Mooie merrie en twee veulens erbij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 13:08

De man van wie ik zijn fellpony's en friezen zou gaan verzorgen, had eerst alleen een paar fellpony's, en een friese merrie met veulen.
Nu heeft hij nog twee veulens met superpapieren gekocht, en nog een friese merrie, die nota bene M-dressuur loopt!
Echt gaaf, want hijzelf ment alleen, en ik hoop dat, ondanks dat ik binnenkort bestraald ga worden en chemokuur enzo, ik nog wel de energie heb om haar eens te rijden, als het mag tenminste...
Lijkt me echt super!
Voorlopig kan ik nog wel rijden, de komende weken, dus mijn vriendin vroeg of ik haar kwpn-merrie in de springles wilde rijden volgende week woensdag, want dan kon ze zelf niet.
Ik vertelde dat aan die man, hij had mij nog nooit zien rijden dus hij wil dat graag eens zien! Oeps, ik grapte meteen dat ik dan veels te zenuwachtig was omdat ik natuurlijk weet dat hij kijkt!
Hij zei dat hij zich wel verdekt zou opstellen grijnz...
In ieder geval ben ik blij dat hij me dan eindelijk een keer ziet rijden, ook al rij ik dan op een springerig paardje dat zo gevoelig is als een vlinder... maar ook zoals een vlinder over hindernissen gaat: zonder problemen!
Maar goed ik zie wel. Ik ben zo benieuwd hoe de friezen van hem eruit zien, en vooral die merrie! Ik ga zo gauw mogelijk een keer kijken.
Tja, ik baal wel van die uitzaaiingen, maar dit soort momenten gebruik ik om mezelf weer lekker op te krikken!
Duim voor me dat ik ooit een keertje op die nieuwe merrie mag...?


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:15

Wow Dorine wat gaaf!!!

Ik zal zeker voor je duimen hoor Lachen

Echt leuk dat ie weer 3 nieuwe paardjes erbij heeft!!! Ik weet zeker dat het goed zal gaan als je gaat rijden als die man kijkt en dan zegt hij vast dat je opdie nieuwe merrie mag!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:17

maak je niet te druk Dorine! ik vermoed namelijk dat jouw normen qua rijden hoger liggen dan die van hem!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:37

Leuk zeg! M loopt de fries maar liefst. En ach, het zal wel los lopen, je mag er natuurlijk op. Wie zou er anders op moeten?
Het wordt daar vast fijn, rijden en veulens opvoeden, heerlik toch?


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 14:29

wat gaaf joh
en niet zenuwactig worden
ik heb je zien rijden en als je gewoon rijdt zoals je altijd doet laat hij je vast en zeker graag op zijn fries!!!

veel plezier daaro en je gaat binnenkort een keer mee om op queen te rijden he

Love the life that you live, live the life that you love

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 14:58

Ik ben er van overtuigd dat het wel mee zal vallen met Dorine's zenuwen...volgens mij zal Dorine niks doen om het paard te belemmeren (dus ook niet zenuwachtig worden Haha! ) en juist alles om het paard te helpen...enne, die man klinkt erg aardig, uit je verhalen maak ik iig op dat hij erg betrokken is bij jou en de paarden anders zou hij vast niet komen kijken!!! Enne *duim duim duim*

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 15:28

ik duim ook voor je hoor!

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 20:15

*duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

denise_oud
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 20:21


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:52

fijn om weer eens wat te horen van je. Je mag vast wel een keertje op die fries rijden. Ik duim voor je.

en wat gaaf dat je gaat springen. Niet eraf vallen he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 23:04

Ik duim voor je hoor! Zeker weten dat die man je op zijn fries laat rijden!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 09:38

Hihi, nee Heike met springen zal ik niet zo gauw vallen want ze springt graag en ik ook, maar dat paard wil bij het opstijgen nog wel eens wegsprinten, en af en toe naar voren vliegen bij iets engs dat ze hoort en niet kan zien.
Bijv. een paard achter haar dat schrikt, dan schrikt ze automatisch mee, maar ja, ze zit gewoon een beetje hoog in het bloed. Niet zo erg.
Verder heeft ze een gouden karakter, wil alles voor je doen maar is gewoon slecht aan de teugel te krijgen vanwege een rugprobleem vroeger. Nu is het opgelost, maar je kunt haar alleen rustig vragen, flink laten ontspannen, etc. en dan komt ze omlaag.
Is ze afgeleid door een persoon of paard, dan gooit ze haar hoofd omhoog: "Is dit iets waar ik zometeen van kan schrikken...?", en kun je dus weer opnieuw beginnen grijnz...
Ik mag dus alle geduld en rust en zelfbeheersing en vertrouwen (die ik niet heb dan *LOL* ) gaan uitstralen naar dat paard.
Op de grond lukt me dat uitstekend, maar er bovenop is het nog wel eens moeilijk om mijn benen te laten luisteren naar mijn hersenen, grommmmm.
Maar lol zal ik zeker hebben!
Er volgt dan ook een verslagje hihi.
Doei! Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Christel1, Floko, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, J30d, jaap_2005, Knorretjee, kwinney, MallyBelly, Milow2018, Pantykous, Sababber, Vagabondo, YvonneV en 92 bezoekers