Meeting: rozen plukken voor Dorine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Meeting: rozen plukken voor Dorine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 22:56

Vandaag ben ik, nadat ik van MarijeR weg ben gegaan,, via huis gelijk doorgegaan naar Lonneke, waar we de rozen voor haar hebben geknipt. We hebben *au, damn* heeeeeeeeeeeeel veel rozen geknipt en ook heel veel lol gehad met z'n allen. Vooral *au* was erg lollig Haha!

Het vervolg van dit verslag komt woensdag als *au* we de rozen bij Dorine gaan afleveren, dan komen ook alle foto's online *au*

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 22:58

au, jij had nog hanschoenen!!!! TSS.... Maar het was gezellig, en *auuuuuuuuuuu* ik heb er een herinnering aan! *krassen van de doorns*

Alleen we weten wel dat mike niet uit mama`s buik komt, maar uit die van papa!

Lonneke, het was gezellig! Bedankt voor het eten en alles!!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:00

Was idd hee*au* heel gezellig Haha!

Wel vreemd dat Nick wel uit mama's buik komt Verward

Lonneke, bedankt voor alles!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:07

Haha! Leuk dat jullie zo'n lol hebben gehad! Jammer dat het voor mij te ver was........Wacht nieuwsgierig op het resultaat!
En drie hoeraaaaaaaatjes voor de plukkers

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:15

Ja het was inderdaad heel erg gezellig,het doel erachter is natuurlijk wel heel triest maar het was ´au´ wel heel erg leuk!!!!
Ja voooral ik gilde een paar keer waar op een gegeven moment dit uitkwam ´au-lalalalalalalaaaaa´ hahahhahahahahah!!!

Ik hoop dat ze ze heel mooi vind,600 rozen in der huis hahahahhaa

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:46

ik kwam idd op een gemiddeld van 550 rozen. *au*meiden jullie zijn geweldig. *auw*ontzettend bedankt voor de hulp. en tja... ik moet mijn man toch eens laten nakijken... mike uit zijn buik Verward Haha!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:49

hahahahhahahahahahaha ja idd!!!Het zou een wonder zijn als dat zou kunnen,zouden vrouwen het toch een stuk minder moeilijk kunnen hebben!!!hahahhahahahahaha,aaaaaaah dat kleine ventje!!!Zo leuk die kinderlogica!!!

Zo gingen wij een tijdje geleden met ons oppas kindje kipppenpootjjes halen en toen zei die ´weet je hoe deze gemaakt worden??´ Dus wij zo nou nee ,zeg t is.. Zegt tie ´je koopt vlees en botjes en dan doe je het vlees om de botjes heen´ hahahahahhahaha geweldig!!!!!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 02:05

lonneke schreef:
en tja... ik moet mijn man toch eens laten nakijken... mike uit zijn buik Verward Haha!


Mmmm .... voor een deel is dat toch wel te verdedigen Haha! Die Mike is zo dom nog niet Knipoog