wat vinden jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 22:34

Vinden dat een paard met ijzers voor maar geen ijzers achter toch schroefgaten voor moet hebben?
Daar waren de meningen toch wat over verdeeld.
De een zei dat hij wel grip had omdat hij achter geen ijzers had, en de ander zei dat hij dan elk moment op zn smoel kan gaan omdat de ijzers toch glad zijn, en het gras ook.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 22:38

Hij kan imo nog steeds uitglijden, omdat hij voor ijzers heeft. Met z'n achterbenen kan hij wel wat opvangen, maar als hij wegglijdt, dan kan hij het daarmee ook niet meer redden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:03

de mijne heeft alleen voor ijzers, heb een enkele keer schroeven in, maar meestal niet, hij glijdt niet echt uit, heel soms op wat korter gras dat kapot is gereden of met een beetje regen, dat het dan wat glad is, ach ja dan is ie wat voorzichtiger, en dus braver Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:06

Renske20 schreef:
de mijne heeft alleen voor ijzers, heb een enkele keer schroeven in, maar meestal niet, hij glijdt niet echt uit, heel soms op wat korter gras dat kapot is gereden of met een beetje regen, dat het dan wat glad is, ach ja dan is ie wat voorzichtiger, en dus braver Tong uitsteken


Maar dan kan hij ook niet voor de volle 100% presteren tijdens wedstrijden als hij voorzichtiger is.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:25

Toch schroefgaten!!!! Het hoeft maar een beetje glad te zijn op een wedstrijd en hij glijd uit. Bijvoorbeel: Je wilt je dressuurproef beginnen, komt netjes binnen, maar dan het halthouden, sja daar heb je het eerste probleem dan al dat glijd ie uit!

Dus voor mij altijd schroefgaten!!!


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 00:08

Tja je hebt schroeven bijna alleen nodig als je op gras rijd, en ik gebruik ze enkel als ik aan het springen ben op gras, maar dan wel schroeven en ijzers vanvoor en vanachter.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AM_KL, bella24, ComscoreBot, hwn, Larissa123 en 116 bezoekers