hoe is concours Tilburg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

hoe is concours Tilburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 17:55

als het goed is gaan we a.s. weekend naar Tilburg op wedstrijd, dat is voor ons ong. 1½ uur rijden, maar je moet toch wat als je aan je punten wilt komen.
het is een ponydressuurwedstrijd en je kunt er 2 proeven rijden.

nou wilde ik graag weten, is iemand van jullie daar al eens geweest? is het een mooi terrein, hoe is het losrijden, etc.?

ik start er in het E-M1 en ik start er ook voor de eerste x met een jonge pony in het D-B, spannend.....

alvast thnx voor de info.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:39

Heyzzz, kom je naar Spona? Daar is het namelijk.
Ik kom ook, misschien 2 proeven. Vorige week was het een proef in de ochtend en een proef in de middag, komend weekend weten ze nog niet, heb ze namelijk net gebeld.
Niet zo'n heel groot concours, maar 7 ringen of zo. Langs een snelweg, maar daar heb je geen last van, en een brede sloot, dus je ring ligt ingesloten. Het losrijden is mooi, maar ook niet groot. Weet niet hoe het met de uitreiking enzo geregeld is want toen waren wij al weg omdat ik nog moest werken.

Ik start D-M1, dus als je je tijden doorgeeft kunnen we misschien meeten!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:41

Ik kom daar ook naartoe! schijnt een mooi concours te zijn, maar parkeren is een ramp! Ik wist niet dat je daar 2 proeven mocht rijden? Dat wil ik dan ook graag, maaraa moest je dat van tevoren opgeven? of het gaat dat in zijn werk?

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 21:22

ja kan wel dat dat Spona heet, ik neem aan dat er niet meerdere concoursen zijn op dat moment in Tilburg.
langs een snelweg, hmm heb ik ff geluk dat ik super verkeersmakke pony's heb. 7 ringen is idd niet erg veel, maar dat geeft niet. losrijden als er niet veel plaats is, met jaggie zal dat wel lukken, met de andere, als ie braaf is moet dat ook gaan.

ja is goed zodra ik mijn tijden weet, zal ik het wel ff zeggen, ik gok dat onze ringen toch achter elkaar zijn, tenminste M1 dan.
lijkt me in ieder geval wel gezellig.

destinietje geef jij je tijden dan ook door? hoe meer zielen hoe meer vreugd !
ja daar kun je 2 proeven rijden, ja dat moest je ook vantevoren opgeven, maar maybe kun je dat wel bijschrijven, dat weet ik verder ook niet.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Zonnetje81
Berichten: 18586
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:06

Parkeren is een ramp langs de kant vd wegvoor de rest ist wel goed. Alleen prijsuitreiking duurt aardig lang.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 15:14

hmm sh*t dat dat parkeren niet zo easy is, wij komen met de vrachtwagen, dat doen we toch op de vrachtwagen, behalve de kalkoenen niet. heb ik ff geluk dat ik 2 pony's kan starten, dan heb je tenminste wat te doen als je lang moet wachten.
ga jij er ook heen orionneke?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:07

jaggie schreef:
hmm sh*t dat dat parkeren niet zo easy is,


Hadden wij geen last mee, maar we waren dan ook de eerste!!

En ik denk idd dat de ringen na elkaar zijn, kunnen we meeten. En destenietje, was jij gitsren in Haghorst/Hilvarenbeek?????

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:22

wat hierboven staat klopt idd ik ben lid geweest van spona (helemaal geen goede ponyclub) ze laten ouders les geven die nie eens weten hoe ze les moeten geven en toen ik daar bij was dronk iedereen zijn eigen lam maar idd met wedstrijden wel klein toch gezellie, ben een beetje optijd dan kun je met je vrachtwagen precies langs de kant parkeren, ik heb wel eens meegemaakt dat er trailers op 5 min loopafstand stonden en dat is best ver. prijsuitreikingen duren idd lang.

Zonnetje81
Berichten: 18586
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:29

De 2 proeven waren de vorige keer niet meteen achter elkaar......
Ik ben er misschien ook om mijn lesklantjes aan te moedigen! Als je een stukje na het clubhuis gaat parkeren is dat makkelijker met je vrachtwagen heb ikg ezien .......tip???


nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:55

ja da klopt een stukje verderop kun je idd beter parkeren zit je tussen bomen en weg maar alles beter als weg en sloot natuurlijk!!! maar het is er idd lastig met parkeren Extreme duivel

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 20:45

we vinden hopelijk wele en geschikt plekje.
thnx voor de tip om de vrachtwagen langs het clubhuis te parkeren, zullen eens zien of dat lukt.
maar is het wel zeker dat deze wedstrijd door gaat?
ja toch he! ik verheug me er echt super errug op.
enne is de prijsuitreiking op de pony?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Zonnetje81
Berichten: 18586
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:51

Nee geen prijsuitreiking op de pony behalve springen denk ik dan, dat ik begreep was er deze keer wel springen. Niet langs het clubhuis maar voorbij het clubhuis langs de kant, daar is geen sloot en ook minder bomen.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 20:59

huh, in de p&s stond dat er alleen maar 2 proeven dressuur kon worden gereden anders had ik ook nog wel gesprongen!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Zonnetje81
Berichten: 18586
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 21:04

Ja op het lijstje vd PC stond ook springen maar wij vonden dat al zo raar ivm het kleine terrein enzo dus wij hadden al zoiets van is dat niet een foutje???? Dus wel als ik jou zo hoor....

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 09:57

Er is geen springen!

Ik belde net, wilde namelijk nog voor de 2de proef opgeven, kan dat niet meer!!!!! Had zondag gebeld, zeiden ze dat dat nog wel kon en dinsdag nog maar eens moest bellen, kan het nou niet meer omdat ik te laat ben??

Moet trouwnes om 15.00 urr dacht ze, maar zal toch nog eens regelen dat ik twee keer an starten!!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 20:35

jammer dat je (nog) niet in kan schrijven voor de 2de proef!
ik heb zojuist mijn starttijden gekregen.

Jafet ben Jaquar, E-M1, 1ste proef: 11.40, 2de proef: 13.35
Mistral Jinx, D-B, 1ste proef: 14.15, 2de proef 15.10.
maar de eerste proef van Mistral wordt un halfuurtje later, want anders haal ik het allemaal niet. vind het wel gaaf, wordt Mistral eerste wedstrijd en Jaquars 2de buitenwedstrijd.

zeggen jullie jullie starttijden ook nog?
jammer dat we geen programme boekje krijgen, vind altijd wel leuk om te weten hoeveel er in de ring zijn en wie allemaal, niet dat ik veel mensen ken ofzo, maar goed

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 21:03

o ja by the way, weet iemand toevallig of er ook een site is van deze wedstrijd? of heeft iemand misschien een routebeschrijving, want dat maakt het altijd makkelijker te vinden natuurlijk, Tilburg zelf lukt natuurlijk nog wel.
of in ieder geval het adres waar de wedstrijd gehouden word.
thnx alvast!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 21:04

o ja by the way, weet iemand toevallig of er ook een site is van deze wedstrijd? of heeft iemand misschien een routebeschrijving, want dat maakt het altijd makkelijker te vinden natuurlijk, Tilburg zelf lukt natuurlijk nog wel.
of in ieder geval het adres waar de wedstrijd gehouden word.
thnx alvast!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:31

Heyzz

ik moet idd geval om 15.00 starten, de 2de proef wordt nog geregeld.
De wedstrijd heeft zover ik weet geen site, routebeschrijving: bij de vuilstort in Tilburg, daar staan bordjes. Route weet ik niet, misschien kan ik datum opzoeken, zal wel eens kijken, ben nu namelijk nog op school.
Xie je zondag

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 14:32

dat kan ik geloof ik net ff halen om die te komen kijken, want dat is precies tussen de 2 proeven van Mistral Jinx in (14:15 (14:15 wordt 14:45) en 15.10) hoe heet jij en je pony? is altijd handig om te weten he! nee de site kon ik ook al niet vinden. is die wedstrijd dan bij een manege? zoja hoe heet die manege? maar alvast bedankt, pa zal toch nog wel ff bellen naar het secretariaat voor het adres, dan kunnen we de route ff op i-net uitstippelen.
dat is goed, tot zondag!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:17

..
Laatst bijgewerkt door haike op 27-12-23 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 15:22

mijn naam is Stephanie Kox, met Jafet ben Jaquar in het E-M1, wit sjabrak met Jaquar derop en met Mistral Jinx in het D-B, wit sjabrak zonder naam.
mijn ponyclub heet PC Belfeld (origineel). ik heb 2 vos pony's, vallen allebei best wel op, dus je zult me wel herkennen en ik denk ik jou ook wel. Lachen
ik zie wel wat je 2de tijd is.
laterzz

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:52

Jaggie, dan moet ik denk ik tegen jouw rijden!Moet ook d-b als ik vervoer heb! Mijn naam is Iris Henst, met Roozenlaan's Misty, wit shabrak, witte broek, zwart jasje (clubjasje is nog niet af, das bordorood)!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 20:54

he was leuk destinietje,ik neem aan dat je al gelezen hebt hoe ik heet en hoe die pony heet, verwacht er maar niet teveel concurrentie van, want het is pas onze eerste x, thuis liep hij een super proef, maar goed laat dat nog maar eens op concours lukken met Mistral Jinx, hij valt waarschijnlijk wel genoeg op Knipoog

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:55

ah, voor ons als combi is het pas de 2e wedstrijd. Misty kan zich ook heerlijk opfokken als hij gestrest is, dus dat word weer leuk:( Maar hij is pas net 4, dus voor zijn leeftijd doet hij het prima! Maar aan mij heb je zeker geen concurrent! haha! had mijn eerste wedstrijd vorige week 144 pnt, nog net geen laatste:-P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot en 9 bezoekers