Rijles van Mattias Jansson himself

Afgelopen week ben ik een weekje bij Zep op visite geweest. Kon ik haar eindelijk eens op een echt paard op niveau zien rijden. Ze deed het afgelopen winter heel leuk op Isolda, heel erg grappig, maar met Kojack leek ze een echt team.
Jammergenoeg had ze het erg druk, maar ik heb mijn ogen uitgekeken daar op stal. Die paarden.....

De dagen vlogen voorbij, al kijkend naar die dressuurpaarden

We hebben super veel pret gehad, probeer maar eens te vloeken met zoveel mogelijk nederlandse woorden met een GGG erin

En in Zweden hebben ze echt de perfecte McDonalds, pizzeria's en Doner-Kebab-zaken. We hebben heeeeeerlijk gegeten

Ik heb echt van het land genoten, die gele velden vol koolzaad, lichtglooiend landschap, gecombineerd met een strakblauwe lucht.
Dus eigelijk had ik niets meer te wensen en Lotje had zelfs een les voor me geregeld.
Nou dat heb ik geweten! De volgende dag had ik behoorlijk spierpijn }>
Maar het viel me alles mee. Ik deed het best aardig. In mijn verschoten rijbroekje en op schoenen

Zolang achterelkaar had ik nog nooit gegalopeerd. Althans niet in dat langzame, beheerste tempo

De terugweg hebben we samen afgelegd, Lotje en ik. Ondanks dat we een heeeeele lange reis moesten maken, met de nodige files en jonge duitse jongetjes in een bus die wel een beetje versierd konden worden vanuit de auto, ging het toch allemaal best goed.
Een week lang, en we hebben elkaars hersens niet kapotgeslagen. Viel me alles mee hoor Lotje!

en bijbehorende foto's vindt je op [ITP] Op bezoek bij Zep in Zweden