geen goede combi was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:30

Dus toch maar de knoop doorgehakt? Ik kan het me goed voorstellen hoor, vooral omdat je laatst zie dat hij ook met poetsen gemeen tegen je ging doen. Hij heeft gewoon heel goed dat hij jou er af kan gooien en dat gebruikt hij tegen je.

Ik weet zo gauw ook geen ander paard, kan je met Lightning niet op de manege komen rijden in de les?

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:12

Ja, succes met het zoeken naar een nieuwe verzorgpony!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:18

goede keus gemaakt hoor. je moet niet bang zijn voor een paard.
Veel succes met zoeken naar iets anders. Maar dat gaat vast wel lukken

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:21

Ik geef je helemaal gelijk hoor. Ik heb al een paar keer hetzelfde meegemaakt. Het is niet goed om er met tegenzin naar toe te gaan.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:23

Oho wat sneu.
Je woont niet bij mij in de buurt maar anders had je mijn lieve paardje wel mogen verzorgen.
Maar helaas je woont te ver weg.

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 20:46

Hee Dreamegirl, i.d.d. jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen. Maar..., ik heb geduld Schijnheilig , ik zal vast nog wel een leuk verzorgpaardje vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:56

Het is dat ik mijn pechpaard-dikkerdje zelf zo leuk vind om te doen. Ik heb geen verzorger nodig maar ik hou mijn oren en ogen open.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:51

jammer voor je maar ja je kan maar beter een leuk paardje zoeken anders vind je het dalijk helemaal niet meer leuk en dat zou jammer zijn maar succes met zoeken